قالیشویی گلبرگ در محدوده هفت حوض از بهترین قالیشویی ها در محدوده 7 حوض شهر بزرگ تهران است. این قالیشویی در هفت حوض خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد از مهم‌ترین خدماتی که این قالیشویی به مشتریان می‌دهد شستشوی انواع مختلف فرش ماشینی و دستباف و همچنین تابلوفرش ها با رعایت اصول قالیشویی و همچنین اصول مربوط به نظافت بهداشتی می باشد. همچنین رفو کردن و رفع هرگونه عیب و ایراد و پارگی در انواع مختلف قالی و تابلو فرش لکه برداری و از بین بردن لکه ها و رنگ برداری و رفع هرگونه رنگ قالی ها و فرش ها بدون آنکه کمترین صدمه و آسیبی به قالی‌ها و فرش‌ها وارد شود از دیگر خدمات قالیشویی گلبرگ می باشد.

 شماره تماس: 77816931

بهترین قالیشویی در هفت حوض با نیروهای باتجربه و حرفه ای

درشستن فرش ها و قالیشویی خشک کردن قالی ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل خشکشویی در قالیشویی گلبرگ در محدوده هفت حوض برای انواع مختلف قالی و تابلو فرش با کمک گرفتن از دستگاه های مکانیزه به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تجربه و سابقه درخشان در زمینه شستن قالی ها به مجموعه ما کمک می کند تا بتواند بهترین راندمان را کیفیت خدمات انجام شده به مشتریان تحویل دهد و روز به روز بر این خدمات اضافه کند. استفاده از دستگاه های مکانیزه در این قالیشویی در هفت حوض ما را همیشه آماده خدمت رسانی به همشهریان تهران می‌نماید.

شستن انواع قالی از نوع ابریشم به کمک مواد تضمینی انجام می شود. مرمت و بازسازی فرش ها زیر نظر کارشناسان با تجربه انجام می گیرد. بهترین نرخ قالی ها در قالیشویی گلبرگ تهران به مشتریان ارائه می شود. استفاده از پرسنل مجرب تجربه و دوره دیده برای شستشوی قالی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه کرونا انجام می شود.

قالیشویی هفت حوض

خدمات متنوع با کیفیت بالا

در قالیشویی گلبرگ تهران یکی از بهترین قالیشویی ها در محدوده هفت حوض می باشد قالی ها درب منزل از شما تحویل گرفته می شود و پس از انجام کار درب منزل به شما تحویل داده می شود. برای اینکه از شکستگی فرش ها بعد از شستشو خشک شدن جلوگیری شود قالی ها به طور دقیق رول می‌شود تا در مسیر تحویل نیز به آنها صدمه و آسیب وارد نشود. همچنین همه نکات اصولی برای جلوگیری از چروک و شکستگی قالی ها در هنگام خشک کردن آنها رعایت می شود.

نکته دیگری که اهمیت زیادی دارد مواد شوینده ای است که از آن ها برای شستن قالی ها استفاده می شود. ما در قالیشویی گلبرگ در هفت حوض همه سعی و تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم برای هر فرش از ماده شوینده مخصوص همان استفاده کنیم تا از این طریق بتوانیم کیفیت کار خود را بالاتر ببریم. مهمترین هدف ما افزایش رضایت مشتریان است.

 

قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی محدوده هفت حوض

اگر ساکن محدوده هفت حوض تهران هستید می‌توانید شستشوی فرش ها و قالی ها و همچنین موکت ها و تابلو فرش ها با ما تماس بگیرید. همچنین اگر نیاز به شستشوی مبل ها داشتید می توانید از کیفیت بالا و قیمت مناسب خدماتی ما در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید. فرش ها و قالی ها انواع مختلفی دارد که هر کدام ممکن است شستشوی خاص و روش متفاوت خود را داشته باشد. همچنین ممکن است برای هر فرش از یک ماده شوینده مخصوص همان فرش استفاده شود.

با ما تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر هفت حوض: 77816931

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.