امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

فرش شویی در تهران

تهران پرجمعیت‌ترین شهر ایران است و هر روز درخواست‌های زیادی برای فرش شویی در تهران وجود دارد. یافتن یک قالیشویی خوب و باسابقه که بتواند انواع فرش را با بالاترین کیفیت بشوید، کار مشکلی است. بنابراین در اینجا به معرفی بهترین قالیشویی در تهران پرداخته‌ایم و خدمات مختلف آن را شرح داده‌ایم.
چرا به فرش شویی مراجعه کنیم؟
شستن فرش، یکی از کارهای ضروری هر منزل است. فرش به این علت که رفت و آمد روی آن صورت میگیرد خیلی سریع کثیف شده و تقریبا هر سال نیاز به شستن دارد. فرش‌هایی که رنگ روشن‌تری دارند، زودتر از فرش‌های تیره کثیف می‌شوند. همچنین فرش‌هایی که در جلوی آشپزخانه یا دستشویی و حمام قرار دارند، در معرض آسیب بیشتری هستند.
همچنین وجود کودک یا حیوان خانگی در خانه باعث میشود که فرش بیشتر در معرض کثیف شدن قرار بگیرد و برای حفظ نظافت منزل و زیبایی آن بهتر است به طور مرتب فرش شسته شود.

بهترین فرش شویی تهران
برای حفاظت از فرش، تمیز نگه داشتن آن ضروری است. همچنین فرش تمیز، زیبایی بسیار بیشتری دارد. ضمن اینکه فرش مستعد آلودگی و جذب انواع باکتری می‌باشد. بنابراین به خاطر دلایلی که گفته شد، باید فرش‌های خانه مرتبا حدودا هر سال شسته شوند.
شستن فرش به علت اندازه بزرگ و وزن زیادی که دارد کار مشکلی است. همچنین انرژی و زمان زیادی هم از افراد میگیرد، به همین خاطر بهترین کار مراجعه به فرش شویی یا قالیشویی است.
قالیشویی با بهترین مواد شوینده و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اقدام به شستن انواع فرش میکند.
بسیاری از فرش‌ها به شوینده‌های قوی حساس هستند و رنگ میدهند. این فرش‌ها باید به درستی شسته شوند. همچنین خشک کردن فرش یکی از کارهای سخت و حساس است که اگر به درستی صورت نگیرد باعث آسیب دیدگی فرش میشود. بنابراین باز هم توصیه ما به شما این است که فرش‌های خود را به قالیشویی بسپارید.
بانوان حساس و کسانی که به تمیزی فرش خیلی اهمیت میدهند، همیشه به دنبال یک فرش شویی خوب هستند. از آنجایی که انتخاب قالیشویی بسیار مهم است در ادامه، بعد از معرفی مراحل شستشوی فرش، به معرفی بهترین فرش شویی در تهران و ویژگی‌های یک قالیشویی خوب می‌پردازیم.

مراحل شستشوی فرش

شستشوی فرش را می‌توان به سه مرحله اصلی تقسیم کرد: اول گرد و غبارگیری از فرش، دوم شستشوی فرش با آب و شوینده، سوم آب کشی و خشک کردن فرش.
هر کدام از مراحل فوق بسیار مهم بوده و اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد الیاف فرش آسیب میبیند. در گرد و غبار گیری از فرش، بسیاری از افراد با چوب به آن ضربات محکمی میزنند تا گرد و خاک را از آن خارج کنند. این کار ممکن است به فرش آسیب زده و باعث پارگی آن شود.
شستشوی فرش باید متناسب با انواع فرش صورت بگیرد. برخی از فرش‌ها رنگ‌های ضعیفی دارند و با شوینده‌های قوی یا آب گرم، کمرنگ می‌شوند. در شستشوی این نوع فرش‌ها باید دقت زیادی صورت بگیرد.
مزیت قالیشویی این است که با مصرف مناسب آب و شوینده، به بهترین نحو با استفاده از دستگاه‌های شستشو، می‌تواند تعداد زیادی فرش را در روز بشوید. سپردن فرش‌ها به قالیشویی در وقت شما صرفه جویی میکند و کار بهتر و با کیفیت‌تر نیز انجام میشود.
مرحله آخر، آب کشی و خشک کردن فرش است که این مرحله نیز مهم است. خشک کردن فرش باید در زمان مناسبی انجام شود و نباید زیاد طولانی شود. اگر در مدت زمان مناسبی خشک نشود آب داخل فرش باعث زرد شدن آن شده و فرش بو میگیرد.
قالیشویی‌های مجهز دارای گرمخانه بوده و فرش را در مدت زمان کوتاهی به صورت ایمن خشک می‌کنند.
همانطور که گفته شد کلیه مراحل شستشو و خشک کردن فرش باید با دقت و احتیاط صورت بگیرد. این نکات ضرورت مراجعه به قالیشویی را به ما نشان میدهند.

