امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!
امروزه که همه قالیشویی ها تبلیغات شستن فرش با دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک را می کنند، بهتر است بدانید شستشوی فرش دستباف بهتر است به روش نیمه سنتی و بدون دستگاه انجام شود. زیرا که فرش های دستباف از آسیب پذیری بالایی برخوردارند و دستگاه های مدرن باعث قاطی شدن رنگ اینگونه فرش ها می شوند. همچنین در پاسخ به این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، پیش از هر چیز باید بدانید قالی های دستباف بسیار آسیب پذیر هستند! امروزه با وجود دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای شستشوی انواع فرش ها از جمله مدل های دستباف، همچنان شستشوی سنتی این فرش ها بر شستن اتوماتیک آن ها ارجحیت دارد. روش های اتوماتیک قالیشویی اگرچه سرعت عمل زیادی دارند اما در خصوص فرش های دستباف این سرعت عمل ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود. زیرا آسیب های بسیاری را به همراه دارد. البته دلایل دیگری نیز برای برتری روش سنتی برای شستشوی فرش های دستباف وجود دارد که برای اطمینان بیشتر از تصمیم خود باید از آن ها نیز مطلع شوید.
چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است؟
شستشوی فرش دستباف روش های متفاوتی دارد اما بهترین آن به روش سنتی و نیمه سنتی می باشد.

قطعا پس از گرفتن اطلاعات از این دلایل انتخاب شما روش سنتی خواهد بود و به بهترین مراکز فعال در این زمینه مراجعه می کنید تا سلامتی فرش خود را حفظ کنید.

چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است؟

این روزها روش های مختلفی برای شستن انواع فرش ها از جمله مدل های دستباف وجود دارد. به طوری که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سنتی؛
  • نیمه اتوماتیک؛
  • تمام اتوماتیک.
در روش های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک از دستگاه های حرفه ای برای شستشوی فرش دستباف استفاده می شود. به طوری که قالی ها با این روش ها بدون هیچ دخالت انسانی شسته می شوند. این در حالی است که شستشوی سنتی کاملا برعکس روش های اتوماتیک است.
در این شیوه نه تنها از هیچ دستگاهی در راستای شستشوی فرش ها استفاده نمی شود بلکه کلیه مراحل را نیروی های انسانی و به صورت سنتی انجام می دهند. با توجه به این توضیحات درست است که روش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای قالیشویی بسیار حرفه ای هستند اما همچنان شیوه سنتی برای شستشوی قالی های دستباف مناسب تر است.
چرا که شیوه سنتی برای قالی دستباف مزایایی دارد که با شستشوی آن ها به روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نه تنها خبری از این مزیت ها نیست بلکه با مشکلاتی نیز مواجه می شوید. بنابراین اگر می خواهید بدانید چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، باید با مزایای این روش آشنا شوید.

مزایای شستن فرش دستباف به روش سنتی

با شستشوی سنتی فرش دستباف خیال شما از بسیاری جهات راحت می شود. در این شیوه هیچ خبری از معایب شستشوی اتوماتیک این قالی ها نیست و حتی از مزایای بی شماری بهره مند می شوید که برخی از آن ها عبارت هستند از:

تمیزی بهتر فرش ها

در شستشوی سنتی قالی های دستباف نسبت به زمانی که با روش های اتوماتیک شسته شوند، بهتر تمیز می شوند. زیرا الیاف این قالی ها طبیعی و از جنس پشم، ابریشم و پنبه است. الیاف های طبیعی به صورتی هستند که آلودگی ها و کثیفی ها را در خود پنهان می کنند.
به همین دلیل در صورتی که برای شستشوی فرش های دستباف از دستگاه های اتوماتیک استفاده شود، به هیچ عنوان این کثیفی های پنهان شده در الیاف از بین نمی روند. با توجه به این موضوع شما پس از این فرش خود را دریافت می کنید، خواهید دید که به خوبی تمیز نشده است.
در حالی که در شستشوی قالی های دستباف به روش سنتی، از راهکارهایی برای شستن این فرش ها استفاده می شود که تمامی کثیفی ها را از آن ها خارج می کنند. بنابراین در پاسخ این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، باید بدانید این روش تمیزی بیشتری را به همراه دارد.
چندین بار شستشو و غوطه ور شدن فرش در آب و مواد شوینده و شستن آهسته و بادقت در روش سنتی کلیه آلودگی های پنهان شده در الیاف قالی را از بین می برد. چنان که پس از دریافت فرش دستباف خود شاهد درخشندگی مانند روز اول خرید آن خواهید بود.

