امتیاز به ما، نشانه رضایت شماست!

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

شماره تماس:

77843535
22283007

معمولاً در نیمه دوم و به ویژه در روزهای پایانی سال تب شستن فرش ها و خانه تکانی بین ما ایرانیان بسیار داغ است. همه ما دوست داریم خانه خود را تمیز و آماده رسیدن فصل بهار کنیم. در واقع هنوز هم رسم و سنت قدیمی خانه تکانی به قوت خود در بین ما ایرانیان پابرجاست.

در گذشته همه اعضای خانواده دور هم جمع می شدند و در حیاط بزرگ خانه خود به صورت دستی به شستشوی قالی ها می پرداختند. اما این روزها دلایل مختلفی اجازه این کار را به ما نمی دهد:

  1. اکثر خانه ها آپارتمانی هستند و فضایی برای شستشوی فرش ها وجود ندارد؛
  2. مشکل کمبود آب جدی است و شستشوی فرش ها در خانه باعث هدر رفت آب زیادی می شود؛
  3. این روزها دغدغه ها و مشغله بسیار زیاد زندگی شهرنشینی وقتی برای کارهای این چنینی باقی نگذاشته است؛
  4. قیمت بالای فرش ها ایجاب می کند که مراقبت بیشتری از آن ها داشته باشیم، شستشوی دستی فرش ها می تواند سبب آسیب دیدگی فرش ها شود.

 

انتخاب بهترین قالیشویی تهران

در اینجا می خوانید:

با توجه به موارد بالا می توان گفت بهترین راه کمک گرفتن از یک قالیشویی حرفه ای است. این روزها قالیشویی های بسیاری در سطح شهر به فعالیت مشغول هستند. که البته تمامی آن ها را نمی توان گزینه ای مطمئن دانست. برای همین نیاز است که به منظور تشخیص بهترین قالیشویی تهران فاکتورهایی را در نظر گرفت.

به نوعی یک قالیشویی برای آن که به عنوان بهترین قالیشویی تهران تشخیص داده شود نیاز است که از یک سری از فیلترها عبور کند. در این مطلب ما قصد داشته با ویژگی های بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم آشنا شویم. در ادامه نیز یک قالیشویی که از تمامی این ویژگی ها در حد کاملاٌ بالا برخوردار است معرفی خواهد شد.

 برای همین توصیه می شود اگر شما هم دوست دارید بدانید بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم کدام است، حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

بهترین قالیشویی تهرانویژگی های بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

انتخاب یک قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم نیازمند درنظرگیری برخی از فاکتورهاست. در واقع به منظور تعیین بهترین قالیشویی تهران باید قالیشویی مورد نظر از برخی از فیلترها عبور کند. در ادامه با هم این ویژگی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

 

1. در نظر گیری مناسب ترین قیمت ها

مهم ترین ویژگی که از نظر بسیاری از افراد در زمینه انتخاب بهترین قالیشویی تهران گزینه ای تعیین کننده است می توان قیمت ها دانست. این روزها با توجه به شرایط اقتصادی، هزینه ها به نوعی عاملی اصلی در انتخاب هر چیزی هستند.

در واقع بسیاری از مردم جذب قالیشویی هایی خواهند شد که مناسب ترین هزینه ها را بر روی خدمات خود در نظر می گیرند. در این زمینه باید مطمئن شد که قالیشویی مورد نظر ضمن تعیین مناسب ترین قیمت ها، خدماتی حرفه ای و درخور نیز ارائه خواهد نمود.

از سوی اتحادیه تهران نرخ نامه ای به منظور شستشوی انواع فرش ها ارائه می شود. در صورتی که قالیشویی انتخابی شما، عضور رسمی اتحادیه قالیشویی تهران باشد شما می توانید راحت تر به آن اعتماد کنید. در واقع در این صورت اطمینان خواهید داشت که قرار نیست هزینه های اضافی از شما گرفته شود.

به نوعی یکی از عوامل موثر به منظور  تعیین بهترین قالیشویی تهران این است که قالیشویی مورد نظر عضو رسمی اتحادیه باشد تا بتوان بهتر به مناسب بودن هزینه های آن اعتماد کرد. البته در این بین پرس و جو و قیمت گیری از قالیشویی های مختلف نیز شرط است.

