امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

فرش شویی گلبرگ، قالیشویی نبرد آماده ارائه انواع خدمات شستشوی قالی ها و موکت ها و تابلو فرش ها به همشهریان تهرانی در محدوده نبرد می باشد. فرش ها تقریباً هر سال یکبار نیاز به شستشو دارند. شستشوی فرش سالی یک بار و یا هر ۱۸ ماه یک بار موجب حفظ نظافت و تمیزی فرش می‌شود. علاوه بر این که شستشوی قالی موجب تمیزی گیره مخصوص در ظاهر آن می شود افزایش طول عمر و حفظ کیفیت آن نیز کمک می‌کند. از آنجایی که امروزه فرش‌ها با قیمت زیادی تولید، عرضه و به فروش می رسد و همچنین خریداران هزینه های زیادی بابت خرید فرش می کنند بنابراین باید در شستشوی قالی ها دقت لازم به عمل آید تا آنها دچار صدمه و آسیب نشوند.

  شماره تماس: 77982534

 در مرکز قالی شویی ما در نبرد (قالیشویی گلبرگ)، به شما خدمات شستشوی فرش با استفاده از فرآیند مکانیزه تمیزکاری ارائه می شود. این روش بیانگر استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته جهت شستشوی خودکار، کامل و کارآمد فرش‌هاست. علاوه بر این، ما تاکید داریم که قیمت‌های ما بسیار مناسب و پذیرفتنی هستند تا شما بتوانید به آسانی از خدمات با کیفیت ما بهره‌برید.

شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی در نبرد با قیمت مناسب

گرچه در گذشته قالیشویی و شستن فرش و شستن قالی ها در منزل رواج داشته است. اما اکنون با وجود دستگاه های مکانیزه در زمینه قالی شویی و شستن فرش ها این کار به صورت حرفه ای در قالیشویی ها انجام می شود. یکی از بهترین قالیشویی ها در نبرد  و قالیشویی در شرق تهران قالیشویی گلبرگ است. در این قالیشویی در خیابان نبرد قالی ها به کمک دستگاه ها و ابزار اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و مکانیزه با کیفیت بالا و بدون کمترین صدمه و آسیب به فرش شستشو می شود.

شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی در نبرد با قیمت مناسب
قالیشویی گلبرگ در نبرد با قیمت مناسب، خدمات شستشوی مکانیزه فرش را ارائه می‌دهد.

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که خودشان در خانه قالی های خود را شستشو تا هزینه کمتری پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که قالیشویی یک امر تخصصی است رعایت نکردن اصول و موارد و نکات مربوط به آن می تواند منجر به آسیب دیدن در رنگ قالی ها و یا موارد دیگر شود. در صورتی که بخواهید قالی ها و موکت های خود را یک قالیشویی مطمئن برای شستشو واگذار کنید ما در قالیشویی گلبرگ در محدوده نبرد آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

خیابان نبرد از خیابانهای تهران در جنوب شرقی این شهر است و به دو بخش نبرد شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. این خیابان در منطقه 14 و 15 است که از شمال به مترو نبرد و از جنوب به ترمینال خاوران وصل می شود.

شستشوی فرش ها به صورت کاملاً بهداشتی با استفاده از روش‌های شستشوی کر اسلامی و آبکشی کامل انجام می‌شود تا علاوه بر پاکسازی عمیق، به حفظ سلامتی و تمیزی فرش‌ها نیز توجه ویژه‌ای شود.

شستشوی فرش ها به صورت کاملا بهداشتی

در بهترین مراکز قالیشویی نبرد انواع فرش ها به صورت بهداشتی شستشو داده می شوند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که نسبت به رعایت بهداشت حساسیت زیادی دارند، قالیشویی های برتر نبرد مانند گلبرگ بهترین گزینه برای شما هستند.

زیرا در این مراکز هنگام شستشوی قالی ها، رعایت بهداشتی در اولویت است. به طوری که هر فرش به صورت جداگانه و دقیق شستشو داده می شود و محیط نیز از نظر بهداشتی بسیار ایده آل است. بنابراین با خیال راحت قالی های خود را به این قالیشویی ها بسپارید.

شستشوی انواع فرش با کیفیت و مراعات اصول قالیشویی در محدوده نبرد توسط قالیشویی گلبرگ به صورت 24/7 انجام می‌شود.

شستشوی انواع فرش ابریشم و دستباف

اگرچه قالی های دستباف و ابریشمی جلوه بسیار زیبایی دارند اما شستشوی آن ها بسیار چالش برانگیز است. چراکه شستن این قالی ها در منزل موجب آسیب به آن ها می شود. همچنین کم تر مرکز قالیشویی پیدا می شود که شستشوی این فرش ها برعهده بگیرد.

زیرا شستن آن ها نیازمند زمان بسیار، تخصص و دقت بالا است که آسیبی در این فرش ها ایجاد نشود. در این رابطه باید بدانید بهترین قالیشویی نبرد هیچ محدودیتی برای تقبل شستشوی این دسته از قالی ها ندارد. چراکه مراکز برتری همچون گلبرگ کلیه امکانات لازم برای شستن قالی های ابریشمی و دستباف را دارند.

