امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

قالیشویی گلبرگ در استان تهران مفتخر می باشد با استفاده از پیشرفته ‌ترین و مدرن ترین دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده و استانداردهای جهانی و با در اختیار داشتن کادر و پرسنل مجرب، آموزش دیده، متعهد و کارآمد، خدمات مناسب و ممتازی را در راستای تأمین نیازهای شما شهروندان عزیز ارائه دهد. انواع خدمات قالیشویی در تهران توسط قالیشویی گلبرگ انجام می شود که این خدمات عبارتند از: شستشوی انواع فرش‌ های ماشینی و دستبافت، موکت، پتو، شستشوی فرش فرهی، روفرشی، مبل، تشک و صندلی تعمیر، رفوگری، ریشه ‌بافی و شیرازه ‌دوزی و …
همچنین شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز در سایت قالیشویی گلبرگ، از انواع خدمات قالیشویی استفاده کنید. یکی از این خدمات شستشوی فرش فرهی با دستگاه می باشد. فرش فرهی تنها تولیدکننده فرش های آنتی باکتریال و بدون پرز و ضد حساسیت در سراسر ایران بوده و دارای گواهی معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت است.

فرش فرهی چیست؟شستشوی فرش فرهی

فرش فرهی تنها تولیدکننده فرش های آنتی باکتریال و بدون پرز و ضدحساسیت در ایران است که دارای گواهی معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت هستند که توانسته با گرفتن نشان سیب سلامت، خود را به ‌عنوان حافظ سلامت خانواده معرفی نماید. کالاهای تولیدی واحدهای زیر مجموعه گروه نساجی فرهی با برند تجاری فرش فرهی طی عملیاتی پیچیده و ویژه، با ویژگی‌ها و خاصیت های پیشرفته ‌ای تهیه و بعد از طی کردن مراحل تکمیل و کنترل کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار خواهند گرفت.

شستشوی فرش فرهی

با وجود آن که فرش ها جزء اقلام زندگی روزمره هر خانواده ایرانی هستند، کمتر توجهی به موضوع بهداشت و سلامت در آن شده است. با این ‌حال فرش فرهی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مدرن و تلاش متخصصان ماهر خود، کالایی را در اختیار هم‌ وطنان عزیز قرار داده است که علاوه بر ارتقای سطح زندگی، خیال هر خانواده ای را از سلامت آن مطمئن خواهد کرد. این فرش‌ ها پرز نخواهند داد، به همین دلیل سبب ایجاد حساسیت ‌های تنفسی نمی ‌شوند. همچنین برای افرادی که ریه ‌های حساس یا بیماری ریوی دارند بسیار مناسب هستند و از شدید شدن این آلرژی ‌ها جلوگیری می نماید. این امر به ویژه برای حساسیت ‌های پوستی مخصوصاً در کودکان و نوزادان که اغلب روی فرش بازی می ‌کنند یا می‌ خوابند نیز صدق می‌ کند.
از طرفی دیگر، فرش ‌ها معمولا به خاطر شستشوی دیر به ‌دیر و بد، محل مناسبی برای رشد و ایجاد باکتری‌ های مضر خانگی بوده که تمام افراد به ویژه کودکان و افراد مسن را در معرض انواع بیماری قرار داده ولی فرش فرهی، به تأیید انستیتو پاستور و وزارت بهداشت ایران دارای خواص آنتی باکتریال می باشد و از رشد و ایجاد باکتری ‌ها و عوامل و فاکتورهای بیماری ‌زا جلوگیری خواهد کرد. از این رو بهتر است برای شستشوی فرش فرهی و هر فرش دیگری از قالیشویی های معتبر و بزرگ نظیر قالیشویی گلبرگ که بهترین مجموعه در شرق تهران می باشد، اسفاده نمائید.
در این قالیشویی علاوه بر شستشوی فرش دستباف با بهترین کیفیت خدماتی همچون شستشوی فرش فرهی با دستگاه، شستشوی فرش های با ارزش و قیمتی ابریشمی و .. را نیز انجام می دهند. برای شستشوی فرش فرهی با قیمت مناسب باید از قالیشویی گلبرگ کمک بگیرید به خاطر آن که تمام کارها و خدمات این مجموعه زیر نظر اتحادیه بوده و در روزهای خاص نیز تخفیف دارند.

