امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

چگونه شامپو فرش خانگی درست کنیم ؟ در صورتی که یک پاسخ مناسب برای این سوال پیدا کنید، ‌می توانید در اغلب مواقع که مشکلاتی برای فرش های شما ایجاد می شود، را با سرعت بالاتری برطرف نمایید. آشنایی با قالیشویی گلبرگ هم می‌تواند برای شستشوی سریع تر فرش ها با پرداخت هزینه کمتر مفید باشد.

نحوه درست کردن شامپو فرش خانگی

امروزه تمامی منازل و ساختمان ها از فرش به عنوان یک کفپوش مناسب و کاربردی استفاده می کنند. همین نشست و برخاست های مداوم موجب می شود، تا فرش ها دچار آلودگی و لکه گردند.
گاهی اوقات نیاز به شستن کل فرش برای رفع آلودگی های سطحی آن نیست و با کمک یک شامپو فرش مناسب می توانید هزینه های مربوط به شستشو را تا حد زیادی کاهش دهید.

فرمول ساخت شامپو فرش خانگی
چگونه شامپو فرش خانگی درست کنیم ؟ بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا به جای مواد شیمیایی از مواد طبیعی و بی ضرر برای شستشوی فرش ها در داخل منزل استفاده کنند، تا هیچ خطری اعضای خانواده آنها را تهدید نکند. به همین جهت به دنبال پیدا کردن یک پاسخ مناسب برای این سوال هستند.
آشنایی با نحوه درست کردن شامپو فرش خانگی موجب می ‌شود تا استفاده از مواد شیمیایی به حداقل ممکن رسیده و سلامتی اعضای خانواده حفظ شود. چرا که مواد طبیعی زیادی وجود دارند که استفاده درست از آنها می تواند هرگونه لک و آلودگی را از پارچه پاک کنید.

در این بخش به چند مورد از روش آماده سازی شامپو فرش خانگی می پردازیم:

شامپو فرش خانگی برای فرش های ماشینی

با ترکیب 9 فنجان سرکه سفید بعلاوه 9 فنجان آب می توانید یک شامپوی خانگی مناسب و کاربردی برای از بین بردن هرگون لک و آلودگی از روی سطح فرش های ماشینی تولید کنید. توجه داشته باشید که فرش ها را زیاد خیس نکنید، زیرا رطوبت به فرش آسیب می رساند.

شامپو فرش خانگی برای فرش های روشن

با ترکیب 4 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن 3 درصد و 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی بعلاوه 1.5 فنجان آب داغ و 5 قطره روغن گیاهی دلخواه می توانید یک شامپوی مناسب و پاک کننده برای فرش های روشن تولید کنید. از این شامپو به هیچ عنوان بر روی فرش های تیره استفاده نکنید و قبل از استفاده در یک گوشه فرش آن را امتحان نمایید.

شامپو فرش خانگی قوی

از ترکیب یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان پراکسید هیدروژن در کنار یک قاشق چای خوری مایع ظرفشویی می توانید یک شامپو فرش قوی به دست آورید که هرگونه لک را از روی فرش های روشن پاک می کند. تمیز کردن فرش با جوش شیرین یکی از بهترین روش ها است؛ زیرا علاوه بر تمیز کردن امکان برطرف کردن بوی بد فرش ها را نیز فراهم می کند.

طرزتهیه شامپو فرش خانگیروش تمیز کردن فرش با شامپو فرش

روش تمیز کردن فرش با شامپو فرش باید به گونه ای صورت بگیرد که پس از پایان کار نه تنها تمامی لکه ها از روی فرش پاک می شوند، بلکه رضایت کافی از کار خود به دست آورید. چرا که تمیز کردن فرش ها بدون شستشوی کامل کاری حساس و با چالش است.
در این بخش به چند نکته مهم نحوه کشیدن شامپو فرش اشاره می کنیم:
• قبل از شروع بکار، سطح فرش را جاروبرقی بکشید.
• اسپری شامپو فرش را آماده کنید و بر روی قسمت هایی از فرش که دچار لک هستند اسپری نمایید.
• با یک اسفنج یا پارچه با جنس کتان سطح لک را تمیز کنید.
• همچنین می توانید با استفاده از اسفنج، شامپو را بر روی تمام سطح فرش کشیده تا فرش به صورت یکدست تمیز شود.
• پس از پایان کشیدن شامپو، حداقل نیم ساعت بعد سطح فرش را دوباره جاروبرقی بکشید.
در صورتی که توانایی تمیز کردن فرش های خود در منزل را ندارید، قالیشویی گلبرگ یکی از معتبرترین مراکز فرش شویی در تهران است که می ‌تواند با استفاده از مواد شوینده ملایم و مناسب هرگونه لک و آلودگی را از سطح فرش پاک کند.

