امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

اگر در شیان زندگی می‌کنید و به دنبال یک قالیشویی در شیان هستید که با بکارگیری تجهیزات مدرن فرش‌ها و قالی‌های شما را مورد شست‌و‌شو قرار دهد، ما اینجاییم تا قالیشویی گلبرگ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مجموعه متخصص گلبرگ با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت‌ترین ماشین‌آلات، فرش‌های شما را به تمیزترین و صحیح‌ترین نحو ممکن شسته و تحویل می‌دهد. در ادامه این راهنما به بررسی خدمات و سرویس‌هایی که تیم مجرب گلبرگ در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد به طور دقیق خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قالیشویی در شیانچرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی در شیان بسپاریم؟

وجود فرش در خانه‌های ایرانی بسیار مهم است. در واقع فرش‌ها جزو لوازم لوکس هر منزلی محسوب می‌شوند، از این رو نظافت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 همانطور که می‌دانید، امروزه فرش‌ها دارای قیمت بالایی می‌باشند، علی‌الخصوص فرش‌های نفیس دست‌بافت و یا ابریشمی نیز ارزش مالی بالاتری نسبت به سایر فرش‌ها دارند.

از این رو بهتر است که به‌جای شست‌و‌شوی دستی فرش از کمک یک قالیشویی در شیان استفاده کنید. یک قالیشویی معتبر که دارای سابقه زیادی در زمینه فرش‌شویی باشد و همچنین برای انجام سرویس‌ها از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مکانیزه جدید بهره ببرد، می‌تواند خیال شما را راحت کند!

مجموعه گلبرگ بهترین قالیشویی شیان محسوب می‌شود که با رعایت تمامی اصول بهداشتی و بکارگیری ماشین‌آلات مکانیزه، فرش‌های شما را به بهترین شکل ضدعفونی و تمیز خواهد کرد. مشکلاتی مثل آپارتمان‌نشینی و مشاع بودن حیاط نیز می‌تواند شستن فرش را سخت‌تر کند.

بنابراین پیشنهاد می‌شود که کار را به دست کاردان بسپارید. تیم گلبرگ برای شست‌وشوی فرش‌های شما بهترین انتخاب می‌باشد. با سپردن فرش یا قالی خود به گلبرگ نگران پارگی، پوسیدگی و خراب شدن فرش نخواهید بود.

 

مواد شوینده در شست‌وشوی فرش چقدر اهمیت دارد؟

مواد شوینده در پروسه شست‌وشوی فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مواد شوینده در از بین بردن لکه و تمیز شدن فرش نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، اما لازم به ذکر است که بکارگیری مواد شوینده نامرغوب و عدم توجه به نوع الیاف فرش و جنس آن می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

بنابراین انتخاب و بهره‌گیری از مواد شوینده معتبر و با کیفیت، با سلامت فرش ارتباط مستقیمی داشته و بر آن تاثیرگذار است. بهترین قالیشویی محدوده شیان با بکارگیری مواد شوینده مرغوب علاوه بر از بین بردن آلودگی‌های فرش و قالی، موجب تثبیت رنگ فرش شما نیز خواهد شد.

مجموعه گلبرگ، یک قالیشویی خوب شیان محسوب می‌شود که با تجزیه و تحلیل نوع فرش شما شوینده متناسب با بافت آن را انتخاب و استفاده می‌کند. این کار سبب می‌شود تا از هر گونه آسیب احتمالی به طرح و نقش زیبا و خوش‌رنگ فرش شما جلوگیری شود.

تیم مجرب قالیشویی در شیان در رابطه با فرش‌های دست‌بافت نیز حساسیت و دقت بیشتری را به خرج می‌دهد، چرا که این دسته از فرش‌ها ظرافت و ارزش بسیار بالاتری نسبت به سایر فرش‌ها داشته و الیاف و رنگ‌های بکار رفته در آن کاملاً طبیعی می‌باشد.

لازم به ذکر است که کوچکترین اشتباه در رابطه با انتخاب مواد شوینده صنعتی نامرغوب هنگام شست‌وشوی فرش‌های دست‌بافت می‌تواند مشکل‌ساز شود و فرش را به طول کل خراب کند.

