امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

قالیشویی در خیابان بهار

شماره تماس: 77921020

قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی در خیابان بهار و با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا، توانسته گامی بلند در حفظ رنگ و نقش فرش های شما بر دارد. گلبرگ با سابقه درخشان در ارائه خدمات حوزه فرش، شستشو و رفو انواع مختلف فرش های ماشینی و دستبافت و همچنین تابلو فرش ها را با بهترین کیفیت انجام می دهد. پس اگر به دنبال قالیشویی خوب و معتبر در تهران هستید، با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمائیم.

شستشوی فرش های ماشینی و دستبافت نیاز به تخصص کافی دارد تا هیچ صدمه ای به فرش ها وارد نشودو این روزها فرش های ماشینی هم بسیار ارزشمند هستند و باید با مهارت کافی آن ها را تمیز کرد. به همین دلیل است که دیگر کسی در منزل با روش های سنتی و یا شامپو فرش اقدام به شستشوی فرش ها نمی کند. خدماتی که قالیشویی محدوده خیابان بهار ارائه می دهد تا فرش ها علاوه بر پاکیزه شدن، زیبایی و درخشش طرح و نقش خود را حفظ کنند را در ادامه بررسی می کنیم.

قالیشویی خیابان بهاراستفاده از بهترین مواد شوینده در قالیشویی

همان طور که حتما می دانید مواد شوینده از عوامل بسیار مهم در تمیز شدن و از بین رفتن هر نوع لکه ای از فرش ها هستند و باید با توجه به نوع الیاف استفاده شده در فرش و جنس آن به کار روند. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به فرش وارد می کنند. از این رو بهره گیری از شوینده معتبر و با کیفیت در سلامت فرش تاثیر گذار است. مواد شوینده مخصوص قالیشویی باید علاوه بر از بین بردن هر نوع آلودگی، موجب تثبیت رنگ فرش نیز شوند.

در بهترین قالیشویی خیابان بهار ، متخصصان قبل از شستشو نوع فرش را تجزیه و تحلیل می کنند و سپس شوینده مناسب با بافت آن را انتخاب می کنند تا هیچ آسیب احتمالی به طرح و نقش زیبا و خوش رنگ فرش ها وارد نشود و در عین حال به خوبی تمیز و ضد عفونی شوند. همچنین در فرش های دستبافت نیز باید برای انتخاب این مواد دقت و وسواس بیش تری به خرج داده می شود، زیرا الیاف ها و رنگ های آن ها کاملا طبیعی هستند و به شوینده های نا مرغوب صنعتی به سرعت واکنش می دهند.

 

چرا باید از قالیشویی برای شستن فرش ها کمک گرفت؟

این روزها به دلیل مشکلاتی نظیر آپارتمان نشینی و مشاع بودن حیاط ها، کمتر کسی را پیدا می کنید که با آب و پودر و با شیوه کاملا سنتی فرش ها بشورد. البته حتما می دانید که شستشوی فرش ها نیاز به مهارت و تخصص دارد تا هیچ صدمه ای به طرح و نقش جذاب و درخشان فرش ها وارد نشود. قالیشویی خوب محدوده خیابان بهار برای هر نوع فرش دستی یا ماشینی روش شستشوی مخصوص را در نظر می گیرد و قبل از شستشو فرش ها را به کمک کارشناس بررسی می نماید تا از لحاظ ضخامت، رنگ، الیاف و همچنی پارگی و پوسیدگی خاطر جمع شوند تا در پروسه شستن فرش ها هیچ اتفاقی برای فرش رخ ندهد.

استفاده از شوینده های نامناسب در زمان شستن فرش در منزل، نه تنها فرش شما را تمیز نمی کند، بلکه موجب از بین رفتن کیفیت رنگ های آن می شود و  ممکن است حتی ایجاد لکه نماید. به همین دلیل شستن فرش ها در قالیشویی می تواند بهترین انتخاب باشد تا فرش ها کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهند و مانند روز اول درخشان باشند.

 

شستشوی فرش دستبافت توسط قالیشویی در خیابان بهار

به دلیل ارزشمندی و گرانقیمت بودن فرش های دستبافت، بسیاری از مردم همیشه نگران سپردن این مدل فرش ها به قالیشویی هستند. اما باید بدانید که شستن و تمیز کردن این فرش ها در منزل نیز، ریسک بالایی دارد و بدون شک می تواند به بافت آن خسارت وارد نماید.  قالیشویی خوب محدوده خیابان بهار با کمک کارشناسان حرفه ای در زمینه فرش های دستبافت، بهترین روش و شوینده را برای این نوع فرش بر می گزیند تا رنگ و کیفیت اولیه این فرش حفظ شود و آسیبی نبیند. خدمات حمل و نقل فرش نیز توسط پرسنل کاربلد مجموعه انجام می شود و فرش رو رول شده به کارخانه می برند و با  کاور مخصوص و رول شده درب منزل به شما تحویل می دهند.

شستشوی فرش ماشینیشستشوی انواع فرش ماشینی

این روزها فرش ماشینی در همه خانه ها دیده می شود و عضوی جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی منازل هستند، این فرش ها هم انواع مختلفی دارند و برای افزایش طول عمر نیازمند رسیدگی مرتب هستند. شستشوی این فرش ها در فواصل زمانی کوتاه و معین از پوسیدگی و پارگی این فرش ها جلوگیری می کند. خوب است بدانید در تار و پود فرش ها ذرات ریزی جمع می شوند که با جارو برقی هم امکان از بین رفتن آن ها وجود ندارد. قالیشویی گلبرگ با داشتن بهترین تجهیزات، همه این ذرات را قبل از شستشو جمع می کند تا از ایجاد هر نوع باکتری در فرش جلوگیری شود. بهترین قالیشویی خیابان بهار فرش ها را بر اساس مدل و الیاف استفاده شده، با ماشین های مخصوص شستشو می دهد و سپس اقدام به خشک کردن آن ها می نماید تا رطوبت اضافی در آن ها باقی نماند .

 در واقع مراحل خشک شدن فرش هم به همان اندازه شستن آن ها، اهمیت دارد و نیازمند تجهیزات و دستگاه های مخصوص و مدرن می باشد. قالیشویی خوب محدوده خیابان بهار به خوبی همه مراحل شستشو و خشک کردن فرش را انجام می دهد تا فرش ها در سلامت کامل به مشتریان عزیز تحویل داده شوند، چرا که رطوبت کم نیز می تواند علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع، فرش را دچار پوسیدگی و قارچ نماید.

 

سخن آخر

گلبرگ به عنوان یک قالیشویی محدوده خیابان بهار در این مدت توانسته سرویس دهی منحصر به فردی را به مردم ارائه دهد و گامی بلند در عرصه شستن انواع مختلف فرش های دستبافت و ماشینی در این منطقه بردارد. همین امر سبب شده تا مشتریان به طور دائم از خدمات این مرکز بهره ببرند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.