قالیشویی گلبرگ را می توان با توجه به برخورداری از کارخانه ای اختصاصی و نیز به روزترین دستگاه ها و ارائه خدماتی حرفه ای بهترین قالیشویی شرق تهران به شمار آورد. یکی از ویژگی هایی که باعث شده قالیشویی گلبرگ در بین مشتریان محبوب گردد سرویس دهی به کلیه محله های شرق تهران است. در واقع شما در هر یک از محله های شرق تهران هستید و قصد شستشوی فرش های خود را داشته به راحتی می توانید از خدمات بی نظیر قالیشویی گلبرگ برخوردار گردید. 

شماره تماس: 77358030

خدمات قالیشویی گلبرگ

این مرکز خدمات مختلفی از جمله فرش شویی در شرق را ارائه می دهد و شستشوی انواع فرش ها را به صورت درست و اصولی انجام می دهد. در ادامه بیشتر با بهترین قالیشویی شرق تهران آشنا خواهیم شد:

شستشوی حرفه ای تابلو فرش های نفیس

خیلی از افراد از در رابطه با شستشو تابلو فرش های نفیس خود دچار سردرگمی شده و با توجه به ارزش مادی و معنوی که این تابلو فرش ها برای آن ها داشته در رابطه با سپردن آن ها به دست هر قالیشویی دل نگران خواهند بود. از سویی نیز این تابلو فرش ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و شستشوی دستی در خانه در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید باعث خواهد شد که بافت تابلو فرش دچار آسیب شده و یا رنگ های آن در هم ادغام گردند.

این در حالی است که قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی در حکیمیه  در این زمینه با تخصص بالایی که داشته به بهترین شکل و بدون کوچک ترین آسیبی تابلو فرش های شما را در سریع ترین زمان ممکن شستشو خواهد داد.

خانه تکانی تخصصی

قالیشویی گلبرگ ضمن بهترین قالیشویی شرق تهران، بهترین قالیشویی در مجیدیه نیز به شمار می آید و شما می توانید در هر یک از مناطق شرق تهران از خدمات این قالیشویی برخوردار گردید. یکی از خدمات ویژه این قالیشویی انجام امور خانه تکانی در روزهای پایانی سال و یا دیگر ایام می باشد.

امروزه با مشغله بسیار افراد، خانه تکانی به یک کار بسیار دشوار و وقت گیر تبدیل شده است این در حالی است که شما می توانید تمامی امور خانه تکانی از جمله خشکشویی مبلمان، خوشخواب، پرده، موکت، فرش و… را به این قالیشویی سپرده و بدون کوچکترین خستگی از نتیجه کار لذت ببرید. علاوه بر آن لازم به ذکر است که قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در شهرک امید به هیچ عنوان در شلوغی های اسفند ماه نیز افزایش قیمت نخواهد داشت.

قالیشویی شرق تهرانشستشوی انواع فرش ها

بهترین قالیشویی شرق تهران در زمینه شستشو انواع فرش ماشینی و دستباف، گلیم، فرش ابریشم و گل ابریشم از تخصص بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید بدون نگرانی هر نوع فرشی که داشته را برای شستشو به این بهترین قالیشویی در تهرانپارس بسپارید. در فرش شویی شرق تهران برای شستشو هر یک از انواع فرش ها از روش ها و متریال مرغوب و متفاوتی استفاده خواهد شد و از این رو فرش کوچکترین آسیبی به خود ندیده و به بهترین شکل تمیز و شسته می شود.

تمامی مراحل شستشو قالی در قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در هفت حوض زیر نظر کارشناسانی انجام خواهد شد و همه مراحل شستشو فرش با علم به بافت و جنس فرش انجام خواهد شد.

قیمت مناسب

قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی شرق تهران که در سراسر این منطقه از جمله قالیشویی در نبرد، قالیشویی در پیروزی، قالیشویی در بلوارابوذر، قالیشویی در لویزان ، قالیشویی در رسالت و قالیشویی در نارمک و… سرویس دهی داشته همواره مناسب ترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه قالیشویی اعلام می نماید.

