با قالیشویی شهرک امید گلبرگ با شماره تماس: 77111382 دیگر نگران شستشوی فرش های خود در منازل آپارتمانی نباشید! شهرک امید یکی از مناطق تهران به شمار می رود که بیش از دیگر منطقه ها آپارتمان نشین دارد. به همین دلیل اگر شما نیز ساکن این منطقه باشید، به خوبی می دانید در آپارتمان نشینی، شستشوی فرش تا چه اندازه دشوار است. اما بهترین مراکز فرش شویی شهرک امید، دغدغه و مشکلات شما را از این نظر برطرف می کنند. زیرا این مراکز به صورت مکانیزه هستند و فرش ها را به بهترین شکل ممکن برای شما شستشو می دهند. فرش ها در این مجموعه های قالیشویی توسط دستگاه ها شستشو داده می شوند.

بدین شکل دیگر نیازی به شستن قالی ها در محیط کوچک آپارتمان نیست و حتی نباید خود را در زحمت بیندازید. تنها کافی است به صورت تلفنی یا آنلاین در راستای ثبت سفارش خود اقدام کنید. البته پیش از این اقدام توصیه می کنیم به طور کامل با روند کار قالیشویی های مکانیزه آشنا شوید.

آشنایی با مکانیزه ترین قالیشویی شهرک امید 

امروزه با توجه به شرایط منطقه شهرک امید در تهران، مراکز قالیشویی بسیاری در این منطقه فعالیت می کنند. زیرا اکثر مردمان شهرک امید به دلیل آپارتمان نشینی توانایی و امکانات لازم برای شستشوی فرش های خود را ندارند.

به همین دلیل مراکز فرش شویی این منطقه نه تنها زیاد بلکه متفاوت هستند و خدمات گوناگونی را ارائه می دهند. بهترین مجموعه های شستشوی فرش شهرک امید به گونه ای هستند که برخی از آن ها را با عنوان مکانیزه ترین قالیشویی ها می شناسند.

آشنایی با مکانیزه ترین قالیشویی شهرک امید 
از ویژگی های قالیشویی شهرک امید شستشوی فرش ها به صورت مکانیزه می باشد.
زیرا این مراکز بسیار حرفه ای و به روز هستند و در شستشوی فرش ها فوق العاده عمل می کنند. چنان که دیگر در این مراکز همچون مجموعه های قدیمی قالیشویی از روش های دستی و نیمه اتوماتیک برای شستن قالی ها استفاده نمی شود.
زیرا این مراکز فعال در زمینه شستشوی فرش مجهز به بهترین و به روزترین دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستن قالی ه
ا هستند. به همین دلیل از آن ها با عنوان مکانیزه ترین قالیشویی شهرک امید یاد می شود. 

ویژگی های مکانیزه ترین قالیشویی محدوده شهرک امید

مکانیزه بودن این قالیشویی ها برای آن ها ویژگی ها و خصوصیاتی را رقم زده است که در دیگر مراکز به چشم نمی خورند. همین خصوصیات هستند که تمایز این مراکز را با هم ردیفان مشخص می کنند. به طوری که از جمله آن ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مجهز به دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک و به روز

یکی از اصلی ترین ویژگی های مراکز قالیشویی خوب شهرک امید که مکانیزه هستند، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و جدید است. در این رابطه باید بدانید قالیشویی های گوناگون از نظر دستگاه های مورد استفاده به سه دسته تقسیم می شوند که عبارت هستند از:
  • شستشوی دستی؛
  • شستشوی نیمه اتوماتیک؛
  • شستشوی تمام اتوماتیک (با دستگاه های مدرن).
مکانیزه ترین قالیشویی شهرک امید درواقع جز دسته سوم قرار می گیرد و از جمله بهترین مراکز به شمار می رود. چرا که این دستگاه ها نسبت به مدل های دستی و نیمه اتوماتیک حرفه ای تر هستند و در شستشوی فرش ها عملکرد بهتر و دقیق تری دارند.
ضمن اینکه مدل های به روز آن ها نیز فرش ها را بسیار تمیز می کنند و مانند روز اول به شما تحویل می دهند. تمیزی و درخشندگی فرش ها پس از شستشو در این قالیشویی ها مانند گلبرگ همان تفاوت اصلی آن ها با دیگر مراکز است.

حضور کم تر نیروی انسانی در فرایند شستشو

یکی دیگر از ویژگی های این مراکز فرش شویی شهرک امید یا داخل آن، این است که نیروی انسانی کمتری دارند. در واقع به دلیل استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در این مجموعه ها، نیروی انسانی در شستشوی فرش ها دخالت کمتری دارد.
زیرا این دستگاه ها به اندازه ای مجهز هستند که صفر تا صد شستن انواع قالی ها را به صورت کامل انجام می دهند. به همین دلیل دیگر هیچ یک از مراحل شستشو در مکانیزه ترین و بهترین قالیشویی شهرک امید برعهده نیروی انسانی نیست.
این باعث می شود که فرش ها نه تنها به خوبی تمیز شوند بلکه به دلیل سهل انگاری انسانی دچار آسیب نخواهند شد. البته توجه داشته باشید که هر یک از این دستگاه ها در قالیشویی شرق تهران نیازمند اپراتور هستند. بنابراین تنها فعالیت نیروهای انسانی در این مراکز این است که به عنوان اپراتور دستگاه ها آن ها را تنظیم کنند.
قالیشویی گلبرگ شهرک امید با استفاده از تجربه و دانش خود، روش‌های مناسب برای شستشوی هر نوع فرش را بررسی و اجرا می‌کند تا فرش شما در بهترین شرایط ممکن شستشو و نگهداری شود و به طول عمر آن کمک شود.

