امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

قالیشویی در خیابان هنگام

شماره تماس: 02177183245

اگر می خواهید فرش های خود را برای شستشو به یک قالیشویی محدوده هنگام بفرستید و نمی دانید کدام قالیشویی دارای کیفیت مناسب و بهترین ماشین آلات تا می باشد، می توانید قالیشویی گلبرگ را امتحان کنید.

 این قالیشویی دارای بهترین و مدرن ترین دستگاه ها جهت شستشوی فرش می باشد و به دلیل ویژگی های مناسب دیگری که دارد جزو بهترین قالیشویی ها در تهران است.

قالیشویی خیابان هنگام ویژگی های قالیشویی گلبرگ

  • قیمت مناسب:

به طورکلی برای انجام هر خدماتی یکی از سوالاتی که پیش می آید میزان هزینه و دستمزد آن است. هزینه شستشوی فرش با توجه به متراژ آن و بر حسب متر مکعب تعیین می گردد. هرچه فرش شما دارای متراژ بالاتر و بزرگ تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود. علاوه براین درصورتی که فرش دچار آسیب، زدگی، خوردگی و دیگر مسائل باشد و برای ترمیم آن اقدام شود ، هزینه دیگری نیز دریافت می شود. درصورتی که دارای فرش های نفیسی مانند فرش های دست بافت فرش های و ابریشم هستید میزان هزینه شستشوی آن نسبت به فرش های ماشینی کمی بیشتر است که آن هم به دلیل حساسیت خود فرش و متفاوت بودن نوع شستشوی این فرش ها می باشد.

  • بهترین قالیشویی خیابان هنگامشستشو با دستگاه های مکانیزه:

  • در زمان های گذشته فرش ها را با روش های دستی می شستند. اما امروز یک قالیشویی در خیابان هنگام برای شستن فرش ها از ماشین آلات و دستگاه های مکانیزه و جدید استفاده می کند. قالیشویی گلبرگ دارای جدیدترین و بهترین دستگاه ها در برای شستشوی فرش ها می باشد.
  • متعهد و خوش قول بودن:

یکی از عواملی که باعث می شود یک قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی در خیابان هنگام شناخته شود، تعهد آن قالیشویی نسبت ب فرش است. به طورکلی فرش ها جزو کالاهای نفیس هر منزل می باشند و دارای قیمت بالایی هستند. افرادی که فرش خود را برای شستشو می فرستند نسبت به نحوه شستشوی آن دارای نگرانی بوده و همچنین می خواهند زمان دقیقه شسته شدن فرش را بداند. یک قالیشویی خوب مانند قالیشویی گلبرگ در زمان دریافت فرش به طور تقریبی تاریخ آماده شدن  را به صاحب آن اعلام می کند. علاوه بر این برای شستن فرش از روش های علمی و کارشناسی استفاده می کند تا هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

  • کیفیت بالای خدمات :

از دیگر ویژگی های قالیشویی گلبرگ که آن را به بهترین قالیشویی تبدیل کرده است کیفیت بالای خدمات آن می باشد. این قالیشویی علاوه بر توجه به شستشوی فرش و استفاده از بهترین ماشین آلات، استفاده از مناسب ترین شوینده ها و دیگر موارد، به خشک شدن فرش نیز اهمیت بسیاری می دهد. یکی از مراحل مهم و پایانی برای شستن هر فرش خشک شدن آن می باشد. درصورتی که فرش به طور کامل خشک نشده باشد و رطوبت در آن باقی مانده باشد بستری برای رشد میکروب ها و قارچ ها به وجود می آید. این عامل بسیار خطرناک بوده و ممکن است پس از مدتی فرش را به طور کامل پوسیده و خراب کند.

  • خدمات جانبی:

قالیشویی گلبرگ تنها در زمینه شستشوی فرش فعالیت ندارد. بلکه شستشوی موکت های خود را نیز می توانید به این قالیشویی بسپارید. موکت ها از هر نوعی که باشند در قالیشویی گلبرگ شسته می شود. از جمله دیگر خدمات این قالیشویی ترمیم و بازسازی فرش ها می باشد. هر گونه ایراد در فرش ناشی از سوختگی، رنگ رفتگی، پارگی و غیره توسط کارشناسان این مجموعه قابل ترمیم و بازسازی است.

  • شستشوی مبلمان:

قالیشویی گلبرگ حتی در زمینه شست وشوی مبلمان و خوشخواب نیز فعالیت دارد و برای این منظور نیز می توانید به قالیشویی گلبرگ اعتماد کنید.

اصالت قالیشویی گلبرگ

از دیگر ویژگی مثبت قالیشویی گلبرگ که نشان دهنده اصالت آن نیز می باشد، مجوز آن است. قالی شوی گلبرگ جزو اتحادیه قالی شویان می باشد. بدین منظور که تمام خدمات آن تحت نظر اتحادیه بوده و استانداردهای لازم را رعایت می کند .علاوه براین قیمت شستشوی فرش در قالیشویی نیز تحت همان قیمت اعلام شده توسط اتحادیه می باشد. شما عزیزان برای اطلاع از هزینه شستشوی فرش یا موارد دیگر شامل رفوگری و ترمیم فرش ، شستشوی مبلمان و خوشخواب، شستشوی موکت و غیره می توانید از راه ارتباطی درج شده در سایت قالیشویی گلبرگ اقدام کرده و سوالات خود را در این زمینه از آن ها بپرسید.

خدمات مبلشویی مجموعه گلبرگ

 گفتیم که قالیشویی گلبرگ دارای  خدمات مبل شویی و شستشوی خوشخواب نیز می باشد. بسیاری از افراد امروزه در محدوده هنگام به دنبال یک مکان برای ارائه خدمات در زمینه شست وشوی مبل ها هستند. معمولاً با نزدیک شدن به سال جدید درخواست ها برای شستشوی مبلی زیاد است.  برای همین منظور شما عزیزان جهت شستشوی مبل ها و خوشخواب های خود می توانید از خدمات مبل شویی و قالیشویی گلبرگ استفاده کرده و مبل های خود را با اطمینان خاطر جهت شستشو به آن ها  بسپارید.

 در قالیشویی گلبرگ برای شست وشوی مبل ها از جدیدترین دستگاه ها و همچنین بهترین مواد شوینده استفاده می شود تا در کنار این که آسیبی به بافت مبل وارد نشود، سطح آن به طور کامل از هرگونه آلودگی پاک شود.

آیا قالیشویی گلبرگ برای شستشوی فرش های ابریشم نیز خدماتی دارد؟

قالیشویی محدوده خیابان هنگام این قالیشویی دارای امکانات کافی برای شستشوی فرش های نفیس مانند فرش های دست بافت و ابریشمی هست. برای شستشوی این فرش ها باید نکاتی رعایت شود. ازجمله نکات مورد توجه این است که فرش های ابریشمی را از دیگر فرش ها و همچنین فرش های ماشینی جدا کرد. در شستشوی اینگونه فرش ها نباید از آب زیاد استفاده کرد،  زیرا به دلیل الیافی که دارند امکان پس دادن رنگ وجود دارد .

همچنین فرش های ابریشمی و دست باف را نباید با آب بسیار داغ و مواد شوینده شیمیایی بسیار قوی شست . کارشناسان مجموعه گلبرگ بر تمامی این موارد آگاهی داشته و فرش های دستی و ابریشمی را با مناسب ترین روش بدون هر گونه آسیب می شویند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.