اگر شما در منطقه بلوار ابوذر زندگی می‌کنید و به دنبال یافتن یک شرکت برای شستن قالی‌ها، موکت‌ها، تابلوفرش‌ها و مبلمان خانه‌تان هستید، ما به شما معرفی می‌کنیم که فرش شویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی بلوار ابوذر است. بلوار ابوذر یکی از معابر مهم منطقه شرق تهران است که از خیابان پیروزی آغاز شده و تا خیابان افسریه (خاوران) ادامه دارد. این محدوده به بزرگراه بسیج به سمت غرب و به بلوار نبرد به سمت شرق محدود می‌شود. بلوار ابوذر در محدوده مناطق ۱۴ و ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.

شماره تماس شعبه بلوار ابوذر: 77982534

شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در بلوار ابوذر (قالیشویی گلبرگ)

در قالیشویی بلوار ابوذر (قالیشویی گلبرگ) فرش ها و قالی ها با آب گرم شسته می شود. به هیچ عنوان از آب جوش استفاده نمی شود. اگر در خاطر داشته باشید در روش های سنتی برای شستشوی قالی ها از آب داغ برای شستشوی قالی ها استفاده می شد. این کار سبب صدمه و آسیب به تار و پود فرش می شد و در واقع آنها را ضعیف می کرد. در نتیجه طول عمر فرش کاهش پیدا می‌کرد و از کیفیت آن کاسته می شد. امروزه با تولید محصولات شوینده با کیفیت نظیر شامپو فرش ها مشکل قالیشویی تا حد زیادی مرتفع شده و به راحتی با آب ولرم و گرم می توان فرش ها را شستشو داد.

شستشوی فرش در بهترین قالیشویی محدوده بلوار ابوذر (قالیشویی گلبرگ)
شستشوی فرش و تابلوفرش‌ها در بهترین قالیشویی محدوده بلوار ابوذر، یعنی قالیشویی گلبرگ، انجام می‌شود.
نکته دیگر در رابطه با شستشوی انواع فرش در این فرش شویی در بلوار ابوذر این است که ما از روش های گوناگونی برای شستن فرش های مختلف استفاده می کنیم. به طوری که می توان شیوه های مورد استفاده در قالیشویی گلبرگ را بر اساس نوع قالی ها به انواع گوناگونی تقسیم کرد.
زیرا تلاش می کنیم هر قالی یا قالیچه را متناسب با ویژگی های آن با بهترین مواد شوینده و روش های برتر و نوین شستشو دهیم. چنان که می توان از جمله روش های مورد استفاده برای شستشوی انواع فرش در این قالیشویی بلوارابوذر به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی دستی

یکی از روش های مورد استفاده در قالیشویی های بلوار ابوذر که از گذشته تا کنون کاربرد دارد، شستشو به صورت دستی است. در این رابطه باید بدانید در این شیوه کلیه مراحل شستشو توسط پرسنل انجام می شود و هیچ دستگاهی وجود ندارد.
خشک کردن قالی ها نیز در این شیوه به صورت دستی انجام می شود. چنان که فرش ها را در معرض نور خورشید قرار می دهند تا خشک شوند. البته این شیوه امروزه در بهترین فرش شویی در بلوار ابوذر بیشتر برای شستن قالی های حساس دستباف کاربرد دارد.

شستشو به صورت نیمه اتوماتیک

شستشوی نیمه اتوماتیک به شیوه ای گفته می شود که در آن بخشی از مراحل توسط نیروی انسانی و بخش دیگر آن ها به صورت اتوماتیک و با دستگاه های مخصوص انجام می شود. در این روش شستشوی فرش ها نسبت به شیوه دستی آسان تر است و در عین حال قالی ها تمیزتر می شوند.
نکته مهم در رابطه با این روش شستشوی فرش در مراکز قالیشویی در بلوارابوذر مانند گلبرگ این است که با توجه به تشخیص کارشناسان می توانید آن را برای شستن فرش خود انتخاب کنید. همچنین باید بدانید هزینه شستشوی انواع قالی ها با این روش نسبت به شیوه های اتوماتیک و روش های دیگری که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، ارزان تر است.

