برای شستشوی فرش در قالیشویی در تهران نو، شما باید به خوبی با محیط و عملکرد مراکز قالیشویی، خدمات آن ها، چگونگی شستشوی فرش و بسیاری موارد دیگر آشنا باشید. در این صورت با توجه به برخی نکات پیدا کردن بهترین مجموعه در تهران نو آسان تر می شود.  زیرا بهترین قالیشویی های تهران نو از شیوه های خاص اما جدید و کاربردی برای شستن انواع قالی ها استفاده می کنند. هر یک از این شیوه ها برای یک نوع قالی مناسب است. همچنین مراجعه به این قالیشویی ها برای شما مزایای بسیاری را به همراه دارد.

البته شما باید نکات دیگری را نیز مد نظر داشته باشید که بتوانید بهترین قالیشویی را در این منطقه پیدا کنید. با کمک این نکات از جمله قیمت خدمات و بسیاری موارد دیگر، فرش شما در بهترین مجموعه شستشو داده می شود و در نهایت آن را بسیار تمیز حتی تمیزتر از روز اول تحویل خواهید گرفت.

شماره تماس: 77256074

خدمات فرش شویی به عنوان یک خدمات تخصصی، برای تمیز کردن و بهبود وضعیت فرش‌ها و قالی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این فرآیند در قالیشویی تهران نو، فرش‌ها از گرد و غبار، لکه‌ها، عفونت‌های بافتی و آلودگی‌های دیگر با دقت پاکسازی و به حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

تعریف قالیشویی و شستشوی فرش در قالیشویی در تهران نو

در گذشته مردم فرش های خود را به صورت دستی می شستند، اما امروزه قالیشویی ها این کار را برای مردم انجا می دهند. صنعت قالیشویی امروزه بسیار پیشرفته شده است، به طوری که فرش ها را به وسیله دستگاه های مخصوص شستشو می دهد. ما در این مقاله شما را با صنعت قالیشویی بیشتر آشنا می کنیم.

شستشوی فرش در قالیشویی در تهران نو
شستشوی فرش در قالیشویی در منطقه تهران نو توسط قالیشویی گلبرگ انجام می‌شود.

 

 به شستشوی قالی به صورت تخصصی قالیشویی گفته می شود.  امروزه شرکت های زیادی به عنوان قالیشویی شروع به کار کرده اند، که هرکدام به یک نحوه فرایند شستشوی قالی را انجام می دهند. قالیشویی گلبرگ با ارائه دادن بهترین خدمات به مشتریان یکی از بهترین قالیشویی های تهران نو است. بهترین نحو شستشوی قالی به صورت اتوماتیک است. شستن قالی به صورت دستی مشکلات جسمی زیادی را برای فرد به همراه دارد. امروزه بیشتر خانواده ها آپارتمان نشین شده اند و مکان مناسب برای شستشوی قالی های خود را ندارند، به همین دلیل به شستشوی فرش های خود را به قالیشویی می سپارند. قالیشویی امروزه به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است.

 

شستشوی فرش در قالیشویی چه گونه است؟

 شاید برایتان سوال پیش آمده که فرش ها در شرکت های قالیشویی چگونه شسته می شوند؟ امروزه فرش ها در شرکت های قالیشویی به روش های مختلفی شسته می شوند. ماشین های قالیشویی که وارد بازار می شوند، همگی شبیه به هم نیستند و کاربردهایی متفاوت دارند. نوع فرش و موکت بر اساس میزان کثیفی با مواد شوینده مختلف در قالیشویی ها شسته می شوند. افرادی که در زمینه قالیشویی حاذق هستند، نوع مواد شوینده و نحوه شستشو را انتخاب می کنند. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب تهران نو هستید، شرکت قالیشویی گلبرگ بهترین انتخاب است. همانطور که گفتیم شرکت های قالیشویی فرش ها را به روش های مختلفی شستشو می دهند، انواع روش های شستشوی فرش بدین شرح است:

 

  • روش اول که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، روش دستی است، در این روش کارکنان شرکت به وسیله تجهیزات دستی قالی ها را شستشو می دهند. برخی از قالیشویی های محدوده تهران نو هنوز از این روش استفاده می کنند.
  • روش دوم که امروزه بیشتر در شرکت های کوچک قالیشویی استفاده می شود، روش نیمه اتوماتیک است، در این روش کارکنان شرکت قالیشویی فرش را به وسیله تجهیزات اتوماتیک شستشو می دهد.
  • روش سوم که از دیگر روش ها بهتر و کاربردی تر است، روش تمام اتوماتیک است، در این روش کارکنان در فرایند شستشوی قالی هیچگونه دخالتی ندارند و دستگاه های اتوماتیک خود فرش را می شویند. قالیشویی گلبرگ قالی های مشتری را به صورت کاملا اتوماتیک شستشو می دهد.

