بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر

شماره تماس: 88920961

پیدا کردن یک قالیشویی درجه یک و حرفه ای این روزها بین قالیشویی های مختلف کار چندان راحتی نیست. در واقع هر قالیشویی خود را بهترین معرفی می کند. برای همین این که کدام واقعاً بهترین هستند سخت و گیج کننده است. به نظر شما یک قالیشویی حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر شما هم به دنبال بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر هستید توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب ما در کنار شما هستیم تا موفق به انتخاب بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر باشید. پس با ما همراه باشید:

 

5 ویژگی بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر

به طور کلی یک قالیشویی حرفه ای باید چندین ویژگی مهم را داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد. در ادامه با هم این ویژگی ها را بررسی می کنیم:

قالیشویی سلیمان خاطر1. برخورداری از تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز

هر قالیشویی حرفه ای باید به منظور شستشوی هر چه بهتر فرش ها از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها برخوردار باشد. در واقع باید کاملاً مجهز باشد و فضایی مناسب برای شستشوی فرش ها در اختیار داشته باشد.

با این کار شما مطمئن خواهید شد که تمامی امور شستشوی فرش های شما در قالیشویی در سلیمان خاطر انجام شده و برون سپاری نمی شود. بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر حتماً نسبت به انواع فرش ها شناخت کافی دارد. از این رو برای شستشوی هر نوع فرشی از تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز آن استفاده خواهد نمود.

 

2. دارای مجوز از سوی اتحادیه

این روزها خیلی از قالیشویی ها به صورت غیرقانونی مشغول به کار هستند. برای همین حتماً مطمئن باشید که قالیشویی انتخابی شما زیر نظر اتحادیه مشغول به فعالیت است. در صورتی که قالیشویی مورد نظر دارای مجوز از سوی اتحادیه باشد مطمئن خواهید شد که حتی در صورت بروز مشکلی امکان پیگیری از طریق اتحادیه برای شما وجود خواهد داشت.

در غیر این صورت ممکن است هر مشکلی به دلیل عدم تخصص قالیشویی های غیرحرفه ای برای قالی های شما به وجود آمده و دستتان به جایی بند نباشد.

3. مشتری مداری و پاسخگویی سریع

یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی خوب در سلیمان خاطر پاسخگویی سریع به مشتریان است. در واقع می توان یکی از ویژگی های بارز آن را مشتری مداری دانست. شما می توانید قبل از سپردن قالی های خود به قالیشویی مورد نظر مشاوره تخصصی دریافت کنید و بعد با خیالی آسوده قالی های خود را به آن بسپارید.

قالی ها توسط بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر در زمان مقرر شده به شما تحویل داده خواهد شد. و همچنین تنها با یک تماس به خوبی می توانید از روند کار اطلاع پیدا کنید. به نوعی در هر زمانی با روی خوش پذیرایی شما خواهد بود.

4. شستشوی فرش ها با استفاده از بهترین مواد

خیلی از قالیشویی های غیرحرفه ای به منظور کاهش هزینه های شستشوی قالی ها از مواد شوینده بی کیفیت و نامرغوب استفاده می کنند. این در حالی است که یک قالیشویی حرفه ای به عنوان بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر همواره وجدان کاری دارد.

 و به منظور شستشوی قالی ها از بهترین مواد استفاده می کند. در واقع برای آن که قالی ها کوچکترین آسیبی نبینند بسته به نوع قالی مورد نظر، از موادی متناسب با قالی بهره می گیرند.

 

5. ارائه بهترین قیمت

خیلی از قالیشویی ها به دلایل مختلف سعی در بالا بردن قیمت نهایی شستشوی قالی ها دارند. این در حالی است که یک قالیشویی حرفه ای طبق نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه هزینه ها را در نظر می گیرد. و همواره در تلاش است تا برای راحتی حال مشتریان مناسب ترین هزینه ها را داشته باشد.

بهترین قالیشویی تهرانقالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر

اگر به دنبال یک قالیشویی هستید که تمامی ویژگی های بالا را داشته باشد. باید بگوییم بی شک بهترین انتخاب برای شما قالیشویی گلبرگ است. این قالیشویی یک قالیشویی معتبر در سلیمان خاطر است. شما با خیال آسوده می توانید قالی های خود را به این قالیشویی حرفه ای بسپارید.

در ادامه به شما خواهیم گفت چرا قالیشویی گلبرگ؟

 

7 دلیل برای انتخاب قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر

  1. قالیشویی گلبرگ در زمینه شستشوی انواع قالی ها اعم از قالی های دستباف، ماشینی، ابریشم، عتیقه و فرش های خارجی تخصص دارد. برای همین شما می توانید مطمئن باشید که هر نوع قالی توسط این قالیشویی به بهترین شکل شسته خواهد شد.
  2. این قالیشویی همچنین در زمینه شستشوی موکت، تابلو فرش و خوشخواب نیز فعالیت دارد.
  3. شما می توانید به منظور خدمات رفو و ترمیم قالی های خود نیز روی این قالیشویی حساب باز کنید. از خدمات رفو و ترمیم این قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • رفوگری فرش
  • رنگرزی فرش
  • ریشه بافی فرش
  • سرنخ گیری فرش
  • دارکشی فرش
  • موگیری فرش
  • لکه برداری فرش
  • ترمیم فرش

برای همین شما می توانید ضمن شستشوی قالی های خود دوباره آن ها را سالم و نو تحویل بگیرید.

  1. از دیگر خدمات ویژه این قالیشویی می توان به مبل شویی در تهران اشاره نمود. در واقع شما می توانید در محل از خدمات شستشوی مبل بهره مند شوید. نیروهای حرفه ای قالیشویی گلبرگ در محل شما حضور یافته و شستشوی مبلمان شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند داد.
  2. فرش های شما در قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی اطراف سلیمان خاطر به صورت کاملاً بهداشتی و اصولی شسته خواهند شد. همچنین شستشوی قالی ها به صورت کُر اسلامی انجام خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست.
  3. قالیشویی گلبرگ دارای کارخانه اختصاصی است و کلیه امور شستشوی فرش ها زیر نظر بهترین متخصصین انجام خواهد شد.
  4. امکان ثبت سفارش اینترنتی از دیگر خدمات خاص قالیشویی گلبرگ است. شما عزیزان می توانید در سایت قالیشویی گلبرگ به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

حرف آخر

 قالیشویی گلبرگ از سابقه درخشانی در زمینه قالیشویی برخوردار است. این قالیشویی دارای 22 سال تجربه است و توانسته بیشترین میزان رضایت مشتریان را از آن خود نماید. از این رو بهتر از هر قالیشویی دیگریس، بهترین راه شستشوی فرش های شما را بلد است.

 بهترین قالیشویی در سلیمان خاطر حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.