در شستشوی فرش‌ها، می‌توان از روش‌های سنتی، نیمه سنتی یا دستگاهی و مکانیزه استفاده کرد. قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی در پیروزی، از بهترین روش‌های شستشو برای فرش‌های شما براساس نوع و جنس فرش استفاده می‌کند. بدون شک، شستشو و نظافت دقیق فرش‌ها نیاز به دقت بسیار دارد تا هنگام عملیات شستشو، به قالی‌ها آسیب و صدمه ای وارد نشود. بهترین راه برای انجام این کار اعتماد به یک قالیشویی معتبر است و اجتناب از شستشوی دستی فرش‌ها به شمار می‌آید. یکی از معیارهای مهم در انتخاب قالیشویی، انتخاب یک واحد در نزدیکی مکان زندگی شماست. این کار باعث تسهیل و جلوگیری از جابجایی دشوار فرش‌ها می‌شود. اگر به دنبال یک فرش شویی در پیروزی هستید، قالیشویی گلبرگ یکی از بهترین گزینه‌هاست. آنها در محدوده بلوار پیروزی انواع خدمات قالیشویی را ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات قالیشویی در منطقه پیروزی آشنا شوید.

شماره تماس: 77982534

قالیشویی گلبرگ در پیروزی برای شستشوی انواع فرش، موکت، قالی و قالیچه، از مواد درجه یک و خارجی بهره می‌برد تا بهترین خدمات شستشوی فرش را ارائه دهد.

خدمات قالیشویی گلبرگ؛ بهترین قالیشویی در پیروزی

قالیشویی گلبرگ تمامی خدماتی که از یک قالیشویی حرفه ای انتظار می رود را به مشتریان خود ارائه می دهد. از خدمات این فرش شویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شستشوی فرش

یک قالیشویی خوب باید در زمینه شستشوی انواع فرش ها دارای تجربه و مهارت کافی باشد. چرا که هر فرش دارای ویژگی های خاص خود است و طبیعی است که روش شستشوی مخصوص به خود را طلب می کند و عدم توجه به این مورد می تواند به فرش ها آسیب بزند. در قالیشویی پیروزی، انواع فرش با بهترین روش، شستشو داده می شوند و حتی حساس ترین فرش ها نیز در حین شستشو آسیبی نمی بینند. 
خدمات قالیشویی گلبرگ؛ بهترین قالیشویی در پیروزی
یکی از خدمات اصلی قالیشویی در پیروزی، شستشوی انواع فرش می باشد.
شما می توانید شستشوی انواع فرش های زیر را با خیالی آسوده به قالیشویی گلبرگ بسپارید:
  • شستشوی فرش دستبافت؛
  • شستشوی فرش ماشینی؛
  • شستشوی فرش ابریشم؛
  • شستشوی فرش عتیقه؛
  • شستشوی فرش شگی؛
  • شستشوی فرش خارجی؛
  • شستشوی فرش بامبو؛
  • شستشوی تابلو فرش.

شستشوی موکت در محل توسط دستگاه های قوی، یک روش کاربردی و مؤثر برای حفظ و تمیزی موکت‌های شماست. این فرآیند توسط متخصصان شستشوی موکت یا شرکت‌های خدمات قالیشویی در محل مدنظر انجام می‌شود.

شستشوی موکت

موکت یکی از کفپوش های محبوب در بین ما ایرانی هاست که به دلیل مزایای بسیاری که دارد در بخش های مختلفی از خانه به کار برده می شود. این کفپوش یکی از مواردی است که به دلیل رفت و آمد بر روی آن، مستعد جذب آلودگی و گرد و خاک است و نیاز به شستشوی منظم دارد. شما می توانید در کنار فرش ها، موکت های خود را نیز به فرش شویی پیروزی بسپارید. این قالیشویی در زمینه شستشوی موکت ها نیز تخصص داشته و به بهترین شکل موکت های شما را مورد شستشو قرار خواهد داد. 

شستشوی خوشخواب

خوشخواب ها نیز مانند فرش ها و موکت ها به دلیل استفاده مداوم، در معرض آلودگی و لکه هستند. به همین دلیل باید آن ها را نیز در لیست لوازمی قرار دهید که هر چند وقت یک بار باید به صورت اصولی شسته شوند. شستشوی دستی خوشخواب کاری بسیار دشوار است و خیلی از اوقات به دلیل جمع شدن آب در بافت آن، خوشخواب بوی بدی می گیرد. 
این در حالی است که نیروهای متخصص قالیشویی در شرق تهران، در شستشوی خوشخواب نیز مهارت بالایی دارند. خوشخواب ها بعد از شستشو توسط تیم قالیشویی گلبرگ، کاملاً تمیز، بدون لکه و بسیار خوشبو به شما تحویل داده می شوند. 

رفوگری فرش، فرآیندی است که به تعمیر و بازسازی فرش‌های دستبافته می‌پردازد. زمانی که فرش‌ها به سایر تخته‌ها، خرابی‌ها و علائم فرسودگی دچار می‌شوند، این خدمت با هدف بازیابی زیبایی و افزایش قابلیت استفاده از آن‌ها انجام می‌شود. رفوگری فرش شامل انواع تعمیرات متنوعی است که به تعمیر و تجدید جلوه و کارایی این فرش‌ها می‌پردازد.