بهترین فرش شویی در تهران

تهران پرجمعیت‌ترین شهر ایران است که تعداد زیادی قالیشویی در آن فعالیت دارند. مردم برای انتخاب یک قالیشویی باتجربه و حرفه‌ای ممکن است با مشکل روبرو باشند. از اینرو باید مواردی را در انتخاب بهترین فرش شویی در تهران مدنظر قرار بدهند.
قالیشویی گلبرگ با رعایت اصول بهداشتی و با استفاده از شوینده‌های درجه یک، انواع فرش ماشینی، دستباف و ابریشمی را به خوبی شسته و آن را در مدت زمان کم تحویل مشتری میدهد.

فرش شویی در تهران
این مجموعه دارای کارخانه اختصاصی بوده و همچنین عضو رسمی اتحادیه تهران می‌باشد. این نشان دهنده کیفیت بالای خدمات این قالیشویی است.
قالیشویی گلبرگ بیش از 22 سال سابقه دارد و تعداد مشتریان آن به بیش از 5 هزار نفر رسیده است. اگر به دنبال قالیشویی در سید خندان، قالیشویی در افسریه و یا قالیشویی در سهروردی هستید، گلبرگ بهترین قالیشویی است. گلبرگ سعی میکند تمامی مناطق تهران را پوشش بدهد.
این مجموعه دارای دستگاه‌های مخصوص شستشوی انواع فرش و موکت بوده و شستشوی انواع فرش دستباف، ماشینی، عتیقه، خوشخواب و غیره را به بهترین نحو انجام میدهد.
قالیشویی گلبرگ فرش‌های شما را با احتیاط حمل کرده و بعد از شستشو به صورت لول شده و کاور شده تحویل میدهد. این قالیشویی از ارزش فرش‌های شما آگاه بوده و نهایت دقت را در حمل و شستشوی آن به کار می‌گیرد.
در ادامه با خدمات قالیشویی گلبرگ آشنا میشوید.

خدمات فرش شویی گلبرگ در تهران

گلبرگ تمامی خدمات یک قالیشویی حرفه‌ای را با بهترین قیمت و کیفیت انجام میدهد. علاوه بر شستن انواع فرش و موکت، شستشوی تابلوفرش و مبل شویی نیز توسط این مجموعه انجام میشود.
تمامی انواع فرش براساس ساختاری که دارند شسته شده و هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌شود. مراحل مختلف گرد و غبارگیری، شستشوی فرش، آبکشی و خشک کردن آن توسط این قالیشویی انجام می‌شوند.
رفوگری یکی دیگر از خدمات گلبرگ است که برای تعمیر و بازسازی فرش انجام می‌شود. خدمات رفوگری شامل: رنگرزی، ریشه بافی، سرنخ گیری فرش، ترمیم فرش، دارکشی، موگیری فرش و لکه برداری فرش میشود.
اگر فرش شما دچار پوسیدگی شده یا اینکه مایع رنگی روی آن ریخته برای ترمیم و پاکسازی آن می‌توانید به قالیشویی گلبرگ مراجعه کنید. رفوگری فرش به شما کمک میکند تا همچنان بتوانید از فرش‌های قدیمی یا آسیب دیده خود استفاده کنید و آنها را تا حد زیادی مانند روز اول کنید.