شستشو با مواد شوینده متناسب با قالی دستباف

برای شستشوی فرش های مختلف از جمله مدل های دستباف با روش های اتوماتیک معمولا از مواد شوینده های بسیار قوی با ph زیاد استفاده می شود. دلیل استفاده از این مواد شوینده این است که قالی ها بهتر و بیشتر تمیز شوند اما این تمیزی با مواد شوینده قوی، برای فرش های دستباف آسیب های بسیاری را به همراه دارد.
Ph زیاد در مواد شوینده می تواند به الیاف طبیعی این قالی ها آسیب وارد کند. چنان که شستشوی این فرش ها با مواد شوینده قوی معایب زیر را به دنبال دارد:
  • پوسیدگی الیاف؛
  • پوسیدگی بافت فرش؛
  • کاهش طول عمر؛
  • افزایش احتمال پارگی های ناگهانی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
پس اگر می خواهید بدانید چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در شیوه سنتی از بهترین مواد شوینده استفاده می شود. منظور از بهترین مواد شوینده، موادی است که متناسب با نوع قالی انتخاب می شود، ph زیادی ندارد و آسیبی به فرش وارد نمی کند. این در حالی است که به خوبی می تواند فرش را تمیز و لکه برداری کند.
برای شستشوی فرش دستباف خود با بهترین مواد شوینده متناسب با آن و به روش سنتی می توانید با شماره های تماس قالیشویی گلبرگ ارتباط برقرار و سفارش خود را ثبت کنید.

عدم آسیب به فرش در نتیجه فشار زیاد

عدم آسیب به فرش در نتیجه فشار زیاد
شستشوی فرش دستباف به روش سنتی و نیمه سنتی سبب می شود که فرش هایتان آسیب نبینند.

هنگام شستن قالی ها با روش های اتوماتیک، فشار زیادی از طریق دستگاه ها به آن ها وارد می شود. زیرا قالیشویی ها در دستگاه های تمام اتوماتیک، چندین فرش را به صورت متوالی و پشت سر هم قرار می دهند که سریع تر شسته و در هزینه های آن ها صرفه جویی شود.

همچنین این دستگاه ها به صورتی طراحی شده اند که با فشار زیاد، آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برند. این روش برای شستشوی قالی های ماشینی بسیار مناسب است اما برای فرش های ارزشمند دستباف می تواند خطرناک باشد.
چرا که این فشار زیاد توسط دستگاه ها آسیب های بسیاری را در قالی شما ایجاد می کند. زیرا قالی های دستباف ظرافت زیادی دارند. به همین دلیل در پاسخ به این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، گفته می شود که زیرا قالی ها در این روش دچار آسیب نمی شوند.
زیرا در شیوه سنتی، نیروهای انسانی با ملایمت و ظرافت این فرش ها را شستشو می دهند و آن ها را تحت هیچ گونه فشار و آسیب قرار نمی دهند. بدین گونه ارزش و سلامتی قالی شما در زمان شستشوی حفظ می شود. 

عدم کثیفی فرش در مجاورت قالی های دیگر

زمانی که قالی ها را با روش های سنتی شستشو می دهد، یکی یکی نسبت به شستشوی آن ها اقدام می شود و امکان ندارند چندین فرش به صورت هم زمان شسته شوند. به همین دلیل شما هیچ گونه نگرانی از ورود کثیفی ها و آلودگی فرش های دیگر به قالی دستباف خود ندارید.
در حالی که هنگام شستن انواع قالی ها با روش های اتوماتیک، چندین قالی پشت سر هم در دستگاه قرار می گیرند. به طوری که کثیفی و آلودگی آن ها وارد فرش شما می شود و ممکن است از بین نرود. ضمن اینکه اگر رنگ یکی از آن قالی ها پخش شود، می تواند به رنگ قالی دستباف شما آسیب زیادی وارد کند.
پس شستن فرش دستباف به روش سنتی از این اتفاق به بهترین شکل جلوگیری می کند و شما قالی خود را همانند روز اول بدون هیچ کثیفی و رنگ اضافه ای دریافت خواهید کرد.

عدم اختلاط رنگ در قالی دستباف

پاسخ دیگر برای این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، می تواند این باشد که این روش موجب اختلاط رنگ قالی های دستباف نمی شود. فرش های دستباف با استفاده از متریال طبیعی تولید می شوند.
چنان که نه تنها الیاف بلکه رنگ های آن ها نیز طبیعی است. به همین دلیل این فرش ها برخلاف قالی های ماشینی ممکن است در طول مراحل شستشو رنگ پس دهند. این رنگدهی در دستگاه های اتوماتیک برای شما بسیار گران تمام می شود.
چراکه فرش دچار اختلاط رنگ خواهد شد و شما قالی خود را رنگ هایی مخلوط و کدر تحویل می گیرید. این در صورتی است که در شستشوی سنتی به این نکته توجه بسیاری می شود و بادقت تمام قالی ها را شستشو می دهند.
به طوری که در روش سنتی از راهکارهای زیر برای جلوگیری از پخش شدن رنگ قالی های دستباف استفاده می شود:
  • بررسی فرش و تثبیت رنگ آن؛
  • استفاده از مواد شوینده ای که باعث پخش شدن رنگ قالی نشود؛
  • شستشوی قالی دستباف با ملایمت بسیار؛
  • و مواردی دیگر.
بنابراین اگر می خواهید فرش شما دچار اختلاط رنگ ها نشود، باید به معتبرترین مراکز شستشوی فرش دستباف و رنگ برداری فرش دستباف مانند گلبرگ مراجعه کنید.

