امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

در قالیشویی شرق تهران نه تنها فرش ها بلکه دیگر اجزای دکوراسیون مانند مبل، موکت و خوشخواب نیز شسته می شوند. در واقع با کمک بهترین قالیشویی شرق تهران می توانید یک خانه تکانی اساسی را به خصوص در نزدیکی عید نوروز تجربه کنید. اگرچه در شرق تهران فرش شویی های بسیاری مشغول خدمات رسانی هستند اما تعداد کمی از آن ها تمام نیازهای مشتریان را برطرف می کنند. چنان که در فرش شویی مجهز در شرق تهران علاوه بر شستشوی بخش های مختلف دکوراسیون، تعمیر فرش نیز انجام می شود. قالیشویی گلبرگ را می توان با توجه به برخورداری از کارخانه ای اختصاصی و نیز به روزترین دستگاه ها و ارائه خدماتی حرفه ای بهترین قالیشویی شرق تهران به شمار آورد. یکی از ویژگی هایی که باعث شده قالیشویی گلبرگ در بین مشتریان محبوب گردد، سرویس دهی به کلیه محله های شرق تهران است. در واقع شما در هر یک از محله های شرق تهران هستید و قصد شستشوی فرش های خود را داشته به راحتی می توانید از خدمات بی نظیر قالیشویی گلبرگ برخوردار گردید.

خدمات این مراکز بسیار باکیفیت است و هیچ مشتری ناراضی ندارند. به همین دلیل اگر شما نیز خواهان بهره مندی از این خدمات هستید، باید بهترین قالی شویی در شرق تهران را پیدا کنید. لازمه آن نیز آشنایی با کلیه خدمات این مراکز است که به شما کمک می کند آن ها را از بین دیگر گزینه ها تشخیص دهید.

(در پاراگراف اول و آخر حتما یک بار از 3 تا کلمه کلیدی اصلی استفاده شود)

شماره تماس: 77358030

آنچه باید درباره مجهزترین قالیشویی شرق تهران بدانید!

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث تفاوت بین فرش شویی ها می شود و بر اساس آن برخی مراکز عنوان بهترین را دریافت می کنند، خدمات است. در گذشته تنها خدماتی که این مراکز ارائه می دادند، شستشوی فرش بود. به همین دلیل نیز با عنوان قالیشویی شناخته می شدند.

در قالیشویی شرق تهران، با استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات، فرش‌های کاور شده به لولی ناب و براق بازمی‌گردند.
با شستشوی فرش در قالیشویی شرق تهران، از بهره‌گیری از دستگاه‌های تمام اتومات برای بهبود لول فرش‌های خود لذت ببرید.

این در حالی است که امروزه همچنان نیز این مراکز در زمینه شستشوی فرش فعالیت دارند اما این تنها یکی از خدمات آن ها است. در بهترین قالیشویی های شرق تهران خدماتی ارائه می شود که تا حد امکان نیازهای شما در زمان خانه تکانی و شستشوی اجزای دکوراسیون برطرف شود.

البته پیش از اینکه با خدمات این مراکز آشنا شوید، آیا می دانید شرق تهران دقیقا کدام محله ها هستند؟ برای اطلاع بیشتر شما ابتدا به معرفی لوکیشن این مراکز و سپس خدمات آن ها می پردازیم:

لوکیشن قالیشویی های برتر شرق تهران

قالیشویی های واقع در شرق تهران در مناطق 4، 8، 13 و 14 قرار دارند. زیرا این مناطق شرق تهران را تشکیل می دهند. البته بخشی از مناطق 3، 7، 12 و 15 نیز در این بخش تهران قرار دارد و می توانند از خدمات قالیشویی شرق تهران بهره مند شوند.  

قدمت محله های این منطقه نسبت به غرب تهران بیشتر است. چنان که تهرانی های قدیم ساکن این منطقه هستند. این منطقه یکی از بهترین مناطق کلان شهر تهران به شمار می رود. در شرق تهران نه تنها دانشگاه آزاد اسلامی شرق بلکه ترمینال اتوبوسرانی منحصر به فرد شرق تهران وجود دارد. مناطق شرق تهران که امکان بهره مندی از خدمات بهترین مراکز قالیشویی برای آن ها وجود دارد، عبارت هستند از:

  • منطقه 4؛
  • منطقه 8؛
  • منطقه 13؛
  • منطقه 14.