با این کار می توان از بین قالیشویی هایی که عضور رسمی اتحادیه هستند بهترین را انتخاب کرد. البته در این زمینه باید به قالیشویی های غیرمجازی که به دلیل نداشتن جایی مناسب و نیز عدم استفاده از مواد شوینده مناسب، هزینه بسیار پایین تری را تعیین می کنند نیز توجه داشت.

سپردن قالی ها به این قالیشویی ها می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به فرش های شما وارد کند. چرا که این قالیشویی ها در زمینه شستشوی فرش ها دانش و تخصصی نداشته و از مواد مناسبی نیز استفاده نمی کنند.

 

2. مشتری مداری و پاسخگویی سریع

یکی دیگر از ویژگی هایی که انتظار می رود بهترین قالیشویی تهران از آن برخوردار باشد مشتری مداری است. به طور معمول بسیاری از مردم جذب قالیشویی هایی می شوند که پاسخگویی سریع داشته و همواره جوابگوی مشتریان هستند.

در صورت انتخاب یک قالیشویی حرفه ای شما می توانید هر سوالی که در مورد نحوه شستشوی قالی ها، مواد شوینده مورد استفاده، زمان تحویل فرش ها و… دارید را پرسیده و به طور کامل جواب آن ها را بگیرید. با این کار شما بدون هیچ ابهامی می توانید فرش های خود را به قالیشویی مورد نظر بسپارید.

یک قالیشویی حرفه ای همواره نظر مشتریان خود را جویا شده تا بتواند تمهیداتی را در راستای بهبود خدمات خود در پیش بگیرد. حتی در صورت مواجهه با هر نوع نارضایتی از سوی برخی از مشتریان سعی خواهد شد به بهترین روش این دلخوری ها رفع شود.

در واقع بهترین قالیشویی تهران سعی داشته با ارائه خدمات ویژه دل مشتری را به دست آورد. به نوعی به خوبی مسئولیت مشکلات احتمالی را برعهده خواهد گرفت. برای همین می توان به خوبی به مشتری مداری قالیشویی مورد نظر اعتماد کرد.

 

3. دارای کادری حرفه ای و متخصص

یکی دیگر از ویژگی های بهترین قالیشویی از نظر مردم داشتن نیروهایی متخصص و کاربلد است. در واقع یک قالیشویی حرفه ای همواره از حرفه ای ترین افراد در کادر خود بهره می گیرد. تمامی این افراد دارای مدرک و گواهی معتبر می باشند. از این رو شما می توانید راحت روی تخصص نیروهای این تیم حساب باز کنید.

حرفه ای بودن نیروهای فعال در یک قالیشویی باعث می شود تا راحت به قالیشویی مورد نظر اعتماد کنید. در واقع تک تک مراحل شستشوی قالی های مختلف در این قالیشویی توسط افراد متخصص انجام خواهد شد. برای همین کوچکترین آسیبی به فرش ها وارد نمی شود.

در بهترین قالیشویی تهران همچنین کارشناسانی حرفه ای به مراحل شستشو نظارت خواهند داشت. لذا جای کوچکترین نگرانی باقی نمی ماند. هر فرش ابتدا توسط کارشناسانی متخصص مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از آن بسته به نوع آن بهترین روش شستشو بهره گرفته می شود.

4. ارائه بهترین خدمات توسط بهترین قالیشویی تهران

یک قالیشویی خوب و حرفه ای تمام تلاش خود را به منظور ارائه بهترین خدمات به کار می گیرد. شما می توانید تخصصی ترین و تمیزترین خدمات را از این قالیشویی دریافت کنید. بهترین قالیشویی تهران در زمینه شستشوی موکت، مبل، لکه گیری فرش، شستشوی فرش ها و نیز ترمیم و رفو فرش ها بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد نمود.

خدمات آنلاین را می توان از دیگر خدمات یک قالیشویی حرفه ای در این روزهای پر از کرونا دانست. در واقع خدمات آنلاین باعث شده نیازی به معطلی های زیاد پشت تلفن و نیز رفتن به دفتر قالیشویی مورد نظر و رساندن فرش ها به قالیشویی نباشد.

در واقع شما در بهترین قالیشویی تهران به خوبی می توانید به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید. پس از آن خیلی زود نیروهای قالیشویی مورد نظر در محل شما حضور یافته و قالی های شما را به صورت لول شده به قالیشویی خواهند برد. پس از شستشوی قالی ها نیز در زمان مقرر شده، قالی ها به صورت لول شده و کاورکشی شده درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد.