 قیمت مناسب خدمات قالیشویی شرق تهران باعث شده است که به منظور شستشوی فرش های شرکت ها، رستوران های سنتی، هتل ها، مساجد و… نیز بتوان به خوبی روی آن حساب باز کرد. در این قالیشویی همان ابتدا هزینه ها اعلام خواهد شد و بسته به خدمات مورد نظر شما هزینه برآورد شده و فاکتور آن به شما تحویل داده خواهد شد و از این رو همچون بسیاری از قالیشویی ها با مبلغ بالای فاکتور در پایان کار شما را غافلگیر نخواهد کرد.

شستشوی تمام اتوماتیک فرش ها

در قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در تهران نو  و قالیشویی در نیروهوایی از به روزترین دستگاه های روز دنیا بهره گرفته شده است و به صورت کاملا حرفه ای فرش ها، قالی ها و قالیچه های دستباف و ماشینی شستشو داده خواهند شد. در واقع نیروی انسانی نقشی در شستشوی فرش ها نداشته و همه چیز به طور خودکار و تمام اتوماتیک انجام می گردد. تنها اپراتور بسته به نوع فرش، نحوه شستشو، میزان شوینده، دمای آب و سرعت چرخش فرچه ها را تنظیم نموده و پس از آن دستگاه به صورت کاملا حرفه ای فرش ها را مورد شستشو قرار خواهد داد.

خدمات ترمیم و رفو

در قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در سبلان ضمن شستشو فرش ها، ترمیم و رفو فرش ها نیز به بهترین شکل انجام خواهد گرفت. در واقع در صورتی که فرش شما دارای آسیب هایی چون سوختگی، پارگی، خرابی ریشه ها و… شده است شما می توانید از خدمات ترمیم این قالیشویی بهره برده و قالی های خود را مجدد سالم و نو تحویل بگیرید.

لکه گیری فرش ها

گاهی ممکن است فرش ها کاملا سالم و تمیز باشند و تنها لکه ای مزاحم روی فرش نشسته و خود قادر به پاک کردن آن نباشید. در چنین شرایطی شما می توانید کاملا روی بهترین قالیشویی شرق تهران حساب باز کرده و قالی های خود را برای لکه گیری به این قالیشویی بسپارید. در قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در فدک  و قالیشویی در سراج بسته به نوع لکه از بهترین روش ها و مناسب ترین مواد استفاده خواهد شد و سرسخت ترین لکه ها نیز از روی فرش پاک می گردند.

حمل و نقل سریع

حمل و نقل سریع در قالیشویی شرق تهران
یکی از ویژگی های فرش شویی شرق تهران، حمل و نقل و شستشوی سریع فرش ها می باشد.

تنها کافی است با قالیشویی گلبرگ تماس گرفته و پس از آن منتظر ماشین مخصوص قالیشویی گلبرگ برای حمل قالی ها به قالیشویی بمانید. قالیشویی گلبرگ تعهد بسیار بالایی نسبت به مشتریان خود داشته و در سر زمان مقرر شده قالی ها را از شما تحویل گرفته و پس از شستشو نیز به شما تحویل خواهد داد. در این قالیشویی حتی در شلوغ ترین روزها نیز نظم حرف اول را خواهد زد و برای وقت مشتری احترام بسیاری لحاظ می شود.

قالیشویی گلبرگ تمامی انتظارات شما از یک قالیشویی حرفه ای را برآورده خواهد ساخت و به عنوان بهترین قالیشویی شرق تهران سرویس دهی بسیار مطلوبی در کل محله های این منطقه داشته و شما به راحتی می توانید در سریع ترین زمان ممکن، با نازل ترین قیمت و مناسب ترین کیفیت از خدمات این فرش شویی شرق تهران بهره مند گردید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی قالیشویی شرق تهران با نام گلبرگ پرداختیم، خصیصه های این فرش شویی را بیان کردیم و از ویژگی های خاص این مرکز برایتان ذکر کردیم؛ تا بتوانید به راحتی بهترین فرش شویی را در شرق تهران انتخاب کنید.

21 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.