علاوه بر مناطق ذکر شده، قسمت شرقی مناطقی مانند منطقه 3، 7، 12 و 15 نیز جز شرق تهران به شمار می رود. به همین دلیل در صورت سکونت در این مناطق نیز می توانید از خدمات بهترین قالی شویی های شرق تهران بهره مند شوید.

خدمات بهترین قالیشویی شرق تهران

 در بهترین قالیشویی شرق تهران (گلبرگ) خدمات متعددی ارائه می شود. چنان که با مراجعه به این قالیشویی می توانید، یک خانه تکانی اساسی انجام دهید. از جمله این خدمات فرش شویی مجهز در شرق تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی انواع فرش ها

بهترین قالیشویی شرق تهران در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، گلیم، فرش ابریشم و گل ابریشم از تخصص بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که شما می توانید بدون نگرانی هر نوع فرشی را برای شستشو به این مراکز بسپارید. 

از شستشوی درجه یک و اعلا در قالیشویی، فرش‌های ماشینی، دستبافت، موکت و قالی خود را به دست دقیق و ماهرانه تحویل دهید.
در قالیشویی، تخصصی‌ترین خدمات شستشوی فرش ها از ماشینی تا دستبافت با بهترین استانداردها و ابزارهای حرفه‌ای ارائه می‌شود.

در بهترین و معتبرترین قالیشویی در شرق تهران برای شستشو هر یک از انواع فرش ها از روش ها و متریال مرغوب و متفاوتی استفاده می شود. از این رو فرش دچار کوچک ترین آسیبی نخواهد شد و به بهترین شکل تمیز و شسته می شود.

همچنین تمامی مراحل شستشوی قالی در این فرش شویی های معتبر زیر نظر کارشناسان انجام می شود. بنابراین با خیال آسوده هر نوع فرشی که دارید را برای شستشو به این مراکز بسپارید و آن را سالم و زیبا تحویل بگیرید.

شستشوی تمام اتوماتیک فرش ها

یکی دیگر از خدمات بهترین قالیشویی شرق تهران این است که از به روزترین دستگاه های دنیا برای شستشوی فرش ها استفاده می شود. چنان که با کمک این دستگاه ها فرش ها، قالی ها و قالیچه های دستباف و ماشینی شستشو به صورت کاملا حرفه ای داده خواهند شد. 

در واقع در قالیشویی با دستگاه اتوماتیک شرق تهران نیروی انسانی نقشی در شستشوی فرش ها ندارد. زیرا در معتبرترین قالیشویی شرق همه مراحل به طور خودکار و تمام اتوماتیک از طریق دستگاه ها انجام می شود

تنها اپراتور بسته به نوع فرش، نحوه شستشو، میزان شوینده، دمای آب و سرعت چرخش فرچه ها را تنظیم می کند. پس از آن دستگاه به صورت کاملا حرفه ای فرش ها را شستشو می دهد. در این صورت نه تنها قالی های شما در دستگاه نسبت به روش دستی بهتر شسته می شوند بلکه آن ها را زودتر تحویل خواهید گرفت. چراکه دستگاه ها مراحل شستشو را با سرعت بیشتری طی می کنند.

خدمات ترمیم و رفو

در بهترین قالیشویی شرق تهران علاوه بر شستشوی قالی ها، ترمیم و رفو فرش ها نیز به بهترین شکل انجام می شود. در صورتی که فرش شما دچار آسیب هایی همچون سوختگی، پارگی، خرابی ریشه ها وغیره شده است، می توانید با کمک رفوگری فرش شرق تهران این آسیب ها را برطرف کنید.

از شستشوی درجه یک و اعلا در قالیشویی، فرش‌های ماشینی، دستبافت، موکت و قالی خود را به دست دقیق و ماهرانه تحویل دهید.
در قالیشویی، تخصصی‌ترین خدمات شستشوی فرش ها از ماشینی تا دستبافت با بهترین استانداردها و ابزارهای حرفه‌ای ارائه می‌شود.

در این مراکز کلیه خدمات لازم برای از بین بردن انواع آسیب های فرش ها از جمله موارد زیر توسط اساتید حرفه ای ارائه می شوند:

  • رفوگری؛
  • ترمیم سوختگی؛
  • ریشه بافی؛
  • پرداخت؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین با بهترین قالیشویی شرق علاوه بر شستشوی قالی ها می توانید آن ها را سالم و مانند روز اول تحویل بگیرید.