شستشوی فرش به صورت اتوماتیک

یکی دیگر از شیوه های شستشوی انواع قالی در این قالیشویی اطراف بلوارابوذر که نسبت به موارد دیگر بسیار کاربرد دارد، شستشو به صورت تمام اتوماتیک است. بدین معنا که کلیه فرش ها در این شیوه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، به روز و حرفه ای شسته می شوند.
در این شیوه هیچ بخشی از کار و شستشو توسط نیروی انسانی انجام نمی شود و تنها نقش نیروی انسانی در این روش این است که به عنوان اپراتور دستگاه ها فعالیت می کنند. امروزه از این روش برای شستن انواع قالی های مختلف با ویژگی های گوناگون در بسیاری از قالیشویی ها از جمله گلبرگ استفاده می شود.
زیرا نسبت به شیوه های ذکر شده برای شستشوی فرش در مراکز فرش شویی در بلوارابوذر نه تنها طی زمان کمتری انجام می شود بلکه قالی ها در این روش تمیزتر و زیباتر می شوند.

اعلاشویی

در مراکز قالیشویی خوب در بلوار ابوذر علاوه بر شیوه های گفته شده از روشی تحت عنوان اعلاشویی نیز برای شستن انواع قالی ها استفاده می شود. در این روش قالی ها به بهترین شکل ممکن شستشو داده می شوند. به طوری که از جمله تفاوت های اعلاشویی با شستشوی معمولی باید به موارد زیر اشاره کنیم:
  • مواد شوینده مورد استفاده؛
  • تعداد دفعات شستشو؛
  • خدمات اعلاشویی.
در این رابطه باید بدانید که در اعلاشویی قالی ها بیش از یک بار و حداقل دو بار شسته می شوند. همچنین برای شستشوی آن ها از مواد شوینده لطیف و نرم کننده استفاده می کنند. طی اعلاشویی خدماتی مانند لکه بری نیز ارائه می شود.
به همین دلیل می توان گفت اعلاشویی در بهترین فرش شویی در بلوارابوذر، یک پک کامل برای شستن فرشی بسیار کثیف به شمار می رود که بسیار آن را تمیز، براق، نرم و زیبا می کند. البته توجه داشته باشید که هزینه اعلاشویی یک قالی نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

دو بار یا چند بار شستشو

در مراکز قالیشویی اطراف بلوارابوذر مانند گلبرگ علاوه بر اعلاشویی، روشی تحت انواع دو بار یا چند بار شستشو وجود دارد که کمی با اعلاشویی متفاوت است. تنها شباهت این روش با اعلاشویی در تعداد دفعات شستشو است که بیشتر از یک بار انجام می شود.
در این شیوه قالی ها به درخواست مشتریان دو یا چند بار شستشو می دهند اما از مواد شوینده یا روش خاصی برای شستن استفاده نمی کنند. این روش بیشتر برای قالی هایی که در محیط های پر رفت و آمد قرار داشته اند و بسیار کثیف هستند، کاربرد دارد.
با توجه به این موارد می توان گفت در مراکز قالی شویی در بلوارابوذر مانند گلبرگ امکان شستشوی کلیه فرش ها با روش دلخواه شما وجود دارد و دچار محدودیت نمی شوید. بنابراین با خیالی آسوده قالی خود را به گلبرگ بسپارید و سپس آن را سالم تر از قبل و بسیار تمیزتر بدون هیچ گونه آسیب جدیدی دریافت کنید.

ویژگی های خاص بهترین فرش شویی بلوار ابوذر

علاوه بر آنچه گفته شد، از جمله دیگر ویژگی های خاصی که در این قالیشویی در بلوارابوذر دیده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. در قالیشویی بلوار ابوذر به عنوان بهترین قالیشویی در شرق تهران برای شستشوی فرش ها و قالی ها و موکت ها و تابلو فرش ها از برس ها و فرچه های مخصوص استفاده می شود.
  2.  فرچه هایی استاندارد و با کیفیت که میتوان برای هر نوع فرشی درصد زبری مخصوصی برای آن مشخص کرد. بسته به اینکه قالی دستباف باشد یا ماشینی و یا ابریشمی می توان فرچه را تعویض و از برس و فرچه مخصوص همان نوع قالی استفاده کرد.
  3. قالیشویی

    به عنوان بهترین و بزرگترین قالیشویی در بلوارابوذر برای شستشوی قالی ها و فرش ها و موکت ها و مبلمان شما با دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت شبانه ورزی در حال خدمت رسانی می باشد.