مشخصات دیگری از فرش فرهی عبارتند از:

1. عدم بوی نامطبوع و بد
2. دیرسوز بودن آن ها
3. بدون بو بودن فرش ها
4. مقاومت و مستحکم در مقابل رطوبت و نم
نکته مهمی که بای شما عزیزان بدانید این است که در هر بار شستشوی فرش به روش سنتی و قدیمی خواص آنتی باکتریال این فرش کاهش خواهد یافت. به همین دلیل بهتر است از قالیشویی های معتبر استفاده نمائید که شستشوی فرش فرهی را با دستگاه انجام می دهند.
برای شستن این فرش بهتر است از خدمات قالیشویی استفاده کنید، ولی برخی از راه های پیشنهادی برای شستشو فرش فرهی را در زیر نام برده ایم که برای لکه های کوچک و آلودگی های کم جوابگو می باشند:
1. استفاده از ماده های شوینده دارای pH خنثی نظیر شامپوهای سر بچه و نوزادان
2. استفاده از کف ایجاد شده از محلول های شوینده مناسب
3. جمع‌ کردن کف از سطح فرش توسط قاشق
4. استفاده از ماست برای راحت ‌تر و آسان تر شدن فرآیند پاک شدن برای لکه های قهوه و جوهر
5. تکرار راه های بالا در صورت نیاز

درباره فرش فرهی

با توجه به کارایی وسیع فرش های ماشینی در منازل، امروزه بررسی تاثیرات ناشی از مواد استفاده شده در تولید و ساخت فرش ماشینی بر سلامت انسان ها بحثی مهم و چالش برانگیز می باشد. کودکان به خاطر ارتباط مستقیم و بسیار نزدیک با سطح فرش، بیش از بقیه اعضای خانواده در معرض ابتلا به بیماری‌ های تنفسی خواهند بود که فرش آنتی ‌باکتریال این دغدغه را برای همیشه از بین برده است. تجربه و لذت راه رفتن کودکان در اتاق ها، برای پدر و مادرها بسیار لذت بخش خواهد بود. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که کودکان به خاطر عدم مقاومت بدنی زیاد، زودتر و سریع تر از بقیه دچار بیماری ‌های پوستی و تنفسی می ‎شوند .
از این رو خرید فرش ضدحساسیت و ضدآلرژی اولین نکته ‌ای ا‌ست که باید مورد توجه خانواده‌های عزیز قرار بگیرد. از جمله خواص و ویژگی ‌هاي بارز این مواد می ‌توان به مواردي نظیر بدون پرز و ضد حساسیت، آنتی باکتریال، نرمی و لطافت فرش، مقاوم در برابر حرارت زیاد، مقاومت و دوام بالا در برابر سایش و پوسیدگی، شستشو و نور اشاره نمود.
شستشوی این فرش به روش های سنتی سبب کم شدن خاصیت آنتی باکتریال آن شده و بعد از مدتی ویژگی های این فرش را به طور کلی نابود می کند. از این رو بهتر است برای شستشوی فرش فرهی با قیمت مناسب و به صورت دستگاهی و عالی از قالیشویی های معتبر نظیر مجموعه گلبرگ استفاده نمائید.

ویژگی ها و خاصیت های فرش های فرهی

بعضی از ویژگی های مشخص کالاهای فرش فرهی عبارتند از:

بدون پرز و ضد حساسیت

با توجه به استفاده از الیاف فیلامنت یا همان بدون پرز در چرخه تولید و ساخت، این فرش هیچ گونه پرزدهی ندارند.