حتی به منظور پرداخت هزینه ها نیز احتیاجی نیست به دفتر قالیشویی مراجعه کنید. پس از تحویل فرش ها شما می توانید درب منزل از طریق دستگاه کارت خوان قالیشویی، هزینه را پرداخت کنید. به همین سادگی! در واقع شما به هیچ دردسری می توانید با سپردن قالی های خود به بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم قالی های خود را دوباره تمیز و نو داشته باشد.

 

5. برخورداری از بروزترین تجهیزات و دستگاه ها

یک قالیشویی برای آن که بتواند به خوبی از عهده شستشوی فرش های مختلف برآید به تجهیزات و دستگاه های مختلفی نیاز دارد. در واقع هر فرش اعم از دستباف، خارجی، ماشینی، ابریشم و… نیاز دارد که به منظور شستشوی آن از دستگاه مخصوصی استفاده شود. به نوعی هر فرشی روش شستشوی خاص خود را دارد.

از این رو یک قالیشویی حرفه ای باید کاملاً مجهز باشد. و بتواند به خوبی برای هر نوع فرشی بهترین روش شستشو را با مجهزترین دستگاه ها انتخاب کند. از بین دستگاه های مختلفی که بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم باید از آن ها برخوردار باشد می توان به دستگاه غبارگیری، دستگاه آبگیری، دستگاه خشک کن مخصوص و… اشاره نمود.

در گذشته قالیشویی ها به منظور غبارگیری فرش ها از چوب استفاده می کردند و برای خشک شدن فرش ها نیز آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می دادند. هنوز هم در بعضی از قالیشویی ها از این روش های قدیمی استفاده می شود. حال آن که در فضای باز نمی توان به صورت یکدست قالی ها را خشک کرد.

اما در شستشوی مکانیزه با کاهش خطای انسانی، پروسه شستشو با دقتی بسیار بالا انجام می شود.

 

6. خوش قولی و تعهد به مشتری

خیلی از قالیشویی ها دیده می شود که در روزهای شلوغ بسیار بدقولی می کنند و این موضوع نارضایتی مشتریان را به همراه دارد. حال آن که بهترین قالیشویی تهران رضایت مشتری را مهم ترین اصل می داند و در مقابل مشتری متعهد می باشد. برای همین حتماً و حتی در شلوغ ترین ایام سال نیز سفارش را در زمان مقرر به مشتری تحویل خواهد داد.

پس به راحتی می توان روی آن حساب باز کرد. و شما می توانید قبل از مهمانی ها، مراسمات و یا حتی عید با خیالی آسوده فرش های خود را به این قالیشویی سپرده و در زمان مقرر شده تحویل بگیرید.

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردمقالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

اگر به دنبال یک قالیشویی حرفه ای و درجه یک هستید. یک قالیشویی که تمامی ویژگی های بالا را دارا باشد و بیشترین میزان رضایت مشتریان را از آن خود نموده باشد. بی شک بهترین قالیشویی برای شما قالیشویی گلبرگ است. این قالیشویی یک گزینه مطمئن و ثابت شده است.

قالیشویی گلبرگ دارای بالغ بر 20 سال تجربه در زمینه قالیشویی است. از این رو در زمینه شستشوی قالی ها یک گزینه معتبر و خوش سابقه است. سابقه درخشان این قالیشویی باعث شده که راحت بتوان به آن اعتماد کرد.

در ادامه بیشتر با خدمات این قالیشویی آشنا خواهیم شد:

خدمات قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

1. قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی در زمینه شستشوی انواع فرش ها

قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی تهران در زمینه شستشوی انواع فرش ها دارای تخصص کامل است. در این قالیشویی کلیه فرش ها با تخصص و به بهترین روش شستشو داده می شوند. قالیشویی گلبرگ دارای بالغ بر 24 کارشناس مجرب است.

از این رو ابتدا فرش ها توسط این کارشناسان مورد بررسی قرار خواهند گرفت. پس از آن تعیین خواهد شد که بهترین روش برای شستشوی آن ها کدام است. قالیشویی گلبرگ دارای بهترین و بروزترین دستگاه ها به منظور شستشوی انواع قالی هاست.

