فرش یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین اجزای دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی محسوب می شود که نقش پررنگی در زیبایی خانه ها دارد. اما با توجه به رفت و آمد های روزانه و مداوم بر روی این فرش ها طبیعی است که بعد از مدتی، کثیف شده و زیبایی اولیه آن ها تحت الشعاع قرار بگیرد. از این رو شستشوی فرش یکی از مهم ترین مواد برای حفظ زیبایی فرش ها است.
ترس از بالا بودن هزینه شستشو فرش در تهران یکی از مواردی است که برخی افراد را به سمت شستشوی دستی فرش ها می کشاند. این در حالی است که هزینه شستشو فرش در یک قالیشویی خوب و معتبر، بسیار مناسب است و با توجه به شستشوی اصولی فرش ها و همچنین سرعت بالای کار، در درازمدت نیز هزینه شستشو فرش در تهران برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. قالیشویی گلبرگ یکی از بهترین قالیشویی های معتبر در مورد هزینه شستشو فرش در تهران است.
در ادامه بیشت در رابطه با هزینه شستشوی فرش و قیمت قالیشویی در تهران و به ویژه در قالیشویی گلبرگ خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید:

قالیشویی گلبرگ؛ ارائه دهنده بهترین هزینه شستشو فرش در تهران

قالیشویی گلبرگ؛ ارائه دهنده بهترین هزینه شستشو فرش در تهران 
قالیشویی گلبرگ با بهترین قیمت فرش ها وقالیهایتان را شستشو می دهد.
حتی در خانه هایی که رفت و آمد کم است و همچنین مراقبت زیادی از فرش ها می شود نیز هر چند وقت یک بار به شستشوی فرش ها نیاز است. با شستشوی اصولی فرش ها می توان دوام، کیفیت و زیبایی آن ها را به خوبی حفظ نمود و برای سال هایی طولانی فرش هایی سالم و زیبا داشت. برای شستشوی صحیح فرش ها حتما نیاز به یک قالیشویی حرفه ای و معتبر است. شستشوی دستی فرش ها در خانه سال هاست که دیگر منسوخ شده است و ضمن زحمت و دردسرهای بسیار می تواند به فرش ها آسیب بزند.
این در حالی است که در قالیشویی گلبرگ، بهترین خدمات در زمینه شستشوی انواع فرش ها ارائه خواهد شد و همچنین با توجه به مناسب بودن هزینه شستشوی انواع فرش ها اعم از هزینه شستشوی فرش دستباف و هزینه شستشوی فرش ماشینی شما به راحتی بتوانید با هزینه ای مناسب، شستشوی فرش های خود را به یک مرکز قالیشویی بزرگ و حرفه ای بسپارید. قالیشویی گلبرگ همواره دارای مناسب ترین تعرفه شستشو فرش در تهران است. همچنین تجربه و سابقه کاری بالای قالیشویی گلبرگ باعث شده است که در هر زمینه ای از خدمات قالیشویی، ارائه دهنده بهترین ها باشد و از این رو سال هاست که به عنوان بهترین قالیشویی مشغول به فعالیت است.

چه عواملی بر قیمت قالیشویی در تهران موثر هستند؟

در هزینه قالیشویی در تهران عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • ابعاد فرش

ابعاد و اندازه فرش یکی از مواردی است که سبب تغییر هزینه شستشو فرش می شود. در واقع برای تعیین قیمت در این زمینه، براساس متر مربع محاسبات انجام می شود. برای مثال برای تعیین قیمت قالیشویی برای فرشی 12 متری، قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه برای هر متر مربع، در 12 ضرب خواهد شد.
  • جنس فرش

سختی شستشوی فرش های متراکم سبب شده است که شستشوی این فرش ها در قالیشویی گران تر باشد. لذا براساس جنس و نوع الیاف فرش ها نیز هزینه شستشوی آن ها متفاوت است. لذا طبیعی است که در این بین هزینه شستشو فرش دستباف در مقابل هزینه شستشو فرش ماشینی بیشتر باشد. چرا که شستشوی فرش های دستباف به دقت و زمان بیشتری نیاز دارند.
  • نحوه شستشوی فرش