 

امروزه قالی ها طبق روش هایی که در بالا برای شما شرح دادیم، در شرکت های قالیشویی شسته می شوند. اما در تمام این روش های نام برده، فرایندهای غبار گیری، شستشو، بخارشویی و خشک شویی نیز انجام می شود. اگر به دنبال بهترین قالی شویی تهران نو هستید، باید بگوییم قالیشویی گلبرگ یکی از معتبر ترین ها است.

چرا قالیشویی بهترین انتخاب است؟

 اگر به دنبال این هستید که بدانید چرا قالیشویی گزینه بهتری است؟ این بخش را به خوبی مطالعه کنید، ما دلایل محکمی برای اثبات حرف خود داریم. اولین و مهم ترین دلیل آن صرفه جویی در مصرف آب است، اگر شما قالی های خود را به صورت دستی بشویید، مقدار زیادی آب مصرف می کنید و صد البته وقت گران بهایتان نیز از دست می رود. شرکت های قالیشویی برای شستشوی قالی ها شما از افراد کاردان و حاذق استفاده می کنند، این افراد فرش ها را به صورت تخصصی شستشو می دهند. به دلیل استانداردهایی که صنف قالیشویی برای این شرکت ها تعیین کرده است، شستشوی قالی ها را به صورت اصولی انجام می دهند. قالیشویی گلبرگ قالی را طبق اصول استاندارد شستشو می دهد. اگر به دنبال یک قالیشویی در شرق تهران هستید، گلبرگ بهترین انتخاب است.

چرا قالیشویی بهترین انتخاب است؟
قالیشویی بهترین انتخاب است زیرا با تجربه و تجهیزات مناسب، فرش‌ها را به شکل بهتری تمیز می‌کند و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

امروزه شرکت های قالیشویی علاوه بر شستشوی قالی ها، خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند، از جمله این خدمات می توان به ریشه زنی، دارکشی و ترمیم اشاره کرد. اگر فرش شما دارای ابریشم است، شستشوی آن را حتما به قالیشویی بسپارید، چرا که شستشوی غیر اصولی قالی می تواند به ریشه های آن صدمه بزند، شرکت های قالیشویی برای شستشوی قالی های ابریشمی از روش های خاصی استفاده می کنند، چرا که این نوع قالی ها بسیار حساس هستند. متخصصین شستشوی قالی سلامت قالی های شما را تضمین می کنند. قالیشویی گلبرگ یکی از بهترین قالیشویی تهران نو است.

قالی یا فرش‌ها را زمانی به قالیشویی بسپارید که آلودگی‌ها، لکه‌ها یا کثیفی‌ها مشهود شوند. در قالیشویی تهران نو، خدمات شستشو با دستگاه‌های اتوماتیک بهترین گزینه است. همچنین، فصول گرم و خشک می‌توانند زمان مناسبی برای شستشو باشند.

چه زمانی قالی را به قالیشویی بسپاریم؟

برخی از افراد قالی های خود را سال به سال به قالیشویی می برند، اما این تفکر بسیار اشتباه است، چرا که گاهی اوقات کثیفی فرش به حدی است که تنها با یک شامپو فرش رفع نمی شود و حتما آن را باید به قالیشویی فرستاد، اگر فرزند شما کوچک است، باید زود به زود قالی های خود را به قالیشویی بفرستید. اگر فرش یا تابلو فرش های شما دچار سوختگی و لکه شده است، می توانید برای حل این مشکلات آن را به قالیشویی بفرستید. رفوگری و ترمیم فرش توسط افراد حاذق در شرکت های قالیشویی انجام می شود. اگر به دنبال یک قالیشویی در محدوده تهران نو هستید، که از خدمات آن استفاده کنید، قالیشویی گلبرگ بهترین گزینه است.   