بهترین قالیشویی تهران به خوبی از عهده شستشوی انواع فرش ها، از جمله موارد زیر برخواهد آمد:

  1. فرش ابریشم
  2. فرش دستباف
  3. فرش ترک
  4. فرش عتیقه
  5. فرش خارجی

3. شستشوی مبلمان در محل توسط بهترین قالیشویی تهران

یکی دیگر از نقاط قوت قالیشویی گلبرگ را می توان شستشوی مبلمان در محل دانست. در واقع شما ضمن شستشوی قالی های خود می توانید برای شستشوی مبلمان نیز روی این قالیشویی حساب باز کنید.

بهترین قالیشویی تهران این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا در خانه خود از خدمات شستشوی مبلمان برخوردار شوند. تنها با یک تماس نیروهای کاربلد قالیشویی گلبرگ در محل شما حضور پیدا می کنند. با دستگاه مخصوص مبلمان را شسته و لکه گیری می کنند. از این رو شما می توانید بدون هیچ زحمتی دوباره مبل های خود را تمیز و نو ببینید.

علاوه بر آن می توانید زمان خانه تکانی یا زمان تعویض خانه در کنار قالی های خود، مبلمان خود را تمیز و آماده کنید.

 

4. خدمات ترمیم و رفو فرش ها در قالیشویی گلبرگ

از دیگر خدمات قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی تهران می توان به خدمات ترمیم و رفو فرش ها اشاره نمود. این قالیشویی ضمن شستشو حرفه ای فرش ها، قالی های شما را به خوبی ترمیم و رفو خواهد نمود. برای همین اگر فرش های شما مثلاً تمیز هستند و تنها قسمتی از آن لکه ای سخت گرفته است.

یا ریشه های فرش دیگر زیبایی اولیه خود را ندارند. قسمتی از فرش پاره شده است یا …. شما می توانید با قالیشویی گلبرگ دوباره صاحب فرشی نو و سالم شوید. همه ما به خوبی این روزها از قیمت بالای فرش ها مطلع هستیم. برای همین به جای خرید فرشی نو با یک هزینه خیلی پایین می توان فرش های قدیمی خود را دوباره ترمیم و زیبا نمود.

از بین خدمات ترمیم و رفو قالیشویی گلبرگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. رفوگری فرش
  2. رنگرزی فرش
  3. ریشه بافی فرش
  4. سرنخ گیری فرش
  5. ترمیم فرش
  6. دارکشی فرش
  7. موگیری فرش
  8. لکه برداری فرش

5. شستشوی پرده، خوشخواب، موکت و…. در قالیشویی گلبرگ

قالیشویی گلبرگ همچنین در زمینه شستشوی سایر وسیله ها مثل خوشخواب، پرده، موکت و… نیز جزو بهترین هاست. این قالیشویی در کنار فرش ها، به حرفه ای ترین شکل موارد ذکر شده را نیز شستشو خواهد نمود.

به نوعی شما می توانید به صورت یک جا تمامی وسایل خود را به این قالیشویی حرفه ای و درجه یک سپرده و نگران هیچ چیزی نباشید. قالیشویی گلبرگ تمامی وسایل شما را تمیز و خوشبو به شما تحویل می دهد.

قالیشویی در تهرانویژگی های قالیشویی گلبرگ بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

1. سرویس دهی به کل تهران

دفتر مرکزی بهترین قالیشویی تهران اگر چه در تهران پارس شرق تهران است. اما با این حال در تمام نقاط تهران می توان از خدمات این قالیشویی بهره برد. این قالیشویی به کل تهران سرویس دهی دارد.

 

2. دارای کارخانه اختصاصی

قالیشویی گلبرگ دارای کارخانه اختصاصی است. از این رو کلیه مراحل شستشوی فرش ها زیر نظر کارشناسان این مجموعه و در کارخانه اختصاصی آن انجام خواهد شد. به نوعی این قالیشویی تنها یک نمایندگی نیست و به صورت کاملاً مستقل در زمینه قالیشویی مشغول به فعالیت و ارائه بهترین خدمات است.

 

3. قالیشویی مکانیزه

قالیشویی گلبرگ یک قالیشویی مکانیزه است. تمامی تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی انواع قالی ها و نیز دستگاه های مورد نیاز برای شستشوی هر چه بهتر قالی های مختلف در این قالیشویی فراهم شده است.