فرششویی خوب در تهران
کسانی که کودک یا حیوان خانگی در خانه دارند، حتما برای پاکسازی فرش به قالیشویی احتیاج دارند و بهتر است هر 9 ماه الی یک سال به قالیشویی مراجعه کنند.
گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی شمال تهران و بسیاری از مناطق دیگر از جمله سهروردی، افسریه، سید خندان شناخته میشود. این قالیشویی سعی کرده است که مناطق زیادی از تهران را پوشش بدهد.
با وجود تعداد بالای سفارشات به خاطر برخورداری از دستگاه‌های مکانیزه و تعداد بالای پرسنل، تمامی سفارشات در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شوند و تاخیری در آنها وجود ندارد. 

مزیت فرش شویی با دستگاه و توسط قالیشویی

امروزه کمتر کسی سعی میکند در خانه اقدام به شستن فرش کند. این کار چندین مشکل دارد:
یکی اینکه اکثر خانه‌ها آپارتمانی شده‌اند و فضای کافی برای شستن فرش در دسترس ندارند. دوم اینکه فرش‌های زیباتر و حساس‌تر از قبل شده‌اند و شستشوی آنها سخت‌تر شده است. سوم قیمت فرش بالاتر رفته است و دیگر نمی‌توان برای شستن آن ریسک کرد. و مورد آخر زندگی شهری باعث شده است که افراد وقت آزاد کمی داشته باشند و اگر بخواهند فرش را خودشان بشویند، مجبورند تایم استراحت و تفریح خود را به این کار اختصاص بدهند.
بنابراین کلیه این موارد باعث شده است که مردم به قالیشویی مراجعه کنند. قالیشویی معایب بالا را ندارد، در واقع مزیت قالیشویی را می‌توان به صورت زیر لیست کرد:
1. شستن و خشک کردن فرش در کمترین زمان ممکن
2. عدم تاثیر شرایط آب و هوایی در خشک کردن فرش و زمان تحویل آن
3. شستن فرش بدون آسیب دیدن آن
4. صرفه جویی در وقت افراد
5. صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده
6. یک دست بودن شستشو به علت انجام کار توسط ماشین آلات مکانیزه
7. ایجاد اشتغال
8. امکان انجام تعمیرات فرش‌های آسیب دیده
همچنین نظارت واحد کنترل کیفیت باعث شده است که هیچ گونه آسیبی توسط دستگاه‌های شستشو به فرش وارد نشود.
قالیشویی گلبرگ تمامی خدمات مربوط به انواع فرش را به صورت تضمینی انجام داده و امروزه به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران شناخته میشود. افرادی که در این مجموعه فعال هستند همگی از تجربه کافی برخوردار بوده و با انواع فرش و نحوه شستشوی آنها آشنایی دارند.

اهمیت شستن فرش

فرش شویی در تهران یکی از خدمات رایج و متداول است. دلیل آن نیاز مبرم مردم به این خدمت است. حال که در مورد فرش شویی و نحوه انجام آن صحبت کردیم، بهتر است کمی هم به اهمیت شستن فرش بپردازیم.
همه افراد به نظافت منزل خود اهمیت میدهند. از شستن لباس گرفته تا تخت خواب و هرچیزی که ممکن است آلوده شده و این آلودگی را به بدن انسان منتقل کند.
امروزه با کاهش آلودگی‌های میکروبی و بهداشتی‌تر شدن زندگی، تعداد بیماری‌ها کمتر شده و انسان‌ها نسبت به گذشته کمتر بیمار می‌شوند. کودکان بیشتری زنده می‌مانند و دیگر بیماری‌های خطرناکی که در گذشته بر اثر نبود بهداشت وجود داشتند، انسان‌ها را قربانی خود نمی‌کنند.
همه اینها به لطف بهداشت و بالا رفتن سطح آن در زندگی‌های امروزی است. فرش نیز یکی از لوازم اصلی هر خانه است که ما حتما در طی روز با آن تعامل داریم. بنابراین بهداشت آن را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.