لکه گیری فرش ها

گاهی ممکن است فرش ها کاملا سالم و تمیز و تنها لکه های مزاحم روی فرش نشسته باشند و خود قادر به پاک کردن آن نباشید. در چنین شرایطی شما می توانید روی بهترین قالی شویی شرق تهران حساب باز کنید و قالی های خود را برای لکه گیری به این مراکز بسپارید. 

در فرش شویی مجهز در شرق تهران از بهترین روش ها و مناسب ترین مواد استفاده می شود و سرسخت ترین لکه ها را از روی فرش پاک می کنند. در این راستا ابتدا متخصصان حاضر در مجموعه به بررسی نوع فرش، تار و پود، رنگ و نوع لکه می پردازند.

سپس متناسب با این بررسی ها، بهترین مواد شوینده و روش را برای از بین بردن آن ها انتخاب می کنند. چنان که در نهایت نه تنها قالی شما هیچ لکه ای نخواهد داشت بلکه تحت تاثیر روش یا مواد نامناسب دچار آسیب نمی شود.

شستشوی حرفه ای تابلو فرش های نفیس

یکی از خدمات بی نظیر قالیشویی گلبرگ در شرق تهران که موجب جلب توجه مشتریان می شود، شستشوی تخصصی فرش و تابلو فرش است. بسیاری از افراد برای شستشوی تابلو فرش های نفیس خود دچار سردرگمی می شوند. زیرا با توجه به ارزش مادی و معنوی که این تابلو فرش ها دارند، سپردن آن ها به هر قالیشویی صحیح نیست. 

با اعتماد به تیم‌های حرفه‌ای در بهترین قالیشویی شرق تهران، تابلوفرش‌های نفیس خود را به شستشوی حرفه‌ای بسپارید، احساس کناره‌های فرش با قدمت و اصالت ویژه را.
در بهترین قالیشویی شرق تهران، با تمرکز بر شستشوی حرفه‌ای تابلوفرش‌های نفیس، کناره‌های فرش شما با قدمت و اصالت ویژه متجلی می‌شود.

به همین دلیل این تابلوها باید به بهترین قالیشویی شرق تهران سپرده شوند. از سویی نیز این تابلو فرش ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و شستشوی دستی در خانه در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید، باعث آسیب به تابلو می شود. چنان که در مواردی فرد شاهد ترکیب رنگ های تابلو خواهد بود.

با این اوصاف بسیاری از افراد به دنبال مرکزی معتبر برای شستشوی تابلو فرش های نفیس خود هستند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، می توانید از بهترین مرکز فعال در شرق تهران مانند قالیشویی گلبرگ کمک بگیرید. 

در بهترین قالیشویی شرق تابلو فرش ها با دقت و ظرافت بسیار شسته می شوند. به طوری که نه تنها آسیبی به آن ها وارد نمی شود بلکه پس از تحویل و نصب روی دیوار متوجه درخشندگی بسیار زیاد تابلو خواهید شد.

خانه تکانی تخصصی

یکی از خدمات ویژه بهترین قالیشویی شرق تهران، انجام امور خانه تکانی در روزهای پایانی سال یا دیگر ایام است. امروزه با مشغله بسیار افراد، خانه تکانی به یک کار بسیار دشوار و وقت گیر تبدیل شده است. این در حالی است که شما می توانید تمامی امور خانه تکانی از جمله خشکشویی مبلمان، خوشخواب، پرده، موکت، فرش وغیره را به بهترین و مجهزترین قالیشویی شرق تهران بسپارید. 

چنان که بدون احساس خستگی از نتیجه کار لذت ببرید. زیرا با یک تماس با این مراکز، اجزای بزرگ دکوراسیون منزل شما در کم ترین زمان شسته و تمیز می شوند. این خدمات در کم تر مرکزی به چشم می خورد. 

البته دقت داشته باشید که شستشوی موکت و خوشخواب همانند فرش در کارخانه قالیشویی شرق انجام می شود. در حالی که اگر قصد شستشوی مبلمان خود را داشته باشید، می توانید از این خدمات در منزل خود بهره مند شوید. زیرا جابه جایی مبل ها کار آسانی نیست. بنابراین با کمک این مراکز دیگر حتی دغدغه ای از بابت حمل مبلمان برای شستشو نخواهید داشت.