دارای ثبات رنگی بسیار بالا

با توجه به استفاده از مواد اولیه ویژه و خاص و همچنین رنگرزی نخ در دمای 130 درجه سانتی گراد، فرش های ساخته شده در برابر شستشو، پوسیدگی و نور، ثبات رنگی بالایی دارند.

لطافت و نرمی بالا

استفاده از فیلامنت های ظریف و زیبا در نخ مصرفی، سبب شده است که فرش های تولیدی دارای سطحی بسیار لطیف و نرم باشند.

طراحی و بافت همانند فرش های دستبافشستشوی فرش فرهی با دستگاه

در طراحی و بافت انواع فرش های فرهی، استفاده از نخ های ابریشم مصنوعی و همچنین استفاده از طرح ها و نقش های قدیمی ایرانی، سبب تولید فرش هایی همانند فرش های دستباف شده است.
گرچه شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شستشوی فرش فرهی با دستگاه و مزایای آن می توانید با کارشناسان ماهر و مجرب قالیشویی گلبرگ تماس حاصل فرمایید.

راهنمای شستشوی فرش فرهی

بهترین روش برای شستشو این فرش استفاده از قالیشویی های معتبر و بزرگ نظیر مجموعه گلبرگ می باشد گر چه در ادامه روش خانگی شستشوی فرش را به شما عزیزان معرفی می کنیم که برای لکه های ضعیف و کم اثربخش خواهد بود. برای شستشوی فرش بهتر است از مواد شوینده همچون صابون مایع، مایع ظرفشویی و پودر دستی استفاده شود. در این راه مقداری پودر دستی و یا مایع ظرفشویی در آب حل می شود. در ادامه از کف ایجاد شده برای تمیز کردن فرش استفاده خواهد شد. همچنین موارد زیر نیز بسیار مهم هستند که عبارتند از:
1- در حالتی كه برای شستشوي فرش از خدمات قاليشويي استفاده می نمائید حتما قاليشويي مورد نظر معتبر و شناخته شده باشد تا از صدمه رسيدن به فرش جلوگيري کنید. بهترین گزینه برای این امر قالیشویی گلبرگ می باشد که دارای دستگاه های مدرن و پیشرفته بوده و از پرسنل و کادری مجرب و آموزش دیده استفاده می کند.
2- فرش را تنها با کف صابون و یا کف ایجاد شده از مایع ظرفشویی و آب ولرم شستشو دهید و از ريختن مواد سفيد كننده نظیر وايتكس، مواد شوینده اسيدي يا مواد قليايي همچون شامپو فرش های متفرقه كه سبب از بين رفتن رنگ فرش خواهند شد، جداً خودداري کنید.
3- از تا زدن فرش ها خودداري کرده و تنها فرش را به صورت رول حمل نمائید.
4- فرش را بعد از تمام شدن شستشو با آب در محل شيب دار يا شيب تند، پهن نمائید. فرش را به صورت يكنواخت پهن کرده تا هيچ جايي از آن چروك ایجاد نشود.

شستشوی فرش فرهی در قالیشویی

اگر وقت، حوصله و فضای کافی برای شستشوی فرش های فرهی در خانه را ندارید و یا به سلامت فرشتان اهمیت می دهید، بهتر است آن را به قالیشویی های معتبر ارسال کنید. قالیشویی گلبرگ یکی از معروف ترین و معتبرترین قالیشویی های تهران می باشد. این قالیشویی با استفاده از دستگاه ‎ها و ابرازهای پیشرفته و مدرن و با استفاده از مواد شوینده باکیفیت و طبیعی و افراد آموزش دیده و مجرب اقدام به شستن انواع فرش ها به ویژه فرش فرهی یا بدون پرز کرده است.
برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره شستشوی فرش فرهی و قیمت های شستشو آن، می توانید با کارشناسان ماهر و مجرب ما تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را برطرف نمائید.