به همین دلیل به راحتی و به صورت تخصصی این قالی ها در این مجموعه شسته می شوند. چنان که نه تنها در آن ها هیچ آسیبی ایجاد نمی شود بلکه بسیار تمیز خواهند شد و جلوه بیشتری به منزل یا محل کار شما می دهند.

شستشوی انواع موکت

سال ها است که افراد به دلایل مختلف از جمله گرمای بیشتر در فصول سرد، راه نرفتن روی زمین وغیره از موکت ها برای پوشش دهی کل فضای منزل یا محل کار استفاده می کنند. اگرچه این روزها کاربرد کمتری دارد اما همچنان افرادی هستند که در منزل یا محل کار خود موکت دارند.

موکت دارای تفاوت های بسیاری با فرش ها هستند اما شستن آن ها نیز در منزل کار آسانی نیست. چراکه ممکن است موجب آسیب به بافت موکت و از بین رفتن آن شود. زیرا موکت ها بافت و تار وپود ضعیفی نسبت به قالی ها دارند و بسیار آسیب پذیر هستند.

با وجود این اوصاف در بهترین قالیشویی نبرد انواع موکت ها با بهترین تجهیزات شسته می شوند. به طوری که گویی اصلا تا به حال کثیف نشده است و همانند روز اول می درخشند.

 شستشوی تشک های خوشخواب با قیمت استثنائی در کارخانه گلبرگ و حتی در منزل یا محل مد نظر شما با دستگاه های جدید و مواد شوینده درجه یک انجام می شود.

شستشوی خوشخواب و مبلمان

در قالیشویی خوب نبرد علاوه بر انواع قالی ها و موکت ها حتی خوشخواب و مبلمان نیز شسته می شود. شاید بتوانید قالی یا موکت خود را در منزل شستشو دهید اما شستشوی خوشخواب بسیار دشوار است و تنها افراد متخصص در قالیشویی های حرفه ای با امکانات به روز از عهده آن بر می آیند.

خدمات مبل شویی این قالیشویی ها نیز بسیار کارآمد است. چرا که شستشوی مبل توسط بهترین مراکز قالیشویی در نبرد در منزل انجام می شود و نیازی نیست مبل ها همانند فرش ها به مجموعه منتقل شوند. کارکنان متخصص بهترین قالیشویی به منزل شما مراجعه می کنند و بدون هیچ گونه بهم ریختگی مبل های شما را در کم ترین زمان شستشو می دهند.

نکاتی که بهتر است هنگام شستشوی فرش در منزل رعایت کنید

برخی از مواردی که ممکن است به قالی هنگام شستشو آسیب بزند را برایتان ذکر می کنیم تا اگر خودتان تصمیم به شستن قالی های گرفتید آنها را مد نظر داشته باشید.

قالیشویی نبرد
قالیشویی گلبرگ همواره در کنار شماست.
  1. اولین نکته این است که باید از شامپو فرش به صورت درست استفاده شود و در واقع نادرست از شامپو فرش ها برای قالی های مختلف می تواند منجر به آسیب به کیفیت فرش ها شود.
  2. نکته دیگری که می‌تواند منجر به صدمه به فرش شود این است که و یا وسایلی بر روی فرش قرار داده شود در صورتی که هنوز فرش به طور کامل خشک نشده است. بنابراین باید توجه کنید که هنگامی که فرش خیس می باشد به هیچ عنوان وسیله یا وسایل سنگین را روی آن قرار ندهید.
  3. برای خشک کردن فرش ها بهتر است آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. سعی کنید از دیوار برای خشک کردن فرش ها استفاده نکنید زیرا موجب چروک و خط افتادن روی فرش ها می شود. قالیشویی نبرد یکی از بهترین قالیشویی های این محدود می باشد. سعی می‌کنیم که به بهترین شکل قالی ها را شستشو و بالاترین کیفیت آن ها را خشک کنیم.
  4. در استفاده از شامپو فرش برای شستن قالی ها دقت کنید که ابتدا خالی ها به طور کامل خیس شده باشد و سپس شامپو فرش را روی آن بریزید. استفاده زیاد از حد شامپو فرش می تواند به رنگ فرش ها آسیب وارد کند بنابراین به اندازه کافی استفاده کنید.
  5. بعد از اینکه شامپو فرش بر روی قالی ها برای شستن استفاده کردید باید توجه کنید که به اندازه کافی آب روی قالی ها بریزید. دقت کنید که هیچ ماده شوینده ای در قالی ها باقی نماند.

 شماره تماس دفتر نبرد: 02177415910

حرف پایانی

سعی کنید وقتی که از شامپو فرش برای تمیز کردن قالی ها استفاده کردید خیلی زود آنها را تمیز کرده و آبکشی کنید و اجازه ندهید که مقدار زمان زیادی شامپو فرش بر روی قالی‌ها باقی بماند. از آنجایی که ما در قالیشویی گلبرگ در محدوده نبرد به عنوان بهترین قالیشویی از دستگاه های مکانیزه استفاده می کنیم بنابراین اجازه آسیب به فرش ها و قالی های شما را نمی‌دهیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.