از دیگر مواردی که سبب تغییر قیمت قالیشویی در تهران می شود نحوه شستشوی فرش هاست. فرش ها به طور کلی به سه روش دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک شسته می شوند. قطعاً با استفاده از دستگاه های مجهز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک فرش ها بهتر و راحت تر شسته می شوند و به دلیل سهولت و سرعت بالای کار، هزینه شستشو فرش ارزان تر خواهد بود.
•شستشوی فرش های نفیس
درجه کیفیت فرش های دستباف با هم متفاوت است. از این رو در بیشتر قالیشویی ها دقت شستشوی فرش های دستباف بسیار بیشتر خواهد بود. این فرش ها همچنین باید با مواد شوینده مناسب آن ها شسته شوند تا بر اثر استفاده از شستشو با شوینده های خیلی قوی، تار و پود آن ها آسیبی نبیند. لذا قطعاً شستشوی فرش های نفیس گران تر خواهد بود.
  • نوع شوینده

هزینه قالیشویی در تهران به نوع شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد. معمولاً در قالیشویی های حرفه ای از مواد شوینده مرغوب و باکیفیتی در شستشوی فرش ها استفاده می شود.
  • میزان لکه های سطح فرش

در صورتی که فرش موردنظر لکه گرفته باشد باید از مواد لکه بر مناسبی برای از بین بردن آن ها استفاده شود. در چنین مواردی، با توجه به این که فرش ها ضمن شستشو به خدمات لکه بری نیز احتیاج خواهند داشت قیمت شستشوی آن ها بالاتر می رود.
  • خدمات تخصصی قالیشویی

معمولآً قالیشویی های حرفه ای مانند قالیشویی گلبرگ خدمات مختلفی مانند شیرازه بافی، ریشه زنی، رفوگری، پرزگیری و… نیز ارائه خواهند نمود. لذا در صورت استفاده از این خدمات در کنار شستشوی فرش ها، بسته به نوع فرش، هزینه ها نیز تغییر پیدا می کند.
  • هزینه اعلاشویی

اعلاشویی نیز یکی دیگر از خدماتی است که سبب افزیش قیمت قالیشویی در تهران می شود. از این نوع شستشو بیشتر برای قالی های آسیب دیده استفاده می شود. مثلاً در صورتی که بخشی از فرش دچار سوختگی شده باشد می توان با درخواست شستشو به روش اعلاشویی، در کنار شستشوی فرش ها از خدمات تخصصی موردنیاز نیز برخوردار شد.
  • ارائه ضمانت نامه برای فرش های نفیس

معمولاً هزینه شستشوی فرش دستباف در قالیشویی های ارائه دهنده ضمانت نامه برای فرش های نفیس بیشتر است. این بیمه نامه تنها به فرش های نفیس و دستباف تعلق می گیرد. البته این نکته لازم است که در قالیشویی گلبرگ به منظور ارائه ضمانت نامه هزینه اضافه ای از شما گرفته نمی شود.
  • حمل و نقل فرش

در صورتی که حمل و نقل قالی ها توسط قالیشویی انجام شود هزینه ای به عنوان کرایه روی هزینه شستشوی قالی های از مشتری گرفته می شود. البته با دریافت خدمات از قالیشویی گلبرگ شما می توانید از حمل و نقل رایگان قالی ها نیز برخوردار شوید.
برای آگاهی از قیمت دقیق شستشوی فرش در تهران کافی است با ما تماس گرفته تا مشاوران ما بسته به شرایط شما و نوع فرش ها قیمت نهایی را خدمت شما عزیزان عنوان نمایند.
همچنین برای اطلاع از قیمت می توانید از طریق واتس اپ (در پایین صفحه بر روی ایکون کلیک کنید) و با ما در ارتباط باشید.یا با شماره های دفتر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.