امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

این روز‌ها با توجه به فعالیت قالیشویی‌های مختلف، پیدا کردن بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور کار چندان ساده‌ای نیست. از این رو در این مطلب سعی داریم بهترین قالیشویی واقع در ۱۷ شهریور را به شما عزیزان معرفی کنیم. پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور چه خصوصیاتی دارد؟

زمانی یک قالیشویی «حرفه‌ای» خطاب می‌شود که خصوصیات مثبتی داشته باشد و اصول استاندارد قالیشویی را در روند کار خود رعایت کند. در ادامه به بررسی خصوصیات مذکور می‌پردازیم:

شستشوی فرش با دستگاه۱. بهترین قالیشویی ۱۷ شهریور باید دارای مجوز باشد.

امروزه شاهد فعالیت بسیاری از قالیشویی‌ها هستیم که بدون داشتن مجوز از سوی اتحادیه مشغول به کار هستند. این نوع فعالیت غیر قانونی می‌باشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتماً مطمئن شوید قالیشویی مد نظرتان دارای مجوز بوده و زیر نظر اتحادیه فعالیت می‌کند.

در چنین حالتی اگر قالیشویی به دلیل عدم تخصص مشکلی برای فرش شما به وجود آورد، به راحتی می‌توانید از طریق اتحادیه پیگیری کنید.

۲. بهترین قالیشویی ۱۷ شهریور باید از ماشین‌آلات مناسب برخوردار باشد.

شستن فرش با دست معایبی را در پی دارد. به عنوان مثال ماندن کف و آب در فرش باعث ایجاد بوی بد و قاطی شدن رنگ‌ها می‌شود. علاوه بر آن، ریشه‌ها کاملاً تمیز نشده و همچنین امکان زرد شدن آن‌ها وجود دارد. بنابراین امروزه شست‌وشوی فرش توسط قالیشویی که از دستگاه‌های اتوماتیک برخوردار است، امری ضروری تلقی می‌شود.

از هر قالیشویی حرفه‌ای و پیشرفته‌ای انتظار می‌رود که بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات را در اختیار داشته و همچنین از فضایی مناسب جهت شست‌وشوی فرش‌ها نیز برخوردار باشد. در چنین حالتی با خیال آسوده می‌توانید امور شست‌وشوی فرش‌ها و قالی‌های خود را به قالیشویی مذکور بسپارید.

مجموعه گلبرگ بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور است که نسبت به انواع مختلف فرش‌ها شناخت کافی داشته و متناسب با هر نوع فرش، از ماشین‌آلات و تجهیزات مناسب استفاده خواهد کرد.

۳. یک قالیشویی معتبر از اصول مشتری‌مداری آگاه است.

یکی دیگر از ویژگی‌های قالیشویی خوب ۱۷ شهریور، پاسخگویی سریع و مشتری‌مداری است. شما می‌توانید پیش از سپردن قالی و فرش‌های خود به قالیشویی گلبرگ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید و بعد فرش‌های خود را بدون نگرانی و دغدغه به تیم حرفه‌ای گلبرگ بسپارید.

گلبرگ به خوش‌قولی معروف است، به طوری که فرش شما در زمان مقرر حاضر و تحویل داده می‌شود. همچنین در صورتی که مایل به مطلع شدن از روند شست‌شو هستید، می‌توانید به راحتی با این مجموعه تماس حاصل کنید. گلبرگ در هر زمانی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

۴. معتبرترین قالیشویی ۱۷ شهریور باید از مرغوب‌ترین مواد شوینده استفاده کند.

بسیاری از قالیشویی‌ ها برای کاهش هزینه شست‌وشوی فرش‌ها از مواد شوینده نامرغوب استفاده می‌کنند. وجدان کاری در هر حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین از بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور انتظار می‌رود که برای شست‌شوی فرش‌ها از مناسب‌ترین نوع مواد شوینده بهره ببرد.

قالیشویی گلبرگ با توجه به نوع و جنس الیاف فرش‌ها از بهترین شوینده استفاده می‌کند. در واقع بهره‌گیری از شوینده صنعتی نامرغوب می‌تواند سبب وارد کردن آسیب‌های جبران ناپذیری مثل پارگی، پوسیدگی و خراب شدن فرش بشود.