حمل و نقل سریع

یکی دیگر از خدمات بهترین فرش شویی شرق تهران، حمل و نقل و شستشوی سریع فرش ها است. تنها کافی است با این مراکز تماس بگیرید و پس از آن منتظر ماشین مخصوص قالیشویی برای حمل قالی ها به قالیشویی باشید

قالیشویی گلبرگ؛ تعهد بسیار بالایی نسبت به مشتریان خود دارند و در زمان مقرر شده قالی ها را از شما تحویل می گیرند. همچنین فرش ها پس از شستشو درب منزل به شما تحویل داده می شود. در بهترین قالیشویی شرق تهران حتی در شلوغ ترین روزها نیز نظم حرف اول را می زند و برای وقت مشتری احترام بسیاری قائل هستند.

قیمت مناسب

از دیگر خدمات قابل توجه قالیشویی معتبر گلبرگ در شرق تهران، می توان به قیمت مناسب اشاره کرد. در این بهترین مرکز قالیشویی شرق رفاه و آسایش مشتریان اولویت اول را دارد. به همین دلیل برای کاهش دغدغه های افراد در زمان شستشوی فرش ها، قیمت گذاری منصفانه ای دارند.

البته قالیشویی گلبرگ در این منطقه از جمله اعضای رسمی اتحادیه قالیشویی می‌باشد. به همین دلیل قیمت گذاری در این قالی شویی بر اساس تعرفه های تعیین شده اتحادیه انجام می شود. با توجه به این موضوع قیمت ها سرسام آور نیست. 

در عین حال قیمت مناسب خدمات قالیشویی ارزان شرق تهران به دلیل خدمات بی کیفیت نیست بلکه در برابر بهترین خدمات، مناسب ترین هزینه را پرداخت می کند. قیمت مناسب خدمات این قالیشویی ها باعث شده است که به منظور شستشوی فرش های شرکت ها، رستوران های سنتی، هتل ها، مساجد وغیره نیز بتوان به خوبی روی آن ها حساب باز کرد. 

در بهترین مراکز قالیشویی شرق تهران همان ابتدا هزینه ها اعلام می شود. سپس بسته به خدمات مورد نظر شما هزینه برآورد شده و فاکتور آن به شما تحویل داده خواهد شد. از این رو همچون بسیاری از قالیشویی ها با مبلغ بالای فاکتور در پایان کار شما را غافلگیر نخواهند کرد.

فرش شویی مجهز در شرق تهران

با توجه به اوصافی که درباره بهترین قالیشویی شرق گفته شد، آیا چنین مرکزی را می شناسید؟ قالیشویی گلبرگ یکی از این فرش شویی ها به شمار می رود که بیش از 30 سال در زمینه شستشوی انواع قالی سابقه دارد. 

در فرش‌شویی مجهز شرق تهران، با استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات، بافت و زیبایی فرش‌هایتان را به نمایی اصلی بازمی‌گردانید.
در شرق تهران، فرش‌های شما با استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات در فرش‌شویی مجهز، به افتخار بافت و زیبایی خود باز می‌گردند.

البته در مجموعه قالی شویی گلبرگ همانند دیگر قالیشویی های برتر، کلیه خدمات تعمیرات فرش و شستشوی خوشخواب، مبل و تابلو فرش نیز انجام می شود. گلبرگ اگرچه مرکزی با قدمت زیاد است اما از جدیدترین تجهیزات و امکانات برای ارائه باکیفیت ترین خدمات استفاده می کند.

به همین دلیل مجموعه قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی و مبلشویی در شرق تهران تا به حال بیش از 6000 مشتری خشنود داشته است. البته دلایل دیگری نیز برای رضایتمندی مشتریان گلبرگ به عنوان فرش شویی مجهز در شرق تهران وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس دهی به مناطق مختلف تهران

یکی از اصلی ترین خصوصیات مجموعه ما خدمات رسانی به سراسر تهران است. چنان که شما اگر در شرق، شمال و مرکز تهران سکونت داشته باشید، به راحتی می توانید با خدمات ما فرش ها و مبل های خود را تمیز کنید. مناطقی که بیشتر از دیگر محله ها از خدمات ما تاکنون بهره مند شده اند، عبارت هستند از:

قالیشویی منطقه 4

منطقه چهار شرقی ترین محله در تهران است و دقیقا در شمال شرقی پایتخت قرار دارد. این منطقه از جنوب به خیابان رسالت با مناطق هفت و هشت محدود می شود. همچنین در نزدیکی خیابان دماوند با منطقه 13 از غرب محدود می شود. در شرق این منطقه نیز منطقه 3 و خیابان پاسداران وجود دارد. در این منطقه 20 محله وجود دارد و شما در هر یک سکونت داشته باشید، می توانید از خدمات گلبرگ استفاده کنید.