خدمات رفوگری

اگر ریشه قالی های زیبای شما خراب شده اند، اگر وجود لکه های مختلف، زیبایی فرش شما را گرفته اند، اگر قالی دستبافت شما بر اثر شستشو اشتباه، رنگ های آن با هم ترکیب شده اند و یا هر مشکل دیگری برای فرش شما به وجود آمده است به هیچ عنوان نگران نباشید. قالیشویی در پیروزی فرش های شما را همچون روز اول در می آورند.

بهترین رفوگری فرش پیروزی
قالیشویی گلبرگ در پیروزی خدمات تعمیر تخصصی فرش ها را نیز انجام می دهد.

با دریافت خدمات رفوگری فرش از قالیشویی گلبرگ، شما می توانید فرش های قدیمی خود را دوباره به صورت زیبا و سالم داشته باشید و از استفاده آن ها لذت ببرید. این قالیشویی ارائه دهنده انواع خدمات رفوگری به شرح زیر است:

  1. رفوگری فرش؛
  2. ریشه بافی فرش؛
  3. سرنخ گیری فرش؛
  4. رنگرزی فرش؛
  5. موگیری فرش؛
  6. دارکشی فرش؛
  7. دوردوزی فرش؛
  8. لکه برداری فرش؛
  9. ترمیم فرش.

شستشوی مبل در منزل اکنون به عنوان یک گزینه محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود، زیرا به لحاظ اقتصادی مناسب است و نیازی به حمل و نقل مبل به مکان‌های دیگر ندارد.

مبلشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد در زمان خانه تکانی یا هر زمان دیگری از سال با آن رو به رو هستند کثیف شدن و لکه گرفتن مبلمان است. شستشوی مبلمان نیازمند تخصص بالایی است و نمی توان به صورت دستی آن را در خانه انجام داد. شما این امکان را داشته تا تنها با یک تماس، از خدمات مبلشویی فرش شویی گلبرگ در منزل خود بهره مند شوید. نیروهای متخصص و کارآمد قالیشویی خوب در پیروزی، خیلی زود در محل حضور پیدا نموده و شستشوی تخصصی مبلمان را در کمترین زمان، با استفاده از دستگاه مخصوص انجام خواهند داد.

سرویس دهی قالیشویی گلبرگ در پیروزی

پیروزی یکی از محله های معروف در تهران می باشد و به نسبت وسیع است. قالیشویی پیروزی (گلبرگ) به تمام کوچه پس کوچه های این منطقه و محله خدمات جمع آوری و شستشوی فرش را انجام می دهد. در زیر اسم خیابان های مهم پیروزی را که تمامی خدمات فرش شویی، مبلشویی و تعمیر فرش انجام می شود را ذکر کرده ایم:

  • خیابان افراسیابی
  • بلوار نبرد
  • بلوار ابوذر
  • خیابان دهم فروردین
  • خیابان پاسدار گمنام
  • خیابان پورآبادی
  • خیابان‌ نیرو هوایی
  • شکوفه
  • پرستار
  • دهقان
  • صد دستگاه
  • چهارصد دستگاه
قالیشویی گلبرگ با بیش از دو دهه (20سال) فعالیت در عرصه فرش شویی در بلوار پیروزی، شستشوی بیش از یک میلیون فرش را در طی این سال ها انجام داده است.

در قالیشویی گلبرگ از چه روش شستشویی استفاده می شود؟

در این قالیشویی از بهترین دستگاه ها و ابزارهای برقی برای شستشوی قالی ها استفاده می شود. دستگاه های مورداستفاده در قالیشویی گلبرگ، کاملاً مکانیزه و تمام اتوماتیک هستند و فرش ها به بهترین شکل توسط این دستگاه ها شسته می شوند. انواع فرش های ماشینی و حتی دستبافت و ابریشمی نیز به این روش قابل شستشو هستند و هیچ آسیبی توسط دستگاه ها به فرش وارد نمی شود و می توان این روش را روشی ایمن برای شستشوی تمامی فرش ها دانست. تنها نقش نیروی انسانی در این روش، جابجایی قالی و نظارت و کنترل پروسه شستشو است.

در قالیشویی گلبرگ از چه روش شستشویی استفاده می شود؟
در قالیشویی گلبرگ شستشوی فرش ها متناسب با نوع فرش انتخاب نمی شود.
برای شستشوی هر فرشی با توجه به حساسیت های آن از دستگاه متناسب با آن استفاده خواهد شد. کارشناسان قالیشویی گلبرگ به خوبی با انواع فرش و بافت آن ها آشنایی داشته و از بهترین دستگاه برای شستشوی هر فرشی استفاده خواهند نمود. لذا حتی حساس ترین فرش ها نیز در طی شستشوی اتوماتیک آسیبی نمی بینند. 
همچنین برای شستشوی فرش دستبافت، که احتمال ترکیب رنگ ها با هم وجود دارد نیز استفاده از دستگاه های مکانیزه بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدگی این فرش ها محسوب می شود. این روش همچنین در شستشوی هر چه سریع تر قالی ها بسیار موثر است. 
شماره تماس دفتر پیروزی: 77982534

حرف آخر 

برای شستشوی اصولی فرش ها، نیاز است که حتماً بهترین قالیشویی در پیروزی را انتخاب نموده و خیال خود را برای همیشه از تمیزی فرش های خود راحت کنید. قالیشویی گلبرگ به عنوان یک فرش شویی در خیابان پیروزی یکی از بهترین قالیشویی هایی است که شما می توانید از خدمات حرفه ای آن در زمینه قالیشویی بهره مند شوید. کافی است همین حالا تماس بگیرید یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.