عوامل مختلف در تعیین قیمت شستشوی فرش

1- متراژ فرش

قیمت گذاری ها در صنعت قالیشویی به متراژ فرش بستگی زیادی داشته و در حقیقت به تعداد فرشی که شما عزیزان به قالیشویی تحویل می دهید، بستگی نخواهد داشت.
قیمت شستشوی فرش در تهران برای فرش هایی که دارای متراژ بیشتری هستند، بالاتر بوده و این مورد در نرخ اتحادیه قالیشویی نیز نعیین می شود.

2- قیمت شستشوی فرش های خاص و ویژه

در برخی از موارد امکان دارد شما عزیزان دارای فرش خاص و ویژه ای باشید برای مثال فرش های ابریشمی، یا دوخت و سایز خاصی که دارند.
در این موارد قیمت گذاری برای شستشوی فرش شما کمی افزایش پیدا می کند. باید بدانید شستشوی فرش دستباف قیمت بیشتری از شستشوی فرش های ماشینی خواهد داشت.

3- شکل شستشوی فرش ها در قالیشویی

یکی دیگر از عوامل و فاکتورهای افزایش و یا کاهش قیمت شستشوی فرش ها، نحوه و شکل شستشوی آن در قالیشویی ها می باشد که اغلب نحوه شستشوی فرش به ۳ صورت انجام خواهد شد:
✓ شستشوی دستی: به صورت کاملا سنتی و قدیمی انجام خواهد شد این کار برای موارد خاص و ویژه صورت می گیرد.
✓ شستشوی نیمه اتوماتیک: در این روش قسمتی از کار به صورت دستی انجام شده و باقی بخش ها با دستگاه انجام می شود.
✓ شستشوی اتوماتیک: در این راه تمام شستشوی فرش به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و این مورد برای فرش های ماشینی بسیار مناسب خواهد بود و به خاطر این که به صورت دستی کاری انجام نخواهد شد، کمی هزینه شستشو را کم خواهد کرد.

4- قیمت حمل و نقل فرش به قالیشویی

با بالا رفتن قیمت بنزین در ایران امر حمل و نقل خود یکی از کارهای پر هزینه محسوب می شود و در قیمت شستشوی فرش فرهی در تهران تاثیر می گذارد. در شرایط عادی و زمانی که منزل و خانه شما در داخل شهر باشد هزینه ای برای حمل و نقل گرفته نخواهد شد. ولی در شرایطی که خانه شما به دور از شهر یا خارج از شهر باشد و فاصله شما از قالیشویی مد نظر بسیار دور باشد باید برای حمل و نقل فرش خود هزینه زیادتری پرداخت کنید.

5- قیمت اعلا شویی فرش

در شرایطی که روی فرش یا قالی شما فرآیند اعلا شویی صورت گیرد هزینه شستشو نیز افزایش خواهد یافت. اعلاشویی به خدماتی نظیر براق کننده، رنگ برداری و لکه برداری، اتو پرس کردن فرش و بسته بندی نهایی فرش گفته می شود.

کلام آخر

در این مطلب درباره شستشوی فرش فرهی، راه های نگهداری آن و درمورد خود فرش صحبت کرده ایم و شما عزیزان باید بدانید که شستشوی این فرش به روش سنتی ضررهایی به آن می زند، پس بهتر است شستشوی این فرش را به قالیشویی ‌های معتبر بسپارید. از این رو برای شستشوی فرش فرهی با قیمت مناسب در قالیشویی باید از بهترین و معتبرترین آن ها استفاده نمائید که مناسب ترین گزینه قالیشویی گلبرگ می باشد که علاوه بر ارائه خدمات شستشوی فرش های فرهی به شستشوی فرش دستباف، ماشینی و …. به بهترین شکل می پردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.