این موضوع در رابطه با فرش‌های دست‌بافت و ابریشمی از اهمیت بالاتری برخوردار است، چرا که این نوع از فرش‌ها از ارزش مالی بالاتری برخوردار بوده و رنگ طبیعی در ساختار، طرح و نقش آن‌ها بکار رفته است. بنابراین در مقابل مواد شوینده نامناسب به سرعت واکنش نشان داده و می‌توانند به راحتی خراب شوند.

۵. ارائه قیمت مناسب

بسیاری از قالیشویی‌ها با بیان دلایل عجیب و غریب سعی‌ دارند که قیمت نهایی شست‌وشوی فرش را بیش از آنچه که باید باشد محاسبه کنند. در حالی که بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور مطابق با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه، قیمت نهایی شست‌وشوی فرش را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

چنانچه به دنبال قالیشویی هستید که تمامی ویژگی‌های مذکور را داشته باشد، بدون شک مجموعه گلبرگ بهترین گزینه برای شماست. تیم حرفه‌ای گلبرگ با رعایت تمامی اصول بهداشتی و استاندارد، فرش‌های شما را به بهترین نحو ضدعفونی و پاکیزه خواهد کرد.

آیا رفوگری فرش جزو خدمات قالیشویی در ۱۷ شهریور می‌باشد؟ 

تعمیر و ترمیم فرش باعث می‌شود که طول عمر آن بالاتر رفته و سالم بماند. این موضوع شما را از خرید مجدد فرش تا زمان طولانی بی‌نیاز خواهد کرد. اما لازم به ذکر است که رفوگری و ترمیم فرش نیاز به تبحر و تجربه بالا دارد، در غیر این صورت نتیجه کار مثبت نخواهد بود.

ترمیم فرش ماشینییکی از سرویس‌های قالیشویی محدوده ۱۷ شهریور، رفوگری و ترمیم انواع فرش‌های دست‌بافت و ماشینی است. در صورتی که فرش شما به تعمیر نیاز دارد، به راحتی می‌توانید با تیم تخصصی مشاوره مجموعه گلبرگ ارتباط برقرار کرده و مشکل فرش خود را مطرح کنید.

مجموعه گلبرگ با بکارگیری بهترین تجهیزات و بالاترین تجربه رفوگری، بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی فرش‌های شما را ترمیم و تعمیر خواهد کرد.

چه زمانی فرش‌ها را به قالیشویی جهت شست‌وشو بسپاریم؟

به طور کل هر زمان که احساس کردید فرش‌های شما به شست‌وشو نیاز دارند، می‌توانید آن‌ها را به قالیشویی در ۱۷ شهریور بسپارید. معمولاً نزدیک سال نو و یا فصول گرم مثل بهار و تابستان درخواست‌های شست‌شوی فرش بیشتر هستند.

اما پیشنهاد مجموعه گلبرگ این است که شست‌وشوی فرش‌های خود را به فصول سرد سال موکول نکنید. چرا که فرش بعد از شست‌وشو می‌بایست که به طور کامل خشک بشود و در هوای سرد این امر دیرتر اتفاق میافتد.

چنانچه فرش به طور کامل خشک نشده باشد، رطوبت در بافت آن باقی مانده و سبب ایجاد بستری مناسب برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها خواهد شد. این موضوع بسیار خطرناک بوده و می‌تواند آسیب‌های جدی و انواع بیماری‌ها را برای افراد خانواده و نیز خراب شدن فرش در پی داشته باشد.

مجموعه گلبرگ یک قالیشویی در ۱۷ شهریور است که با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های پیشرفته، فرش‌های شما را پس از انجام مراحل شست‌وشو به بهترین شکل خشک خواهد کرد.

سخن پایانی

فرش جزو لوازم ارزشمند هر خانه‌ای محسوب می‌شود، از این رو بهتر است که به آن‌ها با مراجعه به بهترین قالیشویی در ۱۷ شهریور رسیدگی کنید. گلبرگ پذیرای شست‌وشوی انواع مختلف فرش‌های شما می‌باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.