قالیشویی منطقه 8

منطقه 8 تهران منطقه ای است که اکثر محله های شرق تهران را در برمی گیرد. به همین دلیل بهترین قالیشویی در منطقه 8 در تمامی محله های این منطقه مانند نارمک، تهرانپارس، حشمتیه وغیره خدمات رسانی دارد.

در قالیشویی منطقه 8 با استفاده از کادری مجرب، به اطمینان از رضایت مشتریان از خدمات ما پاسخ می‌دهیم.
کادر مجرب در قالیشویی منطقه 8، تضمینی برای رسیدن به رضایت کامل مشتریان از هر جنبه خدمات فراهم می‌کند.

قالیشویی منطقه 13

منطقه 13 یکی دیگر از مناطق شرقی تهران است که قالیشویی گلبرگ در این منطقه نیز خدمت رسانی می کند. در شمال این منطقه خیابان دماوند واقع شده است. در جنوب آن نیز خیابان پیروزی قرار دارد. اگرچه سکونت در این منطقه زیاد نیست اما قالیشویی ما حتی شستشوی قالی های مراکز تولیدی و تجاری و پادگان های این محل را برعهده می گیرد.

قالیشویی منطقه 14

قالیشویی منطقه 14 در پرتراکم ترین منطقه تهران قرار دارد. این منطقه شرقی تهران دارای امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی از جمله فرش شویی های بسیار است. یکی از این قالیشویی ها نیز گلبرگ است. این منطقه وسعت زیادی ندارد اما با وجود قرارگیری در منتهی الیه شرق تهران ساکنان زیادی دارد. به همین دلیل یکی دیگر از شعبات قالیشویی در شرق تهران در این منطقه است.

قالیشویی منطقه 15

قالیشویی منطقه 15 در جنوب شرقی تهران قرار دارد که موجب اتصال دیگر مناطق تهران با یکدیگر می شود. این منطقه بین شعر ری و تهران قرار دارد. به همین دلیل یکی از دیگر شعبات قالیشویی شرق تهران در منطقه 15 واقع شده و مشغول خدمات رسانی است.

قالیشویی منطقه 15 با سیستم حمل و نقل موثر، متخصص در شستشوی انواع فرش‌های ماشینی، دستبافت، ابریشم و گل ابریشم، به خدمت شماست.
با بهره‌گیری از سیستم حمل و نقل منحصر به فرد، قالیشویی منطقه 15 بهترین گزینه برای شستشوی فرش‌های ماشینی، دستبافت، ابریشم و گل ابریشم می‌باشد.

ارائه خدمات به صورت تمام وقت

علاوه بر اینکه قالیشویی گلبرگ در مناطق مختلف شرق تهران خدمات رسانی دارد، به صورت تمام وقت نیز خدمت رسانی می کند. به طوری که شما در تمام روزهای هفته می توانید نسبت به ثبت سفارش خدمات مجموعه ما اقدام کنید. گلبرگ حتی در روزهای تعطیل نیز مشغول خدمات رسانی است.

تحویل فرش ها در کوتاه ترین زمان ممکن

از دیگر دلایلی که موجب رضایتمندی مشتریان گلبرگ شده است، باید به تحویل به موقع فرش ها اشاره کنیم. مجموعه ما قالی های شما را دقیقا در زمان گفته شده تحویل می دهد. علاوه بر این تحویل فرش ها در گلبرگ در کم ترین زمان ممکن انجام می شود.

زیرا شستشوی قالی ها در مجموعه ما معمولا توسط دستگاه های حرفه ای و به روز انجام می شود. به همین دلیل در زمان کوتاهی تمیز می شوند. بنابراین در گلبرگ خبری از تحویل فرش ها به صورت 10 12 روزه نیست و در زمانی کوتاه تر آن ها را تحویل خواهید گرفت.