اهمیت شستن فرش
فرش به علت ساختاری که دارد مستعد انواع میکروب و حتی حشرات موذی است. بنابراین باید حتما به طور مرتب شسته شود. پیشنهاد اکثر قالیشویی‌ها این است که فرش شویی به صورت سالانه انجام شود. البته اگر شرایط طوری است که فرش شما زودتر کثیف میشود، بهتر است بیش از یک بار در سال برای شستن آن اقدام کنید.
علاوه بر مسائل بهداشتی که گفته شد، اگر فرش به صورت مرتب شسته نشود، آلودگی‌ها و کثیفی‌های آن کهنه شده و هم از نظر بصری به فرش آسیب میزند و هم اینکه بافت و الیاف آن را تحت تاثیر قرار میدهد. بنابراین با توجه به مواردی که گفته شد نظافت فرش را باید جدی گرفت و در زمان مناسب آن را به فرش شویی سپرد.
قالیشویی‌های مجهز و معتبر مانند گلبرگ، قادرند که فرش را به بهترین نحو شسته و تمام آلودگی‌های آن را از بین ببرند. آنها از شوینده‌های درجه یک استفاده کرده و دستگاه‌هایی دارند که شستشوی فرش را در مدت زمان کوتاه انجام میدهد. اینکه فرش در مدت زمان کوتاه و با کیفیت خوب شسته شود در طول عمر فرش بسیار موثر است. اگر شما خودتان اقدام به شستن فرش کنید ممکن است زمان شستشو طولانی شده و به همین خاطر فرش آسیب ببیند.

جمع بندی 

امروزه به دلیل زندگی شهری و کمبود وقت، مردم فرش‌های منزل خود را به قالیشویی می‌سپارند. شستن فرش در خانه یک کار پر ریسک است و امکان دارد به فرش آسیب وارد شود.
کسانی که به دنبال فرش شویی خوب در تهران هستند، قالیشویی گلبرگ به آنها پیشنهاد میشود. قالیشویی گلبرگ از باسابقه‌ترین و بهترین قالیشویی‌های تهران است و شستشوی تمامی انواع فرش را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب انجام میدهد.
قالیشویی گلبرگ دارای دستگاه‌های مجهز و مکانیزه بوده و متناسب با فرش می‌تواند بهترین نوع شستشو را انجام بدهد. از نظر بهداشت و زیبایی منزل بهتر است هرسال فرش‌ها شسته شوند. این کار اگر بخواهد توسط خود افراد انجام شود کاری سخت و زمانبر خواهد بود و احتیاج به حداقل دونفر نیروی کار است. بنابراین بهترین کار مراجعه به قالیشویی است.
اگر فرش‌های شما دچار پوسیدگی، پارگی و سوختگی شده‌اند یا اینکه ماده رنگی روی آنها ریخته است می‌توانید به قالیشویی بسپارید تا آنها را رفوگری کند. قالیشویی گلبرگ می‌تواند فرش‌های شما را تا 99درصد ترمیم کند. بنباراین با این کار دوباره فرش‌های ارزشمند خود را به دست خواهید آورد و می‌توانید از آنها استفاده کنید.
فرش در دنیای امروز کالای باارزشی است و یک نوع سرمایه هنری محسوب میشود. بنابراین در حفظ و نگهداری آن باید کوشید و شستشوی مرتب آن به تمیز نگه داشتن آن و دوام بیشتر آن کمک میکند. البته همانطور که متوجه شدید باید شستشو به درستی انجام شود تا خود این عمل باعث آسیب به فرش نشود.
قالیشویی گلبرگ فرش را از منزل شما به قالیشویی منتقل کرده و سپس به صورت لوله شده و کاور شده به منزل شما برمیگرداند. از مراحل حمل و نقل تا شستشو دقت بسیاری برای حفظ فرش صورت میگیرد. تمامی خدمات این قالیشویی با ضمانت بوده و هیچ جای نگرانی برای استفاده از خدمات این قالیشویی وجود ندارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.