امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

فرش یکی از ضروریات زندگی از قدیم تا به امروز بوده است. تنها مدل و تنوع و طرح های مختلف فرش ها بوده که تغییر داده می شود. بسیاری از بانوان ایرانی بر تمیز نگه داشتن فرش بسیار حساس هستند . اما با توجه به مشغله افراد قالیشویی با قیمت مناسب را کجا می توان پیدا کرد؟
اما امروزه با شرایط کنونی آپارتمان نشینی، مشغله ها، کمبود آب و… دیگر امکان اینکه در خانه ها افراد فرش های خود را شستشو دهند. از طرفی به با وجود هزینه های زندگی افراد برای شستشوی فرش های خود به دنبال قالیشویی با قیمت مناسب هستند.

قالیشویی قیمت مناسب
همشهریان عزیز باید به شما عرض کنیم اگر شما به دنبال قالیشویی با قیمت مناسب هستید قبل از آن باید دقت کنید خدمات و فرش های خود را به هر قالیشویی می دهید در ازای ارزان بودن خدمات، قالیشویی که خدمات ارزان به شما ارائه می کند از کیفیت خدمات کم نکند.
متأسفانه بعضی از قالیشویی ها برای رقابت با دیگر همکاران خود قالیشویی با قیمت مناسب ارائه می دهند از طرفی از کیفیت خدماتی که می دهند کم خواهند کرد.
به عنوان مثال هستند قالیشویی هایی که از مواد شوینده ی غیر استاندارد استفاده می کنند، یا مقدار موادی که لازم است در قالیشویی استفاده کنند، در قالیشویی به کار نمی برند و بسیاری موارد دیگر که در ازای خدمات ارزان به شما ارائه می دهند، و مثل هر ارزانی بی حکمت نیست را اجرایی می کنند.
قالیشویی با قیمت مناسب به این معنا است که قالیشویی کلیه خدماتی را که انجام می دهد با بهترین کیفیت و بهترین وجه انجام دهد و کیفیت کار در ازای هزینه های کم نکاهد. اگر قالیشویی با قیمت مناسب با این این مسائل را رعایت کند تا در کار خود موفق شود و تا مشتریان بیشتری کسب کند و در بلند مدت پیشرفت کند و با همکاران خود رقابت بتواند کند.
اگر قالیشویی با قیمت مناسب ارائه بدهند ولی از کمیت و کیفیت کار خود بکاهند و مشتریانی داشته باشند بعد از مدتی مشتریان وقتی بی کیفیتی کار را ببینید دیگر مشتری آن قالیشویی نخواهند بود.

قالیشویی با قیمت مناسب در تهران

تهران پرجمعیت ترین شهر در کشور است و به طور طبیعی همه روزه درخواست های زیادی برای فرش شویی در تهران وجود دارد. قالیشویی با قیمت مناسب در تهران هم از مواردی که گفتم مستثنی نیست، اما پیدا کردن یک قالیشویی با قیمت مناسب در تهران شاید در ابتدا کار سختی باشد.
اما توجه کنید شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی گلبرگ کلیه خدمات این سایت را مشاهده کنید، علاوه بر آن در تمامی ساعات شبانه روز شما می توانید با کارشناسان قالیشویی گلبرگ در ارتباط باشید.
شما می توانید هر گونه سؤال، پیشنهاد، انتقادی دارید از کارشناسان ما سؤال کنید، همچنین در سایت قالیشویی گلبرگ کلیه روند کار و طرز کارشناسان ما را از طریق سایت مشاهده کنید.
کارشناسان قالیشویی گلبرگ علاوه بر اینکه قالیشویی با قیمت مناسب در تهران انجام می دهد هنگام تحویل گرفتن قالی های شما به شما کارت ضمانت سالم بودن و ضمانت شستشویی تمیز و بدون ایراد به شما خواهند داد.

قالیشویی با قیمت مناسب
این کارت برای این است که در صورتی که هنگام تحویل داد فرش شما توسط کارکنان قالیشویی گلبرگ ایراد و نقصی در فرش شما وجود داشت قالیشویی گلبرگ به شما خسارت خواهد داد، و در صورتی که فرش تمیز نشده بود آن را مجدد به رایگان خواهند شد.
البته باید گفت کارشناسان قالیشویی گلبرگ فرش های شما را با بهترین نحو و با دقت تمام شستشو خواهند داد و همچنین با دقت آن را حمل و نقل می کنند تا هیچ گونه آسیبی و صدمه ای به آن نرسد و این کارت فقط برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان است.
البته با توجه به قالیشویی با قیمت مناسب این کارت بیشتر برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان جدید قالیشویی گلبرگ است زیرا که مشتریان قدیمی که قبلاً فرش های خود را به این قالیشویی داده اند کیفیت و قالیشویی با قیمت مناسب قالیشویی گلبرگ را مشاهده کرده اند و دیگر نیازی به این کارت های ضمانت ندارند.