شستشوی هر فرش متناسب با ویژگی های آن

زمانی که فرش ها توسط انسان ها و با روش های پیش پا افتاده شسته می شوند، برای همه آن ها از یک شیوه و فرایند استفاده می کنند. به طوری که بین شستشوی فرش های دستباف و ماشینی، عتیقه و جدید وغیره تفاوتی وجود ندارد.
این اتفاق آسیب های بسیاری را برای فرش ها به همراه خواهد داشت که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. رنگ رفتگی؛
  2. کاهش طول عمر؛
  3. از بین رفتن ریشه ها؛
  4. آسیب در بافت فرش؛
  5. و بسیاری موارد دیگر.
این در حالی است که در مکانیزه ترین مراکز قالیشویی شهرک امید هر فرش را متناسب با ویژگی ها و شرایط آن شستشو می دهند. زیرا اپراتورها با انواع قالی ها و خصوصیات آن ها آشنایی کافی را دارند. بدین صورت هنگام شستشو تنظیمات دستگاه از جمله دما، مدت زمان، میزان استفاده از مواد شوینده وغیره را متناسب با نوع فرش تنظیم می کنند.
در این صورت نه تنها فرش ما در مراکز مکانیزه فرش شویی اطراف شهرک امید مانند گلبرگ دچار آسیب نمی شود بلکه آن را زیباتر از زمانی که خریده اید و بدون هیچ لک و گرد و غباری تحویل خواهید گرفت.

آبگیری و خشک کردن فرش ها به بهترین شکل ممکن

آبگیری و خشک کردن فرش ها بیش از هر مرحله دیگری در فرایند شستشو اهمیت دارد. زمانی که آبگیری یک قالی به درستی انجام نشود، رطوبت در آن باقی می ماند. رطوبت و خیسی باقی مانده در فرش ها آسیب ها و مشکلات بسیاری را به همراه دارد که عبارت هستند از:

آبگیری و خشک کردن فرش ها در قالیشویی شهرک امید
این قالیشویی به خشک کردن فرش ها بدون آسیب رساندن به فرش بسیار اهمیت می دهد.
  • آسیب به تار وپود و بافت فرش؛
  • پوسیدگی قالی؛
  • بوی نامطبوع؛
  • و غیره.
با توجه به این موارد است که در بهترین قالیشویی شهرک امید برای مراحل آبگیری و خشک کردن فرش ها اهمیت بسیاری قائل می شوند. چنان که برای این مراحل نیز از دستگاه های بسیار قدرتمند و حرفه ای استفاده می کنند. 
بدین شکل قالی های شما در این مراکز پس از شستشو به خوبی و با فشار زیاد دستگاه های آبگیری و خشک کردن از هر گونه رطوبت و خیسی خالی می شوند. با آبگیری و خشک کردن صحیح فرش ها نه تنها سلامتی آن ها حفظ می شود بلکه زیبایی و طول عمر آن ها افزایش پیدا می کند.
مرکز تخصصی شستشوی فرش  گلبرگ، بهترین قالیشویی شهرک امید – در سال های 1402 و 1401 –  از جهات کیفیت بالای شستن و کر (آبکشی) فرش، نرخ و هزینه، مکانیزه و مدرن، تمیز بودن، مواد مصرفی و کارشناسان ماهر، تحویل سریع شناخته شده است.

بهترین قالیشویی مکانیزه شهرک امید کجاست؟

با توجه به آنچه تا به اینجا در رابطه با قالیشویی های مکانیزه شهرک امید گفته شد، قطعا شما نیز طرفدار آن ها شده اید و می خواهید بدانید بهترین این مراکز کجاست؟ قالیشویی گلبرگ یکی از مراکز قالیشویی خوب شهرک امید به شمار می رود که بیش از 22 سال در زمینه شستشوی انواع فرش ها سابقه دارد.
ما در این مجموعه قالیشویی شهرک امید، قالی های شما را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت مکانیزه شستشو می دهیم. ضمن اینکه شستشوی انواع فرش های دستباف و ابریشم در گلبرگ به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و از بابت آسیب به این قالی های خود هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.
علاوه بر این ها ما در گلبرگ خدمات بی نظیر دیگری نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم که عبارت هستند از:
  • شستشوی انواع فرش ها با استفاده از مواد شوینده بی نظیر و درجه یک؛
  • رعایت کامل اصول بهداشتی در روند شستشو؛
  • ارائه تخفیفات ویژه؛
  • تحویل قالی ها در کوتاه ترین زمان؛
  • شستشوی انواع موکت، مبل و خوشخواب؛
  • تعمیر و ترمیم فرش ها توسط افراد متخصص؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
همچنین جالب است بدانید با دریافت شماره تماس قالیشویی شهرک امید از 118 می توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیل از خدمات ما در گلبرگ بهره مند شوید. بین ساعت 8 صبح تا 11 شب با ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت ها و دریافت پاسخ سوالات خود، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

کلام آخر

خدماتی همچون ترمیم تخصصی قالی ها و فرش های دست بافت یا ماشینی، ابریشم یا ترک و فانتزی و همچنین رنگبرداری انواع مختلف فرش ونیز شستن موکت پتو و ملحفه و… نیز در این قالیشویی در شهرک امید انجام می شود. غبارگیری و خارج کردن گرد و غبار قبل از شستشوی قالی ها و فرش ها اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که فرش ها علاوه بر اینکه از لوازم منزل به حساب می آیند از طرف دیگر آثار هنری هستند که باید هنگام شستشوی آنها دقت زیادی شود.

شماره تماس دفتر شهرک امید: 77111382

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.