به عنوان انتخاب برجسته و مورد اعتماد در منطقه بلوار ابوذر، گلبرگ خدمات ویژه شستشوی حرفه‌ای فرش، رفوگری و بازسازی فرش، تمیزکاری مبلمان، و از جدیدترین روش‌های شستشو بهره می‌برد.

بخشی از خدمات قالیشویی گلبرگ در بلوار ابوذر

این قالیشویی خوب در بلوارابوذر علاوه بر ویژگی های به خصوص، دارای خدماتی ویژه است که در قالیشویی های دیگر کمتر دیده می شوند. چنان که از جمله این خدمات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شستن فرش ها و قالی ها در انواع مختلف فرش دستباف و قالی ماشینی و قالی های کرکی و قالیچه های ارزشمند و تابلو فرش ها؛
  • قالیشویی تخصصی مخصوص قالی ها و فرش های ابریشمی؛
  • لکه گیری و رنگ بری از انواع مختلف فرش: بدون صدمه و آسیب به قالی ها هرگونه لکه و رنگی رفع و رجوع می شود؛
  • خدمات مربوط به ترمیم قالی کردن و ریشه زنی و بافت ریشه برای تمامی انواع مختلف از فرش ها و تابلو فرش ها و موکت ها؛
  • شستن مبلمان و پرده برای انواع مختلف مبلهای چرمی؛
  • شستن انواع موکت با دستگاه های نیمه اتوماتیک؛
  • خدمات مربوط به گردگیری و غبارروبی برای انواع مختلف فرش و قالی و قالیچه و تابلو فرش و موکت و همچنین مبلمان.

در این قالیشویی در بلوار ابوذر با استفاده از جدیدترین متدها و روش های شستشو همواره در جهت رضایت مشتریان تلاش می شود تا بهترین کیفیت انجام کار به مشتریان تحویل داده شود. برای بالا بردن کیفیت ما از بهترین مواد شوینده و شامپو فرش ها مخصوص هر نوع فرش استفاده می کنیم و همچنین با بهره‌گیری از نیروهای با تجربه و با سابقه که به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند سعی بر این داریم که عالی های مشتریان را همانند قالی های خانه خود هنگام شستشو و خشک کردن به خوبی مراقبت کنیم.

شماره تماس این شعبه: 77982534

جمع بندی و نکات پایانی

اگر به دنبال بهترین قالیشویی بلوار ابوذر هستید، می توانید از خدمات قالیشویی گلبرگ استفاده کنید. در گلبرگ شستشوی قالی ها به بهترین شکل ممکن و با آب گرم انجام می شود که دچار آسیب نشوند. همچنین در این قالیشویی روش های مختلفی از جمله دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک، اعلاشویی و چند بار شستشو برای شستن انواع قالی ها وجود دارد. چنان که شما می توانید متناسب با ویژگی های فرش و بودجه خود یکی از این شیوه ها را انتخاب کنید.

این فرش شویی در بلوار ابوذر ویژگی ها و خدمات به خصوصی نیز دارد. از جمله آن ها می توان به استفاده از فرچه های استاندارد، قالیشویی تخصصی، شستشوی مبل و موکت علاوه بر قالی وغیره اشاره کرد. بنابراین برای بهره مندی از این خدمات در گلبرگ تنها کافی است شماره قالیشویی در بلوارابوذر را از 118 دریافت کنید. سپس ما در گلبرگ تنها با یک تماس فرش شما را با به روزترین دستگاه ها به خوبی شستشو و درب منزل تحویل می دهیم. اگر در محدوده بلوار ابوذر کلانشهر تهران زندگی می‌کنید و نیاز به شستشوی قالی‌ها، موکت‌ها، تابلوفرش‌ها  یا مبلمان خانه خود دارید، می‌توانید با تماس به شماره‌های دفتر ما در قالیشویی گلبرگ (قالیشویی در بلوار ابوذر)، خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید. تیم ما از پرسنل زحمتکش، حرفه‌ای و با تجربه تشکیل شده است که به آدرس محل سکونت شما مراجعه کرده و موارد مورد نیاز را جهت شستشو و تمیز کردن از شما تحویل می‌گیرند. منتظر تماس شما هستیم، پس با ما تماس بگیرید تا خدمات حرفه‌ای و کیفیتی را از ما تجربه کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.