پیدا کردن قالیشویی خوب

امروزه صنعت قالیشویی بسیار رونق پیدا کرده و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. برخی از شرکت های قالیشویی حتی به صورت  آنلاین نیز فعالیت می کنند، این شرکت های اینترنتی آدرس، شماره و نوع فرش را از مشتری می پرسند، این شرکت های اینترنتی خدمات تحویل درب منزل را نیز انجام می دهند. برای ثبت سفارش خود در سایت های اینترنتی باید یک سرچ کنید و نام شهر خود را وارد کنید. برای اطلاع از نحوه دریافت و هزینه های این شرکت های اینترنتی قالیشویی می توانید با متخصص های آن ها تماس بگیرید. برای استفاده از خدمات درب منزل قالیشویی در تهران نو می توانید با شرکت قالیشویی گلبرگ تماس بگیرید.

نکاتی که باید در مورد قالیشویی بدانید:

  • سعی کنید فرش های خود یک هفته یا سه روز قبل از عید به قالیشویی ندهید، همیشه یک ماه قبل فرش ها را برای قالیشویی بفرستید.
  • اگر تعداد قالی های شما زیاد باشد، شرکت قالیشویی به شما تخفیف نیز می دهد. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در تهران نو هستید، قالیشویی گلبرگ بهترین انتخاب است.
  • قبل از ارسال فرش به قالیشویی آن را به خوبی بررسی کنید، تا در صورت مشکل بعد از تحویل قالی دچار سوء تفاهم نشوید. البته کارکنان شرکت های قالیشویی قبل از اینکه فرش را تحویل بگیرند، آن را بررسی می کنند ولی باز برای محکم کاری یک بررسی انجام دهید.
  • قبل از اینکه فرش های خود را به قالیشویی بفرستید، درباره نحوه تحویل و هزینه های آن با کارشناس های شرکت صحبت کنید که بعدها با مشکل رو به رو نشوید. یکی از قالیشویی های تهران نو که خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد، قالیشویی گلبرگ است.

هزینه شستشوی قالی چگونه محاسبه می شود؟

هر کدام از آیتم هایی که بر روی قالی انجام می شود، هزینه های مختلفی دارد، به همین دلیل قیمت شستشوی همه قالی ها یکی نیست. موارد زیادی بر روی قیمت شستشوی فرش شما تاثیر دارد که از جمله آن ها می توان به ابعاد، نوع قالی و تراکم آن اشاره کرد. در زمان ارسال فرش خود به شرکت های قالیشویی باید بخش آسیب دیده را به کارکنان نشان دهید، هزینه ترمیم فرش به میزان آسیب بستگی دارد.  نرخ خدماتی که قالیشویی به شما ارائه می دهد نیز بر روی هزینه های پرداختی شما تاثیر دارد. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در تهران نو هستید که خدمات متنوعی را به شما ارائه دهد، قالیشویی گلبرگ بهترین گزینه موجود است.

کلام آخر

پیش از هر گونه اقدام برای شستشوی فرش در قالیشویی در تهران نو بهتر است با چگونگی عملکرد این مراکز آشنا باشید. در بهترین قالیشویی های تهران نو انواع فرش ها با روش های مختلف و به روز شسته می شوند.

این قالیشویی ها معمولا از سه روش دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای شستن قالی های گوناگون استفاده می کنند. چنان که شما با مراجعه به این مراکز و بهره مندی از خدمات آن ها دیگر مجبور به شستشوی دستی فرش های خود در منزل نخواهید بود.

بدین صورت ضمن صرفه جویی در مصرف آب، قالی شما به صورت تخصصی و بسیار تمیز شسته می شود. البته اگر در بهترین زمان به بهترین قالیشویی برای شستشوی قالی خود مراجعه کنید. برای انتخاب بهترین قالیشویی باید نکات بسیاری مانند هزینه را مد نظر داشته باشید. گلبرگ یکی از قالیشویی های برتر تهران نو است که ضمن شستشوی کاملا تخصصی، مناسب ترین هزینه را دریافت می کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.