قالیشویی گلبرگ، شستشوی سنتی فرش دستباف بدون آسیب

قالیشویی گلبرگ، شستشوی سنتی فرش دستباف بدون آسیب
قالیشویی گلبرگ با ارائه ضمانت نامه سلامت فرش، فرشهایتان را شستشو می دهد.
حال که متوجه شدید چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است و با دلایل آن آشنا شدید، به احتمال زیاد به دنبال مرکزی معتبر برای شستن فرش دستباف به روش سنتی هستید. قالیشویی گلبرگ با بیش 22 سال تجربه در زمینه قالیشویی یکی از بهترین مراکز فعال در تهران است که انواع فرش ها را متناسب با ویژگی های آن ها به بهترین شکل شستشو می دهد.
در این مجموعه شستشوی قالی های دستباف به صورت کاملا تخصصی و در بسیاری از موارد با روش سنتی انجام می شود. چنان که شما با مراجعه به این مرکز و بهره مندی از خدمات شستشوی فرش های دستباف دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب به قالی خود نخواهید داشت.
در این قالیشویی تهران انواع فرش ها نه تنها به خوبی تمیز می شوند بلکه هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود. علاوه بر این با استفاده از خدمات این مرکز از مزایای بسیاری بهره مند خواهید شد که تنها برخی از آن ها عبارت هستند از:

شستشوی فرش های دستباف توسط پرسنل متخصص

در پاسخ به این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، گفته شد که زیرا توسط نیروی انسانی و با دقت بسیار شسته می شود. حال باید نیروهای انسانی و پرسنل قالیشویی گلبرگ، افرادی متخصص، حرفه ای و مجرب هستند.
به طوری که با الیاف، رنگ و جنس تمامی فرش ها به خصوص مدل های دستباف آشنایی کافی را دارند. به همین دلیل برای شستن هر قالی روش هایی را اتخاذ می کنند که ضمن تمیزی فرش، هیچ مشکلی برای آن ایجاد نشود.

تحویل به موقع

تحویل قالی ها در زمان تعیین شده و بدون هیچ گونه تاخیر یکی دیگر از مزایایی است که با مراجعه به گلبرگ و شستشوی فرش دستباف خود توسط این مجموعه از آن بهره مند می شوید. در واقع در این قالیشویی تلاش کلیه پرسنل بر شستشوی سریع انواع قالی ها و تحویل به موقع آن ها برای جلب رضایت مشتریان است.
بنابراین اگر شما نیز دوست ندارید منزل یا محل کارتان خالی از فرش باشد، بهتر است شستشوی قالی دستباف خود را به ما بسپارید.

حمل و جابه جایی سریع و بی دردسر فرش ها

در پاسخ به این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف با روش سنتی بهتر است، به ارزش این قالی ها اشاره شد. ما در گلبرگ تلاش ارزش فرش شما را خوب می دانیم و به همین دلیل علاوه بر شستشوی آن ها با روش سنتی، حمل و جابه جایی این فرش ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم.
چنان که تمامی قالی ها را به صورت لول شده و منظم برای شستشو از منزل شما به قالیشویی منتقل می کنیم و سپس کاور شده آن را درب منزل تحویل می دهیم.

مشاوره تمام وقت و رایگان

در قالیشویی گلبرگ ما همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 11 شب پاسخگوی سوالات شما هستیم. با بهره مندی از مشاوره تمام وقت گلبرگ نه تنها پاسخ سوالات خود در رابطه با روش های شستشو، قیمت ها وغیره را دریافت می کنید بلکه هیچ هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهید کرد.

تخفیف 10 درصدی با ثبت سفارش تلفنی

مهم ترین مزیت شستشوی سنتی فرش دستباف در گلبرگ، بهره مندی از تخفیف 10 درصدی است. ما برای کسانی که سفارش خود را به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت کنند، 10 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم. بنابراین برای بهره مندی از این تخفیف ویژه تنها کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

در گلبرگ شستشوی سنتی فرش های دستباف توسط پرسنلی متخصص انجام می شود. همچنین ما فرش های شما را لول شده می بریم و لول و کاور شده در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل می دهیم. مشاوره رایگان و تخفیف 10 درصدی دیگر خدمات ما برای شما مشتریان عزیز است. همین الان سفارش خود را ثبت کنید و از این خدمات بهره مند شوید.
امروزه در پاسخ به این سوال که چرا شستشوی فرش دستباف به روش سنتی بهتر است، دلایل بسیاری مطرح می شود. قالی های دستباف به دلیل داشتن الیاف و رنگ طبیعی بهتر است به صورت سنتی شسته شوند که علاوه بر تمیزی عمیق دچار اختلاط رنگ نشوند.
عدم کثیفی در مجاورت با فرش های دیگر، استفاده از مواد شوینده مناسب، عدم فشار و آسیب به قالی وغیره نیز از دلایل دیگر شستن قالی های دستباف با روش سنتی هستند. البته اگر می خواهید فرش شما علاوه بر شستشو به رنگ سنتی، تثبیت رنگ شود، باید به مراکز معتبری مانند گلبرگ مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.