قالیشویی خوب شیانمزایای شست‌وشوی فرش توسط قالیشویی در شیان چیست؟

سپردن فرش‌ها به قالیشویی گلبرگ مزایایی را در پی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

شست‌وشو توسط ماشین‌آلات مکانیزه

در زمان‌های گذشته برای شستن فرش‌ها از دست کمک می‌گرفتند، این موضوع فقط خستگی بیش‌ از اندازه، هدر رفتن وقت و تمیز شدن نسبی فرش را در پی داشت. اما امروزه قالیشویی در شیان با در اختیار داشتن ماشین‌آلات مکانیزه، فرش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و به تمیزترین شکل مورد شست‌وشو قرار می‌دهد.

 

قیمت مناسب و منصفانه

برای انجام هر سرویس و خدماتی، عموماً یکی از سوالاتی که در ذهن مشتری پیش می‌آید در رابطه با قیمت است. لازم به ذکر است که قیمت شست‌وشوی فرش بر اساس متراژ و بر حسب متر مکعب محاسبه می‌شود. یعنی هر اندازه فرش شما بزرگ‌تر باشد، هزینه شست‌وشوی آن بالاتر خواهد بود.

همچنین بابت ترمیم مواردی مثل آسیب، زدگی، پارگی، خوردگی و… هزینه جدا دریافت خواهد شد. اگر فرش شما دست‌بافت یا ابریشمی است، هزینه شست‌وشوی آن نسبت به فرش‌های معمولی کمی بیشتر خواهد بود. دلیل این افزایش قیمت، حساسیت و دقت بیشتری است که هنگام شست‌وشوی این نوع فرش‌ها بکار گرفته می‌شود.

 

کیفیت بالای خدمات

یکی دیگر از مزایای شست‌وشوی فرش توسط بهترین قالیشویی در شیان، کیفیت بالای خدمات ارائه شده این مجموعه می‌باشد. مجموعه گلبرگ علاوه بر مواردی که تاکنون ذکر کردیم، به خشک کردن فرش نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

خشک کردن فرش آخرین مرحله از پروسه شست‌وشوی فرش دستباف می‌باشد. لازم است بدانید در صورتی که فرش به طور کامل خشک نشده باشد، بستری مناسب و مرطوب برای رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها محسوب می‌شود.

 این مسئله بسیار مهم است، به طوری که اگر به آن توجه نشود، زیان‌های جبران‌ناپذیری را برای فرش در پی خواهد داشت و موجب پوسیدگی و خراب شدن فرش خواهد شد.

بهترین قالیشویی شیانمتعهد و خوش‌قول

تعهد و خوش‌قولی از ویژگی‌های بارز قالیشویی در شیان می‌باشد. مجموعه گلبرگ نسبت به فرش متعهد بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از شست‌وشو آن را تحویل مشتری می‌دهد.

همانطور که ذکر شد، فرش‌ها جزو کالاهای لوکس و نفیس هر خانه‌ای محسوب می‌شوند، از این رو فردی که فرش خود را به قالیشویی می‌سپارد نگران مواردی مثل زمان تحویل و کیفیت شست‌وشو می‌باشد. بر این اساس قالیشویی گلبرگ برای رفع نگرانی مشتریان، هنگام دریافت فرش به طور تقریبی تاریخ حاضر شدن آن را اعلام می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم حرفه‌ای گلبرگ برای شست‌شوی فرش‌ها از روش‌های علمی و کارشناسی بهره می‌برد تا فرش شما بدون هیچ‌گونه صدمه‌ای به خانه باز گردد.

 

سخن پایانی

مجموعه گلبرگ بهترین قالیشویی در شیان می‌باشد که در زمینه شست‌وشوی انواع مختلف فرش‌های دستبافت و ماشینی فعالیت می‌کند. با گلبرگ می‌توانید فرش‌هایی بسیار درخشان و تمیز داشته باشید.

این قالیشویی رضایت بسیاری از مشتریان را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانیده است، از این رو با خیال آسوده و بدون دغدغه می‌توانید شست‌وشوی فرش‌، قالی و شستشوی مبلمان خود را به این تیم حرفه‌ای بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.