چند بار در سال فرش های خود را بشوییم؟

محافظت از فرش ها برای افزایش طول عمر آنها به دلیل گران بودن فرش، ضرورت پیدا می کند. به همین جهت برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می ‌آید که فرش را چند وقت یک بار شستشو بدهیم؟
برخی از افراد سالانه فرش های خود را مورد شستشو قرار می دهند و برخی دیگر چندین بار در طی سال ممکن است فرش های خود را بشویند.
برای مشخص کردن دوره شستشوی فرش ها، عوامل زیادی می توانند تأثیر بگذارند که مهمترین آنها را به شرح ذیل می باشند:
تعداد نفرات افراد خانواده هر چقدر بیشتر باشد، فرش ها هم دچار آلودگی می شود؟
رسیدگی به فرش و رعایت بسیاری از نکات برای نگهداری آنها می ‌تواند در تمیزتر نگه داشتن فرش تأثیر بگذارد.
محل زندگی شما متناسب با شرایط آب و هوایی بر روی فرش ها تأثیر دارند. در شهرهای صنعتی آلوده و همچنین شهرهای مرطوب زودتر فرش ها کثیف می شوند.

چگونه شامپو فرش خانگی درست کنیم
چگونه شامپو فرش خانگی درست کنیم

ریختن برخی از مواد رنگی مانند قهوه، چای، شربت و مواردی از این قبیل بر روی فرش موجب می ‌شود تا فرد به سرعت اقدام به تمیز کردن فرش نماید.

نکات مهم در انتخاب قالیشویی مناسب

گاهی اوقات با رعایت تمامی اصول و استفاده از شامپو فرش خانگی، باز هم نیاز است که از خدمات قالیشویی استفاده کنید. توجه کردن به برخی از نکات مهم در هنگام انتخاب قالیشویی لازم و ضروری است، تا در نهایت نتیجه خوبی از انتخاب خود به دست آورید. قالیشویی گلبرگ با رعایت تمامی استانداردهای ضروری یکی از بهترین مراکز قالیشویی در شرق تهران است که با خیال راحت می توانید این مجموعه را برای شستشوی فرش های خود انتخاب کنید.

قالیشویی با قیمت مناسب

پیدا کردن قالیشویی با قیمت مناسب، اولین اهداف همه افراد قرار می گیرد؛ چرا که در صورت داشتن تعداد زیادی فرش باید هزینه های زیادی را متقبل شوند.

داشتن مجوز اتحادیه قالیشویان

انتخاب مراکزی که زیر نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت کرده و مجوزهای رسمی دارند؛ موجب امنیت بیشتر فرش های شما می شود. به خصوص زمانی که قرار است فرش های نفیس و گران قیمت خود را برای شستشو به قالیشویی ها بسپارید.

بررسی سابقه و اعتبار قالیشویی

انتخاب قالیشویی هایی که سال های متوالی در این حوزه فعالیت می کنند، نشان دهنده کیفیت بالای کار آنها است.
قالیشویی گلبرگ با رعایت تمامی استانداردهای ضروری یکی از بهترین مراکز قالیشویی در شرق تهران است که با خیال راحت می توانید این مجموعه را برای شستشوی فرش های خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین فرش شویی در تهران

در حال حاضر مراکز قالی شویی زیادی در تهران فعالیت می کنند که برای انتخاب بهترین مرکز، افراد دچار چالش های زیادی می شوند؛ چرا که سپردن فرش ها به قالیشویی کاری مهم است.
در یک فرش شویی مناسب نحوه شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی کاملاً فرق می‌ کند. همچنین نوع الیاف رنگ آمیزی فرش ها هم می ‌توانند بر روی روش های شستشو تأثیر بگذارد، پس حتما در هنگام انتخاب فرش شویی در تهران این موارد را مد نظر قرار بدهید.
قالیشویی گلبرگ یک قالیشویی شرق تهران است که با رعایت شئونات مذهبی برای شستشو و آبکشی اسلامی، همچنین تحویل سریع و ۴۸ ساعته فرش ها یکی از بهترین مراکز است که برای شستشوی فرش می توانید آن را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.