در این قالیشویی جهت شستشوی هر نوع فرشی بهترین ها به کار برده خواهد شد. در این کارخانه عدم شستشوی دستی و قدیمی قالی ها باعث شده فرش ها کوچکترین آسیبی به خود نبینند. در واقع فرش ها به صورت مدرن و کاملاً اصولی مورد شستشو قرار می گیرند.

 

4. منصف ترین قالیشویی

قبلاً هم گفتیم بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم قالیشویی است که مناسب ترین قیمت ها را داشته باشد. قالیشویی گلبرگ نیز همواره جانب انصاف را در رابطه با هزینه خدمات خود در نظر خواهد گرفت. از این رو شما می توانید با مناسب ترین هزینه قالی های خود را در این قالیشویی بشویید.

قالیشویی گلبرگ برای آن که همه افراد با هر توان مالی بتوانند از خدمات این قالیشویی بهره ببرند همواره در تلاش است تا مناسب ترین قیمت ها را داشته باشد. از طرفی در این قالیشویی به دلایل واهی قیمت ها بالا برده نخواهد شد.

 لذا شما می توانید در این زمینه کاملاً آسوده خاطر باشید که با یک قالیشویی منصف رو به رو هستید.

 

5. گرمخانه گازی

قالیشویی گلبرگ برای آن که در فصل پاییز و زمستان نیز بتواند به حرفه ای ترین شکل قالی ها را خشک کند از گرمخانه گازی برخوردار است. از این رو حتی در سردترین روزهای سال نیز خیلی زود قالی ها در این قالیشویی به خوبی خشک خواهند شد.

لازم به ذکر است که باقی ماندن نم و رطوبت در فرش مشکلات بسیاری را برای فرش به همراه خواهد داشت که از بین آن ها می توان بو گرفتن فرش و یا ایجاد فضایی مناسب برای رشد حشرات در بین تار و پود فرش های دستباف اشاره نمود.

این در حالی است که خشک شدن حرفه ای فرش ها در این قالیشویی به خوبی جلوی این مشکلات را خواهد گرفت.

 

6. تحویل فرش ها در سریع ترین زمان ممکن

قالیشویی گلبرگ همواره در سریع ترین زمان ممکن سفارشات را به دست مشتریان خواهد رساند. به هیچ عنوان از این بابت معطل نخواهید شد و این یک امتیاز بزرگ برای این قالیشویی است. در واقع این قالیشویی بزرگ حتی در روزهای شلوغ سال نیز سفارشات را به موقع به دست مشتریان خود خواهد رساند.

برای همین می توان در مواقع ضروری و مهم به خوبی روی قول این قالیشویی حرفه ای حساب باز کرد.

 

7. استفاده از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد شوینده

قالیشویی گلبرگ مفتخر است که همواره به منظور شستشوی انواع قالی ها از بهترین مواد استفاده می کند. در واقع در این قالیشویی بسته به نوع فرش مورد نظر، بهترین مواد شوینده به کار برده می شود.

این در حالی است که بسیاری از قالیشویی ها برای آن که هزینه نهایی را ارزان تر در نظر گرفته و به این طریق مشتری بیشتری جذب کنند. یا این که با وجود در نظرگیری قیمتی بالا باز هم سعی دارند با استفاده از مواد شوینده ارزان قیمت، سود بیشتری به دست آورند.

اما قالیشویی گلبرگ هیچ وقت به دلیل بالا بردن سود خود حاضر به خیانت در امانت نخواهد شد. این قالیشویی خود را کاملاً در قبال فرش های شما متعهد و مسئول می داند. از این رو از کوچکترین کاری که منجر به آسیب دیدگی قالی های شما شود خودداری خواهد نمود.

حرف آخر

در این مطلب سعی شده به تمامی نکاتی که باید در انتخاب بهترین قالیشویی تهران مورد توجه قرار داد را با هم بررسی کنیم. از طرفی در این مطلب به خوبی اشاره شد که بیشتر افراد از یک قالیشویی خوب چه انتظاراتی دارند.

قالیشویی گلبرگ یکی از حرفه ای ترین و باسابقه ترین قالیشویی ها در تهران است. شما با خیالی آسوده می توانید قالی های خود را به این قالیشویی بسپارید. همچنین امکان بهره مندی از دیگر خدمات این قالیشویی نیز برای شما عزیزان فراهم است.

کافی است با شماره تلفن های این قالیشویی تماس بگیرید یا در سایت قالیشویی گلبرگ اقدام به ثبت سفارش نمایید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.