امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

در گذشته، موکت دارای تنوع زیادی نبوده و به عنوان یک محصول ارزان برای پوشش سطح های وسیعی از کف ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گرفت. ولی امروزه این پوشش دارای تنوع بالایی بوده و به همان نسبت نیز قیمت و کیفیت آن افزایش یافته است. بنابراین موکت‌ ها نیز نیاز به رسیدگی، مراقبت و شستشوی منظم و دقیق دارند تا از آسیب و صدمه دیدن آن ‌ها جلوگیری بشود. از این رو برای شستن دقیق و صحیح موکت ها باید از خدمات شستشوی موکت در قالیشویی ها استفاده نمائید.
شستشوی انواع مختلف موکت های خود را به قالیشویی گلبرگ بسپارید. ما فرآیند شستشوی موکت های شما عزیزان را با بهترین کیفیت ممکن در قالیشویی و در محل به روش خشکشویی، انجام خواهیم داد. این مجموعه علاوه بر شستشوی موکت به انجام خدماتی نظیر رفوگری فرش، شستشوی خوشخواب، شیرازه دوزی و … با بهترین کیفیت خواهد پرداخت.شستشوی موکت در قالیشویی

شستشوی موکت

معمولا موکت‌ ها به عنوان کفپوش سطوح صاف و یا راه پله‌ ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اکثرا برای اینکه آن‌ ها را ثابت نگه داشت، از چسب استفاده می کنند و آن را به سطوح مد نظر می‌ چسبانند. این قابلت باعث می ‌شود که شستشوی موکت ‌ها در همان جایی که چسبانده است انجام شود.
در این شرایط استفاده از راه خشکشویی، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شستشوی موکت ها خواهد بود. این روش شستشو، به وسیله انواع مواد شوینده مخصوص و باکیفیت و دستگاه‌ های وکیوم بسیار قدرتمند انجام خواهد شد. به عبارتی سطح موکت توسط شامپوهای مرغوب و مخصوص آغشته شده و با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را شستشو خواهند داد. در مرحله بعد و قبل از آن که رطوبت به عمق موکت نفوذ کند به کمک دستگاه وکیوم، کف و رطوبت موجود در موکت را کشیده و جذب دستگاه می کند.
این راهکار و روش اجازه خواهد داد که موکت‌ ها بدون این که آسیب و صدمه ای ببینند و بدون اینکه از محل خود جدا شود، شستشو شوند. به این نکته دقت نمائید که در این روش فقط چند ساعت بعد از شستشو، امکان استفاده از موکت وجود خواهد داشت، چون موکت رطوبت زیادی جذب نخواهد کرد و عملیات آب‌گیری به طور کامل انجام خواهد شد.

فرآیند شستشوی موکت در خانه

برای شستشوی موکت در محل می توانید با قالیشویی های مجاز و معتبر تماس حاصل فرمائید. که بهترین و معتبرترین قالیشویی، قالیشویی گلبرگ می باشد که خدمات شستشوی موکت در قالیشویی و در محل را به بهترین نحو انجام می دهد و برای شستشوی موکت شما از متخصص های باتجربه، بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین شامپو و مواد شوینده استفاده می کنند. در چهار مرحله موکت را کامل شستشو خواهند داد که عبارتند از:

مرحله اول:

شما عزیزان باید شرکت هایی را انتخاب نمائید که در شستشوی موکت در منزل آموزش کاملی دیده و در کار خود متخصص و ماهر باشند. زمانی که با شرکت قالیشویی گللبرگ تماس می گیرید، ما متخصص ها و کارشناسان ماهر موکت شویی خود را برای انجام خدمات خشکشویی به محل شما عزیزان اعزام خواهیم کرد. متخصص ها موکت ها را کاملا بررسی کرده و دستگاه ها را برای شستشوی موکت آماده خواهند کرد.

مرحله دوم:

متخصص های ما موکت را از بالا به پایین کامل با دستگاه موکت شور شستشو داده و اگر بخش هایی از موکت خیلی آلوده و یا سیاه بودند آن جا را دو یا سه بار خواهند شست تا کامل تمیز و پاکیزه شود. مجموعه ما افرادی که برای خدمات شستشوی موکت در محل اعزام می کند دارای تجربه و سابقه بالایی هستند.شستشوی موکت در تهران

مرحله سوم:

در مرحله بعدی متخصص های ما موکت را با دقت کامل دوباره بررسی کرده و اگر موکت یا بخشی از آن به شدت سیاه بوده یا لکه داشته باشد، به کمک مواد لکه بر نانو پاکر و نانو سان این لکه ها را نابود خواهند کرد. به این نکته نیز توجه نمائید که شرکت ما به شستشوی موکت در قالیشویی و کارخانه آن به بهترین شکل خواهد پرداخت.

مرحله چهارم:

در مرحله آخر ، متخصص موکت شور مجموعه ما برای خشک کردن و برداشتن آب و کف از روی موکت ها از دستگاه مکنده استفاده خواهد کرد و شما مشتریان عزیز باید تا سه الی چهار ساعت روی موکت ها راه نروید تا کاملا خشک بشود.

شستشوی موکت در منزل و محل مد نظر

نکته مهم در شستشوی موکت ها از بین بردن لکه ها خواهد بود که در این قسمت باید نوع لکه و مدت زمان آن را در نظر بگیرید.
اگر لکه جدید ایجاد شده باشد می توان با انتخاب مواد شوینده مناسب لکه را از بین برد در حالی که برای لکه های قدیمی تر، پاک کردن آن بسیار سخت تر و هزینه بر تر خواهد بود.
در این مواقع باید از افراد متخصصلن قالیشویی کمک بگیرید و از خدمات شستشوی موکت در قالیشویی و محل استفاده نمائید تا شما عزیزان را از شر لکه های قدیمی راحت کنند. اگر موکت به نوعی باشد که به کف چسبیده باشد، باید شستشو در منزل را انجام دهید. قالیشویی ها اغلب با فرستادن افراد ماهر به همراه دستگاه بخار شوی برای شستشوی موکت به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن، موکت های خانه شما را پاکیزه خواهند کرد.
از این رو بهترین کارخانه قالیشویی، قالیشویی گلیرگ است که کارشناسان این مجموعه چگونگی شستشوی موکت در قالیشویی ها و محل مد نظر شما را کامل توضیح داده و جزء معتبرترین قالیشویی ها می باشد.

شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی

اگر موکت ها با چسب به کف نچسبیده باشند و به راحتی از کف جدا شوند، ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای پاکیزگی بیشتر و جلوگیری از بوی نامطبوع ناشی از خشک شدن موکت ها در محل آن ها را برای شستشو به قالیشویی ارسال نمائید تا آن ها را همانند فرش ها به کارخانه قالیشویی منتقل کرده و طبق اصول شستشو، موکت ها شسته و پاکیزه تحویل شما دهند.
شستشوی موکت در قالیشویی به صورت اتوماتیک و به وسیله ماشین های شستشو انجام شده و موکت از هر گونه لکه، آلودگی و باکتری پاک خواهد شد.

قیمت شستشوی موکت ها

قیمت شستشوی موکت در قالیشویی و محل به موارد زیر مربوط خواهد شد:
1. موکت داری چند نوع نظیر کبریتی، چمن مصنوعی و… هستند. از این رو اولین عامل موثر بر هزینه نوع موکت خواهد بود.
2. بعضی از موکت ها دارای پرز بوده و آلودگی و لکه های بیشتری را جذب خود خواهند کرد.
3. برخی از موکت ها دارای ضخامت کم بوده و همین ویژگی موجب ماندن کثیفی و آبودگی در آن ها خواهد شد که این امر کار شستشو را دشوار خواهد کرد.
4. مقدار الیاف استفاده شده در موکت ها بسیار متفاوت است به این معنی که بعضی از آن ها آلودگی کمتری را جذب کرده و برخی کاملا برعکس آن هستند.
قالیشویی های معتبر به خاطر استفاده مواد شوینده و دستگاه های پیشرفته و مخصوص و بهترین روش های شستشوی موکت، از مناسب ترین انتخاب ها برای شستن موکت ها می باشند. که یکی از بهترین و معتبرتین انتخاب ها، قالیشویی گلبرگ می باشد که شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی و محل مد نظر را با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد.شستشوی موکت در محل

شستشوی موکت در قالیشویی گلبرگ

شستشوی موکت در قالیشویی و محل مورد نظر شما به وسیله تیم ماهر قالیشویی گلبرگ انجام خواهد شد و تمامی نگرانی ‌ها و استرس هایی که درباره سلامت موکت ها وجود دارد، از بین خواهند برد. بعضی از مهم ‌ترین خدماتی که قالیشویی معتبر ما در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد، عبارتند از:

۱. سرعت عمل بالا

کافی می باشد شما عزیزان با شماره قالیشویی گلبرگ تماس بگیرید، در کم ترین زمان ممکن، کارشناسان ما با ابزار و وسایل مورد نیاز شستشوی موکت، در محل شما حاضر شده و کار شستشوی موکت را آغاز خواهند کرد.

۲. کیفیت بالای شستشوی موکت در قالیشویی و محل

شستشو به روش خشکشویی، علاوه بر استفاده از مواد شوینده مرغوب و دستگاه‌ های پیشرفته، باید به وسیله افراد با تجربه و ماهر نیز انجام شود. در واقع این پرسنل و تکنسین موکت است که با توجه به جنس و کیفیت موکت، میزان فشار و مقدار شستشو را انتخاب خواهد کرد. در نتیجه مهارت و دانش فردی که شستشوی موکت را بر عهده دارد ‌از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

۳. تضمین سلامت کامل موکت ‌ها

فرایند شستشوی موکت نسبت به فرش ها دارای حساسیت بالاتری بوده و باید با مراقبت‌ های خاصی صورت گیرد. از یان رو تنها یک تکنسین ماهر خشکشویی می ‌تواند تضمین کند که موکت شما بعد از شستشو، دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نخواهد شد. ما در قالیشویی گلبرگ با داشتن تکنسین ‌های ماهر و با تجربه سلامت موکت ‌های شما عزیزان را تضمین خواهیم کرد.
قالیشویی گلبرگ در کنار شستشوی موکت خدماتی همچون رفع تا خوردگی، لکه بری موکت ‌ها، رفوگری فرش ها، شستشوی فرش ها به بهترین شکل و … را انجام می دهد. فراموش نکنید که هر لکه ‌ای راه و روش شستشوی خاصی داشته و با شوینده های خاصی پاک خواهد شد.

حرف آخر

شستشوی موکت ها اگر به زمین چسبیده باشند و یا جدا شده باشد از به وسیله قالیشویی گلبرگ انجام خواهد شد و تضمین در شستشو هم به شما عزیزان داده می شود. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شستشوی موکت در قالیشویی و چگونگی شستشوی موکت در قالیشویی می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.