تحویل فرش های لول شده همراه با کاور

یکی دیگر از خدمات قالیشویی شرق تهران، تحویل قالی ها به صورت لول شده و همراه با کاور است. شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد به مرکزی مراجعه کنید که قالی ها را تا شده تحویل دهد. در این صورت فرش دچار آسیب می شود اما گلبرگ قالی ها را لول شده تحویل می دهد. زیرا ما قصد نداریم که حتی کوچک ترین آسیبی به قالی های شما وارد شود.

در همین راستا تمامی قالی ها پس از شستشو با بهترین کاورها پوشانده می شوند. چنان که هیچ گرد، غبار و کثیفی به قالی نفوذ پیدا نمی کند و آن را تمیز و براق درب منزل تحویل می گیرید.

مشاوره از طریق واتساپ به صورت رایگان

در گلبرگ به عنوان فرش شویی مجهز در شرق تهران، علاوه بر خدمات ذکر شده، امکان بهره مندی از مشاوره به صورت رایگان وجود دارد. منظور از این مشاوره ارتباط با افراد متخصص در زمینه شستشوی فرش است.

بهترین قالیشویی شرق تهران، با ارائه مشاوره رایگان از طریق واتساپ، همواره در کنار شماست تا بهترین خدمات را برای شستشوی فرش‌هایتان ارائه دهد.
با مشاوره رایگان از طریق واتساپ، بهترین قالیشویی شرق تهران با همه توان و تخصص خود در خدمت شماست، تا فرش‌های شما به بهترین شکل ممکن تازه و تمیز شوند.

به طوری که به کلیه سوالات شما در رابطه با موارد زیر طی این مشاوره پاسخ داده می شود:

  • چگونگی شستشوی فرش ها؛
  • چکونگی لکه بری؛
  • قیمت ها؛
  • مراحل شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و تابلو فرش؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

این مشاوره قالیشویی شرق تهران از طریق واتساپ انجام می شود. بنابراین برای اطمینان خاطر پیش از هر گونه اقدام برای ثبت سفارش در گلبرگ، ابتدا از مشاوره بهره مند شوید.

امکان ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی

ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی یکی از بهترین خدمات قالیشویی گلبرگ است که توجه تمامی مشتریان را به خود جلب و آن ها را تبدیل به مشتریان ثابت می کند. از آنجاکه امروزه افراد دچار مشغله های بسیاری هستند و فرصت برای مراجعه حضوری به مراکز خدماتی باقی نمی ماند، در گلبرگ این امکانات فراهم شده است.

بدین صورت شما تنها با یک تماس یا کلیک روی گزینه ثبت سفارش آنلاین می توانید از تمامی خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید. در این صورت نه تنها مجبور به مراجعه حضوری نیستید بلکه در زمان شما بسیار صرفه جویی می شود.

البته در عین حال امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد. برای ثبت سفارش حضوری می توانید به آدرس تهرانپارس، خیابان 212، پلاک 138 مراجعه کنید. برای ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز کافی است با شماره تماس قالیشویی شرق تهران که گلبرگ چند شماره تماس دارد، ارتباط برقرار کنید.

این شماره ها عبارت هستند از:

  • 22283007   22036935 88212730؛
  • 88408894 77815003 77816931؛
  • 77921020   77843535 77256074؛
  • 77415910 _ 77824884.

کلام آخر؛

در گذشته قالیشویی ها با این عنوان شناخته می شدند، زیرا تنها همین خدمات را داشتند. اما امروزه تنوع و تفاوت خدمات باعث شده است که مراکز فرش شویی در شرق تهران عناوینی مانند بهترین را به خود اختصاص دهند. زیرا بهترین مراکز فعال در این منطقه، بیش ترین و باکیفیت ترین خدمات را دارند. شستشوی انواع فرش، شستشوی اتوماتیک، شستشوی تابلو فرش، خانه تکانی تخصصی، شستشوی خوشخواب و مبلشویی از جمله این خدمات هستند. همچنین خدمات این مراکز قیمت مناسبی دارد. یکی از این قالیشویی ها، گلبرگ است که تجربه ای 30 ساله در این زمینه دارد.

گلبرگ، بهترین قالیشویی شرق تهران دارای مشتریان ثابت و خشنود زیادی است. زیرا در مجموعه ما خدمات رسانی به سراسر تهران و به صورت تمام وقت انجام می شود. همچنین در فرش شویی مجهز در شرق تهران فرش های خود را در کم ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. علاوه بر این ها در گلبرگ به عنوان قالیشویی شرق تهران از طریق تماس تلفنی و سفارش اینترنتی می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

21 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.