امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

فرش را چند وقت یک بار شستشو بدهیم؟
برای پاسخ دادن به این سال که فرش را چند وقت یک بار باید شستشو بدهیم باید گفت اکثر مردم زمانی که فرش خود را زیاد از حد کثیف ببینند آن را شستشو می دهند.
همچنین مردم ایرانی در مواقع نزدیک به عید معمولاً فرش خود را شستشو می دهند. اما در این مقاله به طور دقیق تر بررسی خواهیم کرد که فرش را چند وقت یک بار باید شستشو بدهیم.
تعداد اعضای خانواده و فرزند کوچک، حیوانات خانگی همچنین محل قرار گیری فرش ها در کثیف شدن آن مؤثر است. به عنوان مثال فرش های آشپزخانه و ورودی ها بیشتر در معرض کثیف شدن هستند.
توجه کنید برای از بین نرفتن بافت فرش بهتر است از رو فرشی استفاده کنید و از طرف دیگر باید بلافاصله بعد از کثیف شدن فرش مثل ریختن چای، آب میوه یا نجاسات و…. را سریع تمیز کنید و لکه آن را پاک کنید.
شما اگر اصول نگهداری فرش را رعایت کنید، همچنین به طور مرتب از جارو و جارو برقی استفاده کنید فرش خود را هر چند وقت یک بار شستشو بدهید فرش شما از بین نخواهد رفت.

فرشرا چند وقت یکبار بشوریمفاصله زمانی شستشوی فرش ها

اما جواب این سؤال فرش را چند وقت یک بار شستشو بدهیم؟ و فاصله زمانی شستشوی فرش را هنوز نداده ایم. توجه داشته باشید اگر تمام مسائل نگهداری و تمیز نگه داشتن فرش رعایت شود و فرش بیش از حد کثیف نشده باشد، شما می توانید سالی یک مرتبه فرش خود را شستشو بدهید تا بافت آن از بین نرود ولی اگر وضعیت مالی خوبی دارید بهتر است هر 6 ماه یک بار فرش را به قالی شویی گلبرگ دهید.
اما اگر مسائل نگه داری فرش را رعایت نمی کند و در صورت کثیف شدن یا لکه دار شدن یا نجس شدن فرش بلافاصله فرش را شستشو نمی دهید برای از بین نرفتن فرش بهتر است هر سه یا چهار ماه یک مرتبه فرش خود را به قالی شویی گلبرگ بدهید تا شستشو بدهد.
با ریختن آب میوه، چای و.. و تمیز نکردن بلا فاصله فرش باعث می شود به زیر بافت فرش برود و گرد و غبار و… به آن بچسبد و حتی با جارو برقی کشیدن هم این تمیز نشود و به مرور زمان به بافت فرش آسیب خواهد رسید.

بهترین زمان شستشوی فرش

ایرانی ها فرش را چند وقت یک بار شستشو می دهند؟ باید گفت اکثریت در زمان نزدیک به عید باستانی نوروز یا هنگامی که به مسافرت می روند فرش خود را به قالی شویی گلبرگ می دهند تا شستشو دهد. اما آیا ایام نزدیک به عید بهترین زمان شستشوی فرش است؟
افراد به علت اینکه در دید و بازدید عید و یا بازدیدهای سفرها می خواهند فرش های آنها تمیز و نو به نظر بیاید فکر می کنند بهترین زمان شستشوی فرش ایام نزدیک به عید است.

فاصله زمانی شستشوی فرش هااما باید گفت باید گفت اینکه بهترین زمان شستشوی فرش نزدیک به عید است به چند دلیل اشتباه است:

1. ایام نزدیک به عید به علت هوای بارانی و سردی هوا خشک شدن فرش طول می کشد.
2. در این ایام اکثریت فرش های خود را به قالی شویی گلبرگ می دهند و ممکن است چند ساعت نوبت شما دیرتر شود.
3. حتی در صورت خشک شدن ممکن است نم در فرش باقی بماند
اما اگر بهترین زمان شستشوی فرش ایام عید نیست چه زمانی فرش خود را شستشو دهیم؟ باید گفت بهترین زمان شستشوی فرش نیمه اول سال و ماه های گرم است در این ایام فرش شما زودتر خشک خواهد شد و از طرفی زودتر به دست شما خواهد رسید و هیچ گونه نمناکی در فرش باقی نخواهد ماند.
توجه داشته باشید شما در هر زمانی فرش خود را به قالی شویی گلبرگ بسپارید با دستگاه های مجهز فرش شما را شستشو خواهند داد با دستگاه های مجهز فرش شما را کاملاً خشک خواهند کرد و به شما تحویل می دهند.
این در حالی است که بعضی از همکاران و رقیبان متأسفانه در ایام نزدیک به عید به علت شلوغی و سفارش زیاد فرش ها را با دقت کامل شستشو نمی دهند و وقت تحویل فرش ها کاملاً خشک نشده است و هنوز نمناک است.
توجه کنید اگر شما فرش خود را به رقیبان و همکاران قالی شویی گلبرگ دادید و وقت تحویل هنوز نمناک بود باید حتماً فرش خود را در جای پهن کنید تا کاملاً خشک شود و تا وقتی که کاملاً خشک نشده و نمناک است نباید روی آن رفت و آمد کنید و یا جسمی را روی آن قرار دهید که باعث از بین رفت بافت فرش می شود.
قالی شویی گلبرگ با نیروهای معتقد و دلسوزی که دارد حتی در ایامی که تعداد سفارشات بسیار زیاد است از کیفیت خدمات خود کم نمی کند و فرش های شما را با دقت تمام شستشو می دهند و خشک می کند و سالم و بدون خرابی تحویل شما می دهند.
همچنین قالی شویی گلبرگ با دادن ضمانت سالم بودن به شما اطمینان می دهد که فرش شما را به خوبی شستشو دهد و در صورت خرابی، لکه و هر گونه سفارش و خدماتی که نیاز دارید آن را انجام بدهد و یک فرش بدون عیب و بدون خرابی و کثیفی و لکه به شما تحویل دهد.

بهترین زمان شستشوی فرشسخن آخر

قالی شویی گلبرگ کلیه خدمات مبل شویی و قالی شویی انواع فرش های دستباف، ابریشم، ماشینی، عتیقه، فرش خارجی، موکت، خوش خواب و تابلو فرش را انجام می دهد.
همچنین کلیه خدمات فرش از جمله: رفو گری، رنگرزی، ریشه بافی، سرنخ گیری، ترمیم و دارکشی، موگیری و لکه بری را با دقت کامل انجام می دهد.
فرش های شما همان طور که برای شما ارزش دارد و مهم است برای کارکنان قالیشویی گلبرگ هم مهم است و ارزشمند است و با دقت و ظرافت کامل بعد از تحویل گرفتن از شما آن را حمل می کند و به مجموعه قالی شویی گلبرگ می آورند.
کلیه مراحل با دقت انجام خواهد شد و بعد از اتمام کار و خشک شدن کامل فرش شما آن را لول کرده و با کاور به محل شما آورده و تحویل شما خواهند داد.
قالی شویی گلبرگ با بیش از بیست و دو سال تجربه حرفه ای به عنوان قالیشویی شرق تهران و قالیشویی عباس آباد به عنوان یک قالیشویی معتبر در تهران در همه ی ایام سال شستشوی فرش با دستگاه انجام خواهد داد و همچنین شستشوی فرش در ایام عید با بهترین کیفیت تحویل می دهد و به عنوان بهترین قالیشویی تر و تمیز در تهران ارائه خدمات می کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.