چرا قالیشویی گلبرگ؟

شستن فرش یکی از کارهای ضروری است به علت آن که افراد مرتباً روی آن رفت آمد می کنند و حتی ممکن است روی آن خوراکی، لاک و.. بریزند. اما فرش های که رنگ روشن دارند زودتر از فرش های که رنگ تیره دارند کثیفی را به خود نشان می دهند.
از طرفی فرش های چلوی دستشویی، حمام یا داخل آشپزخانه و پذیرایی بیشتر در معرض آسیب پذیری هستند. قالیشویی گلبرگ یک قالیشویی با قیمت مناسب در تهران است و با توجه به تعداد نیروی که دارد نوبت های شما چندان طول نخواهد کشید.
کسانی که کودک دارند فرش هایشان بیشتر در معرض کثیف شدن است. در خانه های که حیوانات هستند به مراتب زودتر فرش هایشان کثیف خواهد شد. اما برای طول عمر بیشتر فرش علاوه بر شستشوی مرتب باید آن را تمیز نگه داشت و از آن حفاظت کرد.

قالیشویی با قیمت مناسب در تهران
فرش تمیز علاوه بر اینکه عاری از هر گونی آلودگی و باکتری ها است باعث زیبایی و جذابیت بیشتر و چشم نواز بودن دکوراسیون منزل خواهد بود.
شستن فرش به علت سایز بزرگ و وزن زیادی که دارد مشکل است علاوه بر آن زمان بر است و وقت افراد را تلف خواهد کرد آب زیادی هم باید به خاطر آن مصرف شود به همین خاطر اکثر افراد فرش های خود را به قالیشویی گلبرگ می سپارند که علاوه بر شستشویی با کیفیت و مرغوب؛ قالیشویی با قیمت مناسب هم است.
کارکنان با تجربه ی قالیشویی گلبرگ خوب می دانند که هر نوع قالی، مبل و.. چه نوع موادی باید مصرف شود. خوب است بدانید مصرف بی رویه مواد شوینده قوی و حساس و یا مواد شوینده ی غیر استاندارد به فرش آسیب می رساند و فرش ممکن است رنگ پس بدهد.
خشک کردن فرق هم باید به دقت و به درستی انجام شود در غیر این صورت به فرش آسیب برساند به همین خاطر است که ما قالیشویی گلبرگ را به شما پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر قالیشویی با قیمت مناسب تمامی این نکات را در قالیشویی رعایت کنند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی گلبرگ

برای سپردن شستشویی فرش به قالیشویی گلبرگ باید ابتدا از طریق شماره تماس ها یا ارتباط با ما و یا از طریق پشتیبانی و یا رزرو نوبت از طریق سایت قالیشویی گلبرگ اقدام نماید.
بعد از آن کارشناسان قالیشویی گلبرگ در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و ضمن گرفتن جزئیات خدماتی که نیاز دارید زمانی را با شما هماهنگ می کنند تا فرش ها را در محل شما منزل یا محل کار یا … تحویل بگیرند.

کارشناسان زمان تحویل فرش به شما کارت تضمین کیفیت و تضمین سالم تحویل دادن فرش به شما خواهند داد. توجه کنید در زمانی که کارشناسان قالیشویی گلبرگ به محل شما اعزام می شوند در صورت نیاز به هر گونه خدمات دیگر از جمله قالیشویی در محل، مبل شویی، رفو و… به آنها اطلاع دهید.

اما کارشناسان قالیشویی گلبرگ با دقت تمام به کارخانه حمل می کنند. در کارخانه مجهز قالیشویی گلبرگ شستشویی فرش در سه مرحله با دقت تمام انجام خواهد گرفت.

• گرد گیری:

در مرحله اول باید گرد و غبار گیری از روی فرش انجام شود. بسیاری از افراد برای گرد و غبار گیری فرش اقدام به زدن ضربات محکم با میل یا چوب به فرش می کنند تا گرد و غبار و خاک های فرش از آن خارج شود. توجه کنید این کار ممکن است به الیافت فرش آسیب بزند و حتی باعث پارگی فرش شود.

• شستشویی فرش:

بعد از گرد گیری از فرش باید اقدام به شستشویی فرش کنیم. در این مرحله باید فرش با آب و مواد شوینده مخصوص و استاندارد انجام شود.
کارکنان قالیشویی گلبرگ به خوبی می دانند که بعضی از فرش ها رنگ های ضعیفی دارند و ممکن است با شستشو با مواد شوینده قوی و با آب گرم کم رنگ شود. به همین خاطر با دقت تمام آن را شستشو خواهند داد.
مزیت سپردن قالی های شما به قالیشویی گلبرگ همین است که این قالیشویی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو و همچنین با مصرف مناسب آب و شوینده فرش ها را شستشو می دهند تا به فرش آسیبی نرسد، علاوه بر آن شستشویی فرش در قالیشویی گلبرگ با کیفیت تر و بهتر خواهد بود.

• آب کشی و خشک کردن فرش:

توجه کنید آب کشی و خشک کردن فرش اگر طولانی شود و در زمان مناسب خشک نشود باعث می شود آب داخل فرش زرد شود و فرش بو بگیرد.

سخن آخر

شما می توانید کلیه خدمات قالیشویی، فرش شویی در تهران، اعلاشویی فرش گرانقیمت را به قالیشویی گلبرگ بسپارید. قالیشویی تضمین می دهد که قالیشویی با قیمت مناسب انجام می دهد.
شما قبل از گرفتن خدمات از قالیشویی گلبرگ می توانید قیمت شستشوی فرش در تهران را استعلام کنید و با خیال آسوده از بهترین قالیشویی با قیمت مناسب در تهران فرش های خود را به قالیشویی